«Δεν το πιστεύω. Λίγες μέρες έλειψα και ήρθαν τα πάνω κάτω» ήταν το μόνο που κατάφερε να πει ο Γιάννης, όταν η Ειρήνη τον ενημέρωσε για όλα όσα είχαν συμβεί.
«Καταλαβαίνεις τι πέρασα? Έπρεπε να είμαι δίπλα σε όλους : στον ανιψιό μου, στη Μαριάννα που τρελάθηκε τελείως και στον Μίλτο. Δεν μας έφτανε αυτό που μας βρήκε, η Χριστίνα ήθελε να μας ανακατέψει περισσότερο. Δεν σεβάστηκε κανέναν μας. Κι αν τολμήσει να επιστρέψει μετανιωμένη, εγώ θα είμαι η πρώτη που θα της γυρίσει την πλάτη»
Ο Γιάννης έβλεπε πως η γυναίκα του ήταν έξαλλη με τη Χριστίνα και έτσι ακόμα δεν είχε τολμήσει να της πει γι αυτό που είδε στο αεροδρόμιο. Ήξερε πως ο Μίλτος για την Ειρήνη ήταν σαν αδερφός της και σίγουρα θα του το μετέφερε.
«Όσο σκέφτομαι το υφάκι αυτού του αλήτη όταν τον συνάντησα στο καφενείο» είπε ο Γιάννης. «Μου πετούσε και σπόντες ότι δεν ξέρω τι γίνεται μέσα στο σπίτι μου»
«Τα είχε όλα σχεδιασμένα από πριν. Ήθελε να την χωρίσει από το Μίλτο και ποιος ξέρει από πότε άρχισαν να ξαναβρίσκονται. Αυτό προσπαθούσε να σου πει, ότι δεν έχεις ιδέα για το τι μπορεί να κάνει με τη Χριστίνα»
«Έτσι εξηγούνται όλα...» Ο Γιάννης κοίταξε την Ειρήνη που φαινόταν σκεπτική. «Τέλος πάντων, αρκετά ασχοληθήκαμε με τους άλλους. Με εμάς τι θα γίνει?»
«Σαν τι να γίνει?»
«Δεν ξέρω...Σε άκουγα κάπως αυτές τις μέρες. Τι έχεις μαζί μου?» ζήτησε να μάθει. «Εκείνο το βράδυ πριν μάθεις ότι...» πήγε να πει,αλλά δεν ολοκλήρωσε τη φράση του.
«Γιατί δεν το λες? Δεν χρειάζομαι τόσο ντάντεμα εγώ,δεν είμαι Χριστίνα!»
Τον Γιάννη για κάποιο λόγο τον ενόχλησε που η Ειρήνη πέταξε στην κουβέντα τους τη Χριστίνα. Καταλάβαινε πως ίσως ένιωσε και η ίδια προδομένη από την φίλη της,όμως δεν ήταν ανάγκη να δείχνει την κακία που της κρατούσε την ώρα που μιλούσαν για το γάμο τους. Αποφάσισε, όμως, να το παραβλέψει, αφού πολλές φορές η γυναίκα του αρπαζόταν με το παραμικρό.
«Εκείνο το βράδυ, πριν τρακάρει ο Δημήτρης, είχαμε τσακωθεί» της υπενθύμισε. «Για την Εβελίνα και την Ηρώ. Ήμουν πολύ εκνευρισμένος και παραδέχομαι ότι δεν σου μίλησα με τον καλύτερο τρόπο»
«Κι εγώ τόσες μέρες ήμουν προβληματισμένη με όσα σου είπα πριν και γι αυτό σου μιλούσα έτσι» δικαιολογήθηκε η Ειρήνη. «Όμως δεν σε άφησα ποτέ απ'έξω. Αν ήσουν μαζί μου και δεν έφευγες θα τα είχαμε συζητήσει όλα. Εσύ με κρατάς μονίμως μακριά από ό,τι σου συμβαίνει» τον κατηγόρησε.
VOUS LISEZ
ΠΙΣΩ...
Roman d'amourΗ Χριστίνα και ο Φίλιππος έχουν χωρίσει εδώ και χρόνια, όμως από ό,τι φαίνεται κανείς δεν έχει ξεχάσει. Ο Μίλτος,ο άντρας της Χριστίνας, δεν έχει καταφέρει να πάρει την θέση του Φίλιππου στην καρδιά της. Ο γάμος τους απειλείται όταν το πρώην ζευγάρ...