Κεφάλαιο 9. (α)

260 34 23
                                    

6 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ

«Ειρήνη? Πού είσαι?» η Μαριάννα έψαχνε την αδερφή της που είχε εξαφανιστεί, λες και την κατάπιε η Γη. Όλοι ήταν έξω στον κήπο και έπιναν. Οι περισσότεροι είχαν βρει αφορμή να το ρίξουν έξω με τη δικαιολογία των γενεθλίων του φίλου τους. Ένας από αυτούς ήταν και ο Μίλτος, που μάλλον είχε και παραπάνω λόγους για να τα πιει. Η Χριστίνα, που ήταν ανάμεσα στους καλεσμένους, δεν του έδινε σημασία όλο το βράδυ, παρά τις προσπάθειές του να την προσεγγίσει. «Ειρήνη!» η κοπέλα συνέχισε να ψάχνει σε όλα τα δωμάτια, όμως και πάλι δεν την έβρισκε πουθενά. Είχε αρχίσει να ανησυχεί, αφού η αδερφή της πριν λίγο διαμαρτυρόταν πως ζαλίζεται και πως ένιωθε την ανάγκη να ξαπλώσει.

Το μόνο που έμενε να υποθέσει η Μαριάννα ήταν πως η Ειρήνη μπορεί να βρισκόταν στην αποθήκη. Δεν είχε κάποιο προφανή λόγο να την αναζητήσει εκεί, όμως έπρεπε να αποκλείσει κι αυτό το ενδεχόμενο, πριν αρχίσει να την ψάχνει εκτός σπιτιού. Καθώς κατέβαινε προς τα εκεί, οι ψίθυροι που άκουγε την επιβεβαίωναν πως όχι μόνο έφτασε στο σωστό μέρος, αλλά κάτι συνέβαινε κιόλας. Πλησίασε την πόρτα, που ήταν μισάνοιχτη και κατάφερε να τους δει : η Ειρήνη είχε στην αγκαλιά της τον Μίλτο και τον φιλούσε. Δεν περίμενε ποτέ να βρεθεί μπροστά σε τέτοιο θέαμα. Η αδερφή της πάντα ήταν κλειστή ,αλλά το να κρύβει κάτι τέτοιο δεν το χωρούσε ο νους της. Αυτό, όμως, εξηγούσε πολλά : οι διακυμάνσεις στη διάθεσή της, η ενόχλησή της όταν άκουγε για τη Χριστίνα, η επιμονή της να απορρίπτει άντρες που την πλησίαζαν και να μένει πάντα μόνη...

«Τι έπαθες?» άκουσε κάποια στιγμή την Ειρήνη να ρωτάει τον Μίλτο,που σταμάτησε να ανταποκρίνεται στα φιλιά και τα χάδια της.

«Δεν γίνεται» της είπε εκείνος. «Αγαπάω τη Χριστίνα»

Η Μαριάννα κατάλαβε πως τα πράγματα ήταν πολύ δύσκολα και για να μην γίνουν χειρότερα απομακρύνθηκε, χάνοντας τη συνέχεια της συζήτησης. Λίγες ώρες αργότερα, ο Δημήτρης βρήκε την Ειρήνη να έχει πάρει χάπια. Για καλή της τύχη, μεταφέρθηκε αμέσως σε ένα νοσοκομείο, που της έκαναν πλύση στομάχου. Όταν συνήλθε, ισχυρίστηκε πως ένιωθε τόσο χάλια , λόγω του ποτού, που μπέρδεψε τις ποσότητες και πίστεψε πως έτσι θα αισθανθεί καλύτερα. Ούτε ο Δημήτρης, ούτε η Μαριάννα πείστηκαν από τις εξηγήσεις της, όμως δεν της είπαν τίποτα και απέφυγαν ακόμα και να το συζητήσουν μεταξύ τους. Η Μαριάννα δεν ανέφερε ποτέ στην Ειρήνη πως την είχε δει εκείνο το βράδυ με το Μίλτο. Τις επόμενες μέρες, αλλά και για ένα μεγάλο διάστημα την έβλεπε μονίμως άκεφη και κλεισμένη στον εαυτό της. Όταν αποφάσισε να φύγει για την Αθήνα, άρχισε να γίνεται πιο αισιόδοξη. Πολύ σύντομα παντρεύτηκε τον Γιάννη, αλλά η Μαριάννα μπορούσε να καταλάβει πως η Ειρήνη δεν τον ήθελε πραγματικά. Δεν βλέπονταν πια συχνά, σαν να απέφευγε την ίδια της την οικογένεια. Πολλές φορές ήθελε να της τα πει έξω από τα δόντια για να σταματήσει να ελπίζει για το Μίλτο και να προχωρήσει στη ζωή της, όμως η Ειρήνη έκανε ότι δεν καταλάβαινε, ακόμα και τώρα.

ΠΙΣΩ...Where stories live. Discover now