Dobrodošla u Versace

1.3K 46 14
                                    

"Djevojke, okupite se!" Donatella se derala na ostale djevojke. Bome ima prodoran glas. Kada su se sve djevojke okupile započela je s "govorom". "Djevojke pozdravite novog modela, Marinu Petrović." Donatella je pokazala na mene. Djevojke su pljeskale. "Dobrodošla u Versace." Sve su rekle u isti glas. "Slobodne ste danas. Priredite Marini doček kako dolikuje Versaceu." Rekla je Donatella, te je namignula i izašla iz dvorane. Djevojke su me grlile i svašta pričale.

[tri i pol sata kasnije]

Nalazila sam se u privatnom prostoru Versacea za party-je i after party-je. Djevojke su me dovele ovamo da proslavimo moj novi posao. Anita, Danijela i Kristina su isto bile ovdje. "Ajmo Marina." Naomi je pokušavala nadjačati muziku. Vidjela sam sebe sutra bez glasa, ali za to ću se kajati sutra, danas uživam. "Moraš neku sliku na Instagram." Claudia se pojavila pored mene.

petrovicmarina  Versace family❤

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

petrovicmarina  Versace family

naomi fresh meat 😏❤

cindycrawford mmm blondie😍

claudiaschiffer sexy sister in Versace family 😏

carlabruniofficial tysm i needed party and alcohol 😏🍷

helenachristen ofc you needed @carlabrunioffical 🙄🙄 happy to have you here @petrovicmarina

kaiagerber I can not wait for your first show 😍

Nisam brojala koliko čaša alkohola sam popila niti sam birala alkohol. Pila sam čašu za čašom, miješala sam alkohol i znala sam da će me ovo doći do glave sutra. Pogodite koliko me briga? Nikoliko. Došla je i jedna "balkanska" pjesma. Ostala sam začuđena kako djevojke znaju "naše" pjesme.

"Ni ove noci necu da
placem zbog sitnica
nema tih para da osmeh
sakrijem sa lica

Ceo svet nam pod stiklama
ceo zivot na iglama
pa donesi pice curama
neka vide svi, ma svakoj po tri

Prvu pijem da zapocne noc
drugu pijem jer nisi vise moj
trecu casu za ljubavi stare
za ljubavi nove sve case nek se slome

Prvo, nisi preboleo me
drugo, i da jesi, briga me
po tri pica za najlepsi sto
ako nekom smeta, ma briga nas za to

Ni ove noci nemoj u oci
da me gledas
nece pomoci
videces samo da me nemas..."

Znala sam da će me alkohol sustići i to se dogodilo. Pred očima mi se zacrnilo  i osjetila sam kako padam na pod. Dalje je samo crna praznina u mome sjećanju.

[sljedeće jutro]

Jaka i neizdrživa bol me budi iz sna. Pa ti budalo pij. Baš nemaš granicu. Govorila sam sama sebi. Ustala sam se iz kreveta i uputila se prema kuhinji. Nakon nekoliko minuta uspjela sam pronaći ormarić s tabletama. Izvadila sam jedan Aspirin i popila ga uz čašu  vode. Naravno bila je tu i mučnina, sjećam se kako je Tadej rekao da je đumbir dobar za mamurluk. Za divno čudo sam pronašla đumbir u hladnjaku, te sam se bacila na posao.
Ogulila sam svjež đumbirov korijen veličine palca, te sam ga narezala na deset kriški. Pomješala sam ga s četiri šalice vode i pustila da kuha desetak minuta. Ulila sam u čašu i popila gutljaj. Čula sam kako se netko vuče kroz hodnik. Na vratima se pojavila Kristina. "Jebem ti." Tiho je opsovala. Znala sam da sok od đumbira ne pali kod Kiki. Izvadila sam i njoj Aspirin.

