Mulan

937 33 31
                                    

Marina Petrović's point of view

[6 godina kasnije]

Nakon punih pet godina odlučila sam kako je vrijeme da se vratim u Europu. Gledala sam kroz prozor. New York odisao je užurbanošću i nemirom. Odlučila sam kako je vrijeme da se vratim kući. Stare rane su odavno zacijelile.

"Mama. Mama." Dječji glasići su dopirali do mojih ušiju i tako su me vraćali u stvari svijet. "Hope je rekla kako me ti voliš manje nego nju." Suze su joj bile suza. Nisam mogla podnijeti da moja dva velika morska bisera rone suze. Jednostavno je bilo nepodnošljivo. One su bile jedino što me držalo na životu i pri zdravoj pameti posljednjih pet godina. Bez njih mislim da bi skroz poludjela.

Dozvala sam Hope u sobu. Bojažljivo je provirila na vrata sobe dok me gledala s ona svoja dva smaragda. "Sjedni, Hope." Smireno kažem i pokažem na mjesto pored sebe. "Zašto si to rekla, Hope?" Tek sam nedavno došla s posla i bila sam iscrpljena. Iz Hopeinih očiju su potekle suze. Posjela sam ih jednu pored druge. "Sada me obje pažljivo slušajte." Kao majka sam morala pronaći strpljenja kojeg mi je ponekad nedostajalo.

"Volim vas jednako. Vaša sam majka i obje sam vas donijela na svijet. Potrudila sam se da provodim svaki slobodni trenutak s vama. Podržavala sam vas na vašim nastupima. Poklanjala sam vam jednako pažnje. Po čemu si Hope zaključila da tebe volim više? I kako takvo nešto možeš reći sestri?" Hope je spustila glavicu prema podu.

"Oprosti, Lenna. Nisam te htjela povrijediti." Hope je i dalje gledala u pod. Primjetila sam da je ručicom obrisala suzu. Htjela sam ju zagrliti, ali Lenna me preduhitrila. Čvrsto je grlila sestru dok joj je ručicom prolazila kroz kosu. "Vas dvije ste krv. Vi ste sestre i najbolje prijateljice. Morate jedna drugoj čuvati leđa. Bez obzira na situaciju morate se voljeti i poštivati." Rekla sam, te sam ih obje privukla u zagrljaj.

"Je li Margaret spremila vaše stvari?" Upitam ih nakon dugačkog zagrljaj. "Je. Spremila je i tvoje." Odgovorila je Hope. Kimnem glavom. "Sutra krećemo. A sada je vrijeme za spavanje." Cure su potrčale prema sobi, dok sam ja umorno koračala za njima. "Mama, ispričaj nam priču o Mulan." Preklinjala me Lenna, a Hope joj se pridružila u nagovaranju tako što je napravila puppy face.

Nasmijem se i izdahnem. Svake večeri sam pričala o Mulan, bile su fascinirane Mulan. Legla sam između njih dvije. Lenna se naslonila na moj trbuh, a Hope je stavila glavicu na jastuk pored mene. Počela sam ih obje českati znam koliko to vole, pogotovo dok im pričam priču.

"Nekad davno mudri car počeo je graditi Veliki zid kako bi zaštitio Kinu od neprijatelja. Nakon njega je svaki car koji bi preuzeo prijestolje nadograđivao zid, pa se na kraju protezao duž kineske granice poput velikog zaštitnika koji je čuvao carstvo. Sve dok jednog dana hunski vođa Shan Yu nije probio zid i poveo divlje horde." Hope je podignula glavicu, te ju je prebacila na moj trbuh. Nasmiješila sam se.

"Kad je general i zapovjednik carske vojske Li donio vijest o napadu Huna, car je izdao naredbu da se po svim provincijama prenese vijest o novačenju.“Dovoljno je jedno zrno riže da prevagne u našu korist! Može i samo jedan čovjek pridonijeti velikoj pobjedi!” – mudro je govorio car." Lenna me pogledala svojim nebesko plavim očima dok ju je umor polako svladavao.

"U međuvremenu daleko od palače, simpatična i lijepa djevojka Mulan zapisivala je zabilješke na ruku. Pred njom je bio važan susret sa starom ženom čiji je posao bio ugovaranje brakova, pa joj je bilo važno da ništa ne zaboravi." Hope bi me svaki put prekinula na ovom djelu. "A zašto mama?" I dalje nije shvaćala kako žene u prošlosti ne žive kao žene danas. "Ljubavi, već smo pričale o ovome." Kažem i duboko izdahnem. Hope je ponovno spustila glavicu na moj trbuh. 

Hercegovko? Volin te. [završena]Where stories live. Discover now