Dugujem ti

1.2K 47 11
                                    

Marina Petrović's point of view

Nalazim se u Versace-ovom prijevozu na putu do hotela u kojem imam snimanje. Dan je doista lijep, topao i sunčan. Stigla mi je poruka na mobitel.

Darjan: Marinaaa
Vi: ???
Darjan: mama i tata su imali gadnu svađu
Darjan: čini se da je tata prevario mamu
Darjan: mama želi rastavu
Vi: jesi ozbiljan?
Darjan: nikad ozbiljniji
Darjan: što da radim Mar?
Vi: pokušaj smiriti mamu i budi uz nju
Vi: meni je danas posljednji dan u Frankfurtu
Vi: doći ću sutra u Zagreb
Darjan: mama večeras ide za Mostar
Darjan: idem s njom
Vi: odlično, vidimo se tamo
Darjan: pazi se seka
Vi: hoću

"Gospođice Petrović?" Glas vozača me vratio u stvarnost. "Da?" Pogledam ga. "Stigli smo." Rekao je gledajući van. "Oh. Uredu. Hvala ti." Zahvalim mu se i izađem van. Uputila sam se prema ulazu u hotel. "Lili." Zagrlim svoju omiljenu frizerku. "Marina." Uzvrati zagrljaj. "Jedva čekam da te vidim u tom kupaćem. Bit ćeš prava mačka." Namignula mi je, a ja sam se nasmijala. "Koliko sam vidjela, imaš nekoliko kupaćih. Idi se sad presvući, pa ravno kod mene i Angeline na frizuru i make up." Kimnula sam glavom i krenula sam prema garderobi.

Kada sam se presvukla uputila sam se kod Lili i Angeline. Sjela sam u stolac i njih dvije su počele s poslom. Čak je i Eva došla kako bi mi dotjerala nokte, koje je doduše jučer sredila. Kako god. Nakon pola sata sam bila spremna za snimanje. Obukla sam ogrtač s natpisom 'Versace'. Krenula sam za Angelinom i Lili koje su me vodile do bazena. Zaštitari su stajali na ulazu na bazen kako gosti nebi ometali snimanje. "Stigla je." Fotograf se maknuo od nekog muškarca i dotrčao do mene. Muškarac se okrenuo i moje noge su se oduzele. Da me Lili nije držala, pala bih. Sigurna sam u to. Ante je stajao ispred mene i smiješkao se.

"Došlo je do iznenadne promjene. Moji šefovi žele da se ovo snimanje odradi s tobom i Antom." Iznenađeno sam gledala u fotografa. Pogledala sam Antu koji je stajao samo nekoliko metara dalje od mene u kupaćima. Mozak mi je stao. Stajao je ispred mene bez majice i imala sam savršen pogled na njegov torzo. I bome sam imala što vidjeti. Protresla sam glavom kako bih prizvala misli natrag. Koncentracija, Marina. Ante se smješkao cijelo vrijeme. Fotograf je govorio kako da stanemo, dok sam ja pokušavala ostati smirena. "Uredu, ajmo u vodu." Naredio je fotograf. Skinula sam ogrtač. Primjetila sam Antin izraz lica koji je pokušao sakriti. Nasmijala sam se. Ušla sam polako u bazen i zaronila. Ante je brzo bio pored mene. Fotograf je samo išao bez stanke.

"A sada poljupci." Naredio je, a mi smo ga oboje šokirano gledali. "Molim?" Upitam ga misleći da sam krivo čula. "Čula si me. Poljupci." Nije popuštao. Ante se vragolasto smješkao, a ja sam htjela da me netko udavi u vodi. Duboko sam izdahnula. Zatim sam stala kako je fotograf tražio.

 Zatim sam stala kako je fotograf tražio

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"

Slike su vrh. Jedva čekam da ih pokažem šefovima." Fotograf je uzbuđeno govorio. Preokrenula sam očima. Izašla sam iz vode i obukla ogrtač. "Marina, presvuci se. Imaš još zasebno snimanje." Rekao je fotograf dok je gledao u mobitel. "Ozbiljan si?" Pogledam ga i podignem obrvu. Već dva i pol sata sam u vodi, koža mi izgleda kao kod stare babe. Ne mogu ga nacrtanog vidjeti. "Šefovi to traže." Slegnuo je ramenima. Htjela sam ga utopiti u bazenu. Duboko sam udahnula i izdahnula. Presvukla sam se u garderobi i vratila se na bazen. Ante je sjedio na jednoj ležaljci. Fotograf je gledao u kameru. "Spremna sam." Kažem bezvoljno. On odmah odvoji pogled od kamere. Skočio je u mjesto i nešto pričao na 'pitaj Boga' kojem jeziku. Preokrenula sam očima. Ante je ostao do kraja snimanja koje je trajalo zamornih dva sata. "Uredu, Roberto sada je dosta. Umorna je, imaš dovoljno slika." Ante je prekinuo Roberta u pokušaju da me nagovori da još jednom uđem u vodu. Ništa nije rekao, samo me pustio da obučem ogrtač. Pregledala sam slike koje nisu bile strašne.

Lili i Angelina su me otpratile do garderobe

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Lili i Angelina su me otpratile do garderobe. Presvukla sam se u poderane traperice, bež crop top i crne starke. S obzirom da nije bilo najtoplije, obukla sam crnu vestu. Uzela sam torbu i stavila sam sunčane naočale. Bila sam umorna i jedva sam čekala da napokon legnem u krevet. Ispred garderobe me čekao Ante. Znači ništa od mog spavanja. "Hej." Umorno ga pozdravim. "Umorna?" Upita me, a ja potvrdno kimnem. "Jesi za piće?" Upita me ponovno. "Ante, umorna sam. Sve što želim je doći do hotelske sobe, leći i spavati. Sutra ujutro letim za Zagreb, pa idem za Mostar. Stvarno trebam odmora." Kažem, a on poraženo spusti glavu. Bilo mi ga je žao. "Ići ćemo nekom drugom prilikom." Kažem i otisnem poljubac na njegov obraz. Maleni smiješak se pojavio u kutu njegovih usana. "Želiš da te odvezem do hotela?" Upitao me. "Ne treba, hvala. Već me vozač čeka." Nezadovoljno je izdahnuo. "Okej." Rekao je bezvoljno. "Dugujem ti." Rekao je dok smo se kretali prema vratima. "Što?" Zbunjeno ga pogledam. "Jedan ljubavni ugriz." Pokazao je na ljubičastu mrlju na svome vratu. Zagrizla sam usnicu. "Naplatit ćeš mi nekom drugom prilikom taj dug." Namignem mu. Vozač je otvorio vrata automobila. "Vidjet ćemo se mi još, Hercegovko." Rekao je Ante prije nego li sam sjela u auto. Nasmijala sam se. Nadam se da nećemo, Ante.

****
Još jedan nastavak.

Ako je netko očekivao ljubavni ugriz na Marininom vratu, žao mi je što sam ga razočarala. :\

Mislite da će se njih dvoje opet sresti? Što će se dogoditi s Marininom obitelji?

love yall

p.s. pročitajte novu knjigu MatteaGeyer - Floyd.

M.

Hercegovko? Volin te. [završena]Where stories live. Discover now