Sarai mio presto

1.3K 51 18
                                    

"Ajmo djevojke!" Donatella je išla od sobe do sobe i budila nas kao neki diktator. Lijeno sam se izvukla iz kreveta. Higijenu sam obavila spavajući. Obukla sam podrapane traperice, čizme na petu, crop top i kožnu jaknu. Kosu sam svezala u nisku neurednu punđu. Šminku nisam stavljala. Sišla sam u predvorje hotela i uzela kavu. Kada su se sve djevojke napokon skupile, uputile smo se prema hotelu u kojem se održava snimanje. Do hotela je trebalo deset minuta, što i nije tako strašno.

Donatella nas je odmah poslala na presvlačenje. Haljina koju su mi izabrali je bila lijepa. Skupno fotografiranje je trajalo četrdeset i pet minuta. "Kostic, Haller, Rebić i Petrović za mnom." Glavni fotograf nas je pozvao. Pošli smo bez riječi za njim. Filip se činio okej, ali Rebić je djelovao umišljeno. "Ovdje snimamo. Marina tebe čekaju u kupaonici. Vas trojica se ovdje presvucite." U ovom trenutku je fotograf bio gori nego Donatella. Preokrenula sam očima kada nam je okrenuo leđa. "Ljepotice, nemoj okretati očima. Ne pristaje ti." Glas pored mene se javio. I to na hrvatskom. Okrenula sam glavu u lijevo i ugledala Rebića. "A ti si mi mama?" Upitala sam sarkastično. "Ne. Ali ne pristaje tako lijepoj djevojci da preokreće očima." Na tu rečenicu sam preokrenula očima. "Odjebi. Nećeš mi ti govoriti što da radim." Čula sam jedno 'uuuu' s druge strane i znala sam da je to Filip. Samo sam krenula prema kupaonici. "Stari moj, ova mala je teška riba." Čula sam Filipov glas iza sebe. "Je, teška je. Ali nije nedodirljiva. Svaka je pala na moj šarm, neće ni ova mala Hercegovka odoljeti." Rekao je samouvjereno Rebić. Nasmijala sam se za sebe. 'Samo sanjaj Rebiću." Pomislila sam i zatvorila vrata kupaonice. Trebale su mi dvije minute da se presvućem i još pet minuta da mi poprave kosu. Izašla sam van na što su me Haller, Filip, Rebić i fotograf pogledali. Filip me gledao širom otvorenih usta, Haller me odmjerio i pogledao je ponovno u mobitel, a Rebić me zapanjeno gledao. Prošla sam pored njega. "Zatvori usta Rebiću, uletjet će ti nešto u njih." Rekla sam u prolazu. Fotograf mi je pokazao kamo da stanem i opalio je nekoliko fotki.

 Fotograf mi je pokazao kamo da stanem i opalio je nekoliko fotki

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Fotke su nevjerojatne." Rekla sam zadovoljno fotgrafu nakon što sam pregledala fotke. Obavila sam snimanje s Hallerom i Filipom. Bilo je vrijeme za snimanje s Rebićem. Nisam baš bila zadovoljna time, ali što je tu je. To je moj posao. Fotograf je opalio nekoliko fotki. Bio je vidno zadovoljan. "Haller i Kostic, slobodni ste. Vas dvoje ostajete tu." Pokazao je na mene i Rebića. Zašto ja, Bože? Nezadovoljno sam izdahnula. "Vas dvoje odišete tom nekom vibrom. Seksualne tenzije se mogu rezati nožem i to mi treba. Zato ćemo odraditi dodatno snimanje." Gledala sam u fotografa kao u luđaka koji je upravo pobjegao iz umobolnice. Kakve mrtve seksualne tenzije? Je li on normalan? Očito nije, a ja sam u dubokim sranjima. Rebić se vragolasto smiješkao. Dali su nam druge outfite i bacili smo se na još jedno snimanje koje je bilo zamornije od prvog.

 Dali su nam druge outfite i bacili smo se na još jedno snimanje koje je bilo zamornije od prvog

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Uredu. Sviđa mi se. Za kraj, Anabella daj Marini onaj komplet. A ti Ante skini tu majicu i obuci onu crnu." Naredio je fotograf. Dobila sam crveni grudnjak i gaće koje su više bile tange nego gaće. Bože pomozi. Ušetala sam u natrag u sobu, a Rebić je doslovno slinio. Preokrenula sam očima i stala pored njega. "Sljedeća i posljednja slika je na krevetu." Fotograf je objašnjavao kako se trebamo namjestiti. Ante se bacio na krevet. Anabella je namjestila jastuke ispod njega. Zatim je došao moj red. Sjela sam Rebiću u krilo i namjestila sam se baš onako kako je fotograf rekao. Glupom Rebiću osmijeh nije silazio s lica. "Ovo je najbolja slika koju sam ikad uslikao." Vrisnuo je fotograf.

Rebić se zadovoljno smiješkao

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Rebić se zadovoljno smiješkao. "Okej je." Rekla sam i izdahnula. "Principesa, daj malo oduševljenja. Upravo si imala snimanje s Antom Rebićem. Mnoge bi ubile za ovako intimno snimanje sa mnom." Mrdnuo je nekoliko puta obrvama. Preokrenula sam očima. "Principesa je talijanski." Rekla sam dok sam oblačila majicu. "Pa da ti živiš u Italiji...." Prekinula sam ga usred rečenice. "Aha, to je trebao biti ulet? Šteta, bio je jadan." Preokrenula sam očima. "Magst du mehr Deutsch? (Više ti se sviđa njemački?)" Zavodnički se nasmijao.

"Du bist immer noch ein Idiot. (I dalje si idiot.)" Odgovorila sam, a on se naglo uozbiljio. Nasmijala sam se. "Hast du gedacht, ich verstehe kein Deutsch? (Mislio si da ne razumijem njemački?" Gledao me bez riječi. "Mio caro, non sai con chi hai a che fare. (Dragi moj, ne znaš ti s kime imaš posla.)" Ovaj put sam rekla na talijanskom. "Znaš, zanimljiva si." Rekao je i nasmijao se. Ne mogu poreći, ima lijep osmijeh. "Sarai mio presto. (Bit ćeš moja uskoro.)" Rekao je samouvjereno, a ja sam se nasmijala. "Sto solo sognando Rebić. (Samo sanjaj Rebiću.)" Rekla sam i preokrenula očima. Kada sam se napokon obukla, uzela sam stvari i napustila sobu. "Vidimo se večeras, principesa." Doviknuo je Rebić za mnom. Ponovno sam preokrenula očima. Okej, puno okrećem očima. "I kako je bilo?" Naomi i Cindy su odmah skočile na mene. "Okej. Vidjet ćete uskoro slike." Rekla sam bezvoljno. A večeras smo još imali večeru s njima. I opet sutra cjelodnevno snimanje. Bit ću mrtva i želim svoj krevet. Na putu do hotela sam zaspala na Naominom ramenu.

*****
Kako vam se čini prvi susret Antiše i Marine?

Ovaj nastavak je tako bezveze i nisam nimalo zadovoljna s njime. Ali to je jedino uspjelo izać iz moje glave.

c yall sun

Hercegovko? Volin te. [završena]Where stories live. Discover now