Prokuhala sam šalicu vode pa dodala limunov sok i med. Dala sam to Kiki da popije. "Bog te blagoslovio." Rekla je držeći se za glavu. "Što se dogodilo sinoć?" Upitala sam ju. "Mislim da si se srušila, pa smo te dovukle nekako doma." Rekla je te je popila vodu s limunom i medom. "Oh." To sam jedino uspjela reći. "U pičku materinu." Danijela je ulazila u kuhinju držeći se za glavu. Kiki i ja smo se nasmijale. Izvadila sam još jedan Aspirin i dodala ga Dani. Uzela sam dvije banane i narezala ih na kolutiće. Zatim sam ih stavila u blender i blendala nekoliko sekundi. Ubrzo sam imala svježi smoothie od banane za Danijelu. "Ljubim te." Danijela mi je poslala zračnu pusu nakon što sam stavila smoothie ispred nje. Anite još nije bilo. Pogledala sam na sat koji je otkucavao pola jedanaest. U pola pet imam snimanje.

"Tadej je rekao da će doći sutra u Milano. Dovest će ti tvoje stvari i nas povesti do Zagreba. Gdje ćeš odsjesti?" Upitala me Anita s vrata kuhinje. Sjela je na barsku stolicu, a ja sam slegnula ramenima. Nevjerojatna je činjenica da Anita, jutro poslije party-ja, nikada nema problema s mamurlukom. Zavidim joj. "Smislit ću nešto." Rekla sam i pogledala mobitel.

Jedna nova poruka od Kaia Gerber

Stisnem na obavijest i uđem u chat.

"Hej draga, pretpostavljam da se vidimo na snimanju popodne?" Glasila je poruka. "Da." Kratko sam odgovorila. "Što je?" Uslijedila je nova poruka. "Mah, trenutno sam u hotelu i cure sutra idu natrag za Zagreb. A ja nemam gdje odsjesti." Odgovorim joj. "Hjoj, bez veze se brineš. Bit ćeš kod mene. Imam sobu viška i tražim neku super zabavnu i hot cimericu." Nasmijala sam se na novu Kaiainu poruku. "Ti si spas." Otipkala sam još jednu poruku.

Do snimanja sam imala dovoljno vremena. Cure i ja smo se odlučile da pogledamo neki film. I naravno da opet gledamo The Notebook i naravno da ćemo opet isplakati slapove Niagare, Temzu, Rajnu, Dunav, Savu i Nil zajedno. Ispekle smo kokice, zamotale se u dekice i upalile film.

Nakon filma smo zaspale jedna na drugoj. Kada sam se probudila sat je otkucavao pola četiri. Digla sam se i otišla do kupaonice. Obavila sam higijenu i istuširala sam se. Obukla sam neki običan outfit. U torbu sam stavila novčanik, slušalice, mobitel, ključeve i još neke sitnice, te sam u 16:10 izašla iz stana. Ubrzo je stigao i uber. Vožnja nije bila duga tako da sam ispred Versaceove zgrade bila u 16:20. Platila sam vozaču, te izašla iz auta. Ušla sam u zgradu i lift, te sam pritisnula tipku pet.

"Volim točne ljude." Rekla je zadovoljno Donatella kada me vidjela na ulazu u dvoranu. Bilo je 16:24 kada sam ušla u dvoranu. Bila sam ponosna sama na sebe, jer sam ja inače poznata po kašnjenju. Obukla sam što mi je Donatella pripremila. Zatim sam sjela u stolac i prepustila se frizerima. Frizura je bila gotova za petnaest minuta, šminka za pet jer nisu htjeli pretjerivati.

Donatella me u 16:57 povela do scene na kojoj sam trebala odraditi snimanje. Fotograf mi je objasnio kako da stanem i ja sam tako napravila. Nakon skoro sat vremena sam bila gotova. Bila sam zadovoljna svojim prvim snimanjem.

 Bila sam zadovoljna svojim prvim snimanjem

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

*

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.


*

*****
Marini je život napokon kako treba. Hoće li još dugo tako ostati?

Nadam se da ste uživali u nastavku. Počeli su testovi i glava će mi eksplodirati od učenja. Kako ste mi vi? Preživite do ljeta! ;)

Hercegovko? Volin te. [završena]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant