Η Χριστίνα ήταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι , περιμένοντας τον Φίλιππο να γυρίσει. Δεν του κράτησε κακία και θεώρησε πως όσα είπε ήταν λόγω του σοκ. Σίγουρα δεν περίμενε πως θα υπήρχε και ένα μωρό στη μέση. Θα τον καταλάβαινε αν την άφηνε. Βέβαια,αυτό σήμαινε πως θα έμενε ολομόναχη. Με αυτή τη σκέψη, ενστικτωδώς έπιασε την κοιλιά της. Είχε το παιδί της,αν την άφηνε ο Φίλιππος. Πρώτη φορά σκεφτόταν να το κρατήσει. Αν χώριζε μαζί του,δεν θα μπορούσε να χάσει και το μωρό. Περισσότερο από όλα είχε ανάγκη την νέα αρχή με το Φίλιππο, αν όμως δεν ήταν γραφτό, θα μεγάλωνε το παιδί της,ακόμα και μόνη. Σκεφτόταν πώς θα ήταν τα πράγματα αν ήταν με τον Μίλτο. Εκείνος θα ήταν ευτυχισμένος με αυτή την είδηση. Κατά καιρούς της έλεγε πως ήθελε παιδιά και εκείνη το απέφευγε. Δεν ήξερε ακόμα αν θα το κρατούσε,οπότε για την ώρα δεν θα του έλεγε τίποτα για την εγκυμοσύνη.
Ο Φίλιππος μπήκε στο σπίτι με τα μούτρα κατεβασμένα. «Πώς είσαι?» την ρώτησε άκεφα.
«Πώς θες να είμαι,βρε Φίλιππε? Μπερδεμένη»
«Κι εγώ το ίδιο. Είμαι σε πολύ χειρότερη θέση από εσένα. Εγώ δεν έχω κανέναν απολύτως. Εσύ έχεις το παιδί σου και τον άλλο»
«Με το Μίλτο έχουμε τελειώσει και δεν πρόκειται να είμαστε ξανά μαζί, ακόμα κι αν...»
«Ακόμα κι αν το κρατήσεις» συμπλήρωσε αντί για εκείνη. «Το σκέφτεσαι,δηλαδή. Δεν είσαι σίγουρη αν θα το ρίξεις»
«Αν δεν σταθείς δίπλα μου, θα το μεγαλώσω μόνη μου»
«Δηλαδή ή εγώ ή το παιδί» συμπέρανε.
«Αυτό το δίλημμα δεν μου έβαλες κι εσύ προηγουμένως?» τον ρώτησε κι εκείνος το πήρε σαν επίθεση.
«Τι περίμενες να σου πω? Συγχαρητήρια, τι ευχάριστο νέο? Θα το μεγαλώσω εγώ?»
«Δεν μπορώ να σε υποχρεώσω για κάτι τέτοιο. Καταλαβαίνω απόλυτα. Θέλω να μου πεις μόνο αν με αγαπάς και αν θες να συνεχίσουμε, μετά από αυτό. Πρέπει να πάρω μια απόφαση σχετικά με το μωρό και δεν έχω χρόνο μπροστά μου»
«Εγώ σου ξεκαθάρισα τη θέση μου! Δική σου είναι η απόφαση και μην με ανακατέψεις ξανά με αυτό το θέμα! Ή το κρατάς και χωρίζουμε ή το ρίχνεις! Βέβαια, δεν μπορώ να σου στερήσω το παιδί σου... Ίσως είναι καλύτερα να τελειώσουμε εδώ και να το κρατήσεις»
«Δεν υπάρχει άλλος δρόμος, δηλαδή» συνειδητοποίησε.
«Τι λέμε τόση ώρα?»
ESTÁS LEYENDO
ΠΙΣΩ...
RomanceΗ Χριστίνα και ο Φίλιππος έχουν χωρίσει εδώ και χρόνια, όμως από ό,τι φαίνεται κανείς δεν έχει ξεχάσει. Ο Μίλτος,ο άντρας της Χριστίνας, δεν έχει καταφέρει να πάρει την θέση του Φίλιππου στην καρδιά της. Ο γάμος τους απειλείται όταν το πρώην ζευγάρ...