Marina Petrović's point of view
"Mama." Čujem Len kako me doziva iz dnevnog boravka te krećem prema tamo. "S obzirom da mi je rođendan idući tjedan željela sam pričati o tome." Rekla je čim me ugledala na vratima dnevnog boravka. Sjela sam pored nje. "Znaš da i Joey ima nekoliko dana kasnije rođendan, pa sam razmišljala da zajedno slavimo." Predložila je Len dok sam ja razmišljala kako mi je Joeyina majka javila da njih dvije već nešto mute. Nasmijala sam se.
"Zovi Joey i njezinu mamu na kavu." Kažem joj i namignem te odem do kuhinje. Pronađem telefon i utipkam broj moje stare prijateljice. "Hej Rea, Marina ovdje. Htjela sam te pitati jesi li u gradu? Odlično. Za koliko možeš doći do mene? Za petnaest minuta? Savršeno. Vidimo se draga." Pozdravim ju te poklopim poziv.
Nakon petnaest minuta oko šanka u kuhinji sjedile smo Lenna, Joey, Joeyina mama, Rea i ja. "Djevojke su izrazile želju da zajedno proslave rođendan. Ti si najbolja organizatorica koju poznajem, zato sam te zvala." Rekla sam gledajući u Reu. "Uredu, pretpostavljam da želite neku zanimljivu lokaciju." Rea je vadila tablet iz torbe dok je hodala za curama prema dvorištu.
"Ne vjerujem da su tako brzo odrasle." Joeyina majka je gledala za njima baš kao i ja. "Stare smo, Andi." Nasmijem se te otpijem gutljaj kave. "Bome jesmo." Andrea se nasmije te me pogleda. "Što ima novog kod tebe, draga?" Upitala me. Slegnula sam ramenima. "Znaš mene - kuća, zaklada, sirotište i tako u krug. Sada je Len doma, pa sam smanjila odlaske u zakladu i sirotišta. Ionako ju rijetko viđam." Pomalo nostalgično sam gledala u vrt gdje se nalazila moja jedina kći.
"Znaš, trebala bi napokon oprostiti Anti. Čula sam da je došao i što je napisao Lenni u pismu. Nemoj sebi i njemu otežavati. Volite se, Mar. Ljudi griješe i on je priznao zašto je to radio. Moraš mu oprostiti, ako ne zbog sebe barem zbog Len. Ona ne želi priznati, ali nedostaje joj otac. Šuti samo jer ne želi tebe još više rastužiti." Znala sam da je Andrea u pravu. Iako sam znala istinu nisam se mogla nagovoriti da mu oprostim. Kada sam ga vidjela jedino što sam htjela je udariti ga. Ah, već ste i vi shvatili da lažem samu sebe i pokušavam lagat sve druge oko sebe. Volim ga svim svojim bićem, ali kako da mu oprostim? Jesam li mu već oprostila? Što da radim Bože?
Lenna Petrović's point of view
"Dobro djevojke, imam dvije savršene kuće u Malibuu. Samo izaberite koju želite." Rea nam je pokazivala dvije lokacije i vau, ostala sam bez teksta. Pogledala sam Joey koja kao da je znala koju sam odabrala. "Prva." Kažemo u isto vrijeme. "Vas dvije ste uvijek tako sinkronizirane?" Rea se našalila, ali to je bila istina. Joey mi možda nije bila biološka sestra, ali smo se tako odnosile jedna prema drugoj. "Tako nekako." Odgovorila je Joey dok sam se ja samo nasmijala.
Kuća je zaista bila predivna. Savršena za proslavu osamnaestog rođendana. "Sada vam moramo izabrati DJ-a, konobare i ostalo." Rekla je Rea dok je na tabletu tražila popis ljudi. Osim DJ, Rea je pronašla sve jer mi nismo dobro poznavale ostale ljude. Uzele smo Martina Garrixa i Marshmello-a. Rea je rekla da što prije složimo popis pjesama koji će ona poslati Martinu i Marshmello-u.
Pokazala nam je nekoliko različitih jelovnika i na kraju smo se jedva odlučile. Piće smo ipak nešto lakše odabrale. Ukrase smo odlučile prepustiti Rei koja nas je ispitala neke sitnice tek toliko da zna što očekujemo. Zatim nam je pokazala primjerke pozivnica i tu je nastao kaos. Bilo je teško odlučiti se. Svi su primjerci bili predivni, ali na kraju smo našle savršen primjerak.
