Hej, Hopey.

742 36 13
                                    

Marina Petrović's point of view

Budi me zvonjava na vratima. Lijeno se protežem i ustajem iz kreveta. Zvono se ponovno oglasi. "Jebem ti." Tiho opsujem dok se vučem do vrata. Naglo potežem kvaku spremna opsovati sve živo osobi ispred sebe, ali ostanem ugodno iznenađena siluetom osobe ispred sebe. Ispred mene je glavom i bradom stajao moj brat Darjan. "Darjan?" Zbunjeno gledam u njegovo lice dok se on smiješka. "Hola, sis." Veselo mi se baci u zagrljaj, a ja i dalje šokirano stojim na vratima. "Ujko." Vrisne Lenna iza mene i potrči mu za zagrljaj. On se saginje i uhvati je u naručje.

Zatvaram vrata i hodam za njima u dnevni boravak. Lenna je otrčala u sobu po Hope. "Oprosti što sam došao nenajavljeno, ali morao sam se maknuti od svih i svega. Znao sam da ću kod tebe pronaći mir jer si ti moja sigurna luka." Te riječi mi izmame osmijeh i ponovno ga čvrsto zagrlim. "Drago mi je što si došao k meni. Čak i bez najave." Namignem i okrenem glavu u smjeru sitnih glasića.

"Ujko, ujko." Hope je trčala zajedno s Lennom prema Darjanu. "Hej, Hopey." Darjan joj prođe rukom kroz kosicu i totalno ju uneredi. "Ujko, hoćeš li nam plesti pletenice?" Hope i Lenna ga pogledaju onim svojim slavnim puppy faceom i Darjan pristane. "Ujko, kako si ti naučio plesti pletenice?" Upitala ga je Hope dok je pažljivo gledala kako Darjan plete Lenni pletenice. Darjan i ja se pogledom i glasno se nasmijemo. Ja sam ga naučila još dok smo bili klinci.

"Vaša majka me natjerala da naučim." Cure munjevito prebace pogled na mene i vragolasto mi se nasmiju. Ja im samo namignem i produžim do kuhinje pripremiti doručak. Bacam pogled na sat i vidim da su ostala puna dva sata prije nego li se Ante vrati. "Hopey, moraš biti mirna." Darjan ju je opominjao dok sam ja sa smiješkom radila pahuljice svima. Nakon desetak minuta su njih dvije utrčale u kuhinju, a Darjan se vukao za njima. Nasmijem se bratu jer nije navikao na ovoliku hiperaktivnost. "Prekrasne ste mi." Obje poljubim u obraščiće i pomognem im da sjednu za šank.

"Razmišljao sam da dođem ovdje raditi. Dosta mi je Zagreba i svega. Samo se želim maknuti od tamo i biti bliže tebi curkama." Kaže Darjan prolazeći kroz kosu. Pogled mu je bio fiksiran na Hope. Hope i Darjan su imali posebnu vezu, a Lenna i Darjan posebnu. Voljeli su svi troje provoditi vrijeme zajedno, ali Hope je voljela Darjana jer joj je brzo popuštao i bio joj je zabavan dok ga je Lenna voljela jer se osjećala sigurno i sretno pored njega. I nadam se da će jednom naći normalne dečke koji će ih znati cijeniti.

"Seko, idem ja s curama do parka. Ti malo odmaraj, vjerujem da će ti dobro doći mir." Nasmijem se i kimnem glavom. Pomognem mu obući djevojke i pozdravim se s njima. Veselo su mi mahale dok su držale Darjana svaka za jednu ruku. Presvukla sam se u trenirku i drugu majicu te sam kosu svezala u punđu. Upalila sam laptop i priključila zvučnike i sada sam bila spremna za čišćenje. Pustila sam pjesmu koja mi je u zadnje vrijeme najdraža -  Sick Boy od The Chainsmokers-a. Skupljala sam stvari s poda i spremala ih na njihovo mjesto dok sam usput pjevušila riječi pjesme.

"I'm from the east side of America
Where we choose pride over character
And we can pick sides, but this is us, this is us, this is
I live on the west side of America
Where they spin lies into fairy dust
And we can pick sides, but this is us, this is us, this is..."

Uzmem usisavač i krenem s usisavanjem stana. Prošla sam svaku prostoriju, a zatim sam se bacila na pranje podova.

"Don't believe the narcissism
When everyone projects and expects you to listen to 'em
Make no mistake, I live in a prison
That I built myself, it is my religion
And they say that I am the sick boy
Easy to say, when you don't take the risk, boy
Welcome to the narcissism
Where we're united under our indifference

Feed yourself with my life's work
How many likes is my life worth?
Feed yourself with my life's work
How many likes is my life worth?
Feed yourself with my life's work
How many likes is my life worth?
Feed yourself on my life's work
How many likes is my life worth?...."

Otvorila sam sve prozore u kući te sam ih usput odlučila oprati ih.

"I'm from the east side of America
I am the, I am the, I am the sick boy
I live on the west side of America
I am the, I am the, I am the sick boy
I'm from the east side of America
They say that I am the sick boy
I live on the west side of America
Yeah, they call me the sick boy
I am the, I am the, I am the sick boy
I am the, I am the, I am the sick boy
They say that I am the sick boy
Yeah, they call me the sick boy..."

Rola papira bila je moj mikrofon. Totalno sam se uživila u pjesmu i riječi.

*2 sata kasnije*

"Have you ever been with somebody that makes your feel wild
You couldn't beat this ? All if you try 
When the darkest of nigths our bodies collide 
That love that's so hard to find

No lo puedo negar, en mis sueños estás
Este juego me vuelve a atrapar
Y me gusta, no quiero escapar
Dime cuál es tu plan
¿Dónde quieres llegar?
Tu fuego me vuelve a quemar
Y yo..."

Pjevam riječi pjesme Jonas Bluea - Wild. Ni ne shvaćam da se vrata stana otvaraju i da više nisam sama. Klečim na podu sobe mojih curica i slažem igračke na njihovo mjesto.

"I wanna get wild with you
Loca contigo hoy
I wanna get, wanna get, wanna get wild with you
Loca contigo hoy
It's true, I wanna get wild with you

Na na na na na na na
Na na na na na na na
Na na na na na na na
Loca contigo hoy
Na na na na na na na
Na na na na na na na
Na na na na na na na
I wanna get wild with you..."

I dalje ne shvaćam prisutnost druge osobe. Nastavljam sa slaganjem i pjevušenjem pjesme.

"Sviđa mi se ta poza, mogli bi ju večeras prakticirati." Iza mene se začuje Antin glas. Munjevito okrenem glavu prema njemu i gledam u njega kako se cereka. Tek tada shvatim što je insuirao te preokrenem očima. "Samo sanjaj, srećo." Namignem mu i vratim se slaganju igračaka.

"The fire's inside us, it's out of control
Which way to go? Will never know
But you take me to places never been before
I can't take it no more, I'm yours

No lo puedo negar, en mis