Bio je crne boje i dno i gornji dio su bili u zlatnim balončićima. Na sredini je velikim pisanim slovima pisalo eighteen. Ispod je pisalo 'please join us for a eighten birthday party honoring Lenna Petrović & Joey King' i sva slova su bila zlatna i tiskana. Ispod je još pisalo 'Friday, September 8th, 21 pm' i Rea je rekla da će još dodati adresu kuće u Malibuu i moj i Joeyin broj.
Bila sam zadovoljna i vjerovala sam u Reinu organizaciju. Rekla sam joj da ću joj poslati popis ljudi sutra i njihove adrese. Razmišljala sam o tome da pozovem tatu - to je bila jedinstvena prilika da pomirim mamu i tatu.
*dva dana kasnije*
Rea mi je javila da su pozivnice poslane i da je sve organizirala. Bila sam joj zahvalna do neba. Joey i ja smo danas odlučile malo otići na plažu i odmoriti se. Bila je rijetkost za Liverpool da sija sunce.
📍Liverpool, UK
lennapetrovic I enjoy going to the beach, relaxing with my wife, going out to dinner, and having a good time.
Znala sam koliko su fanovi voljeli imati uvid u moj život izvan moje karijere i zato su mi ovakve slike bile najdraže za objavljivanje. "Znaš, nedostaje mi naše svakodnevno druženje. Hvala Bogu pa ćemo barem osamnaeste rođendane provesti zajedno." Joey se našalila pa sam ju trknula ramenom. "Uvijek možeš sa mnom na turneju." Kažem joj i dalje ne otvarajući oči. Uživala sam u tim rijetkim sunčevim zrakama u Liverpoolu.
"Znaš da bi mogla s tobom na ovaj europski dio turneje." Prokomentirala je Joey što je meni izmamilo osmijeh na lice. "Uh, I grew up in Norwalk
Hanging by the donut shop
Didn't have a car so we used to have to walk the block
I was only six years old, I was running
Cold bare feet when the storm started coming
Mama worked two jobs
Couldn't keep the fridge stocked
Used to eat popcorn for dinner with the soda pop
Moved out one too many times, couldn't count it
Always keep it real, no doubtin'..." Joey je tiho pjevušila. Nasmijala sam se - pjevala je moju omiljenu pjesmu."Young girl you better go fast
This world ain't gonna hold back
You know you gotta own your life, uh..." Nastavila sam tekst pjesme. Oduvijek sam voljela ove jedinstvene načine zabavljanja s mojim prijateljicama."And I saw it in my dreams
I knew I'd be seventeen
Watching reality spinning around
And I saw it in my dreams
I knew life would change for me
This is reality
Look at me now..." Joey mi se pridružila. Otvorila sam oči samo kako bih vidjela njezino lice. Imala je sunčane naočale i promatrala je nebo."Had to let the house go
Didn't let me say no
Mama had to quit her job
Just so I could make the show
Thought it was the big break, still no breaking
Gave me seven G's and a deal, didn't take it
Days in the motel, nights in the studio
Spending every penny praying God don't let us go broke
Fashion Nova got us in a house (ay), L.A living
Got my own bed now, it's been a minute..." Nastavile smo pjevati i smijati se.****
Ekipica još malo do kraja.... Ja ne znam kako ću ja to podnijeti.Što mislite hoće li Len pomiriti Marinu i Antu? I hoće li ste dogoditi nešto uzbudljivo za Len?
Kako ste mi vi inače?
Htjela bih vas samo zamoliti da pogledate moju novu knjigu Kriva strana terena i da će imati upola uspjeha kao i Hercegovka!
LJUBIM VAS ZA OVIH 15K+!
M.
YOU ARE READING
Hercegovko? Volin te. [završena]
FanfictionUnište te, pa te pitaju zašto si takav? Živite svaki dan kao da vam je posljednji i jednoga ćete dana biti u pravu. |Ante Rebić ff| #1 in depression - 20.2.2019. #1 in ante - 22.4.2019. #1 in rebic - 22.4.2019. #2 in fanfiction - 25.5.2019. #1 in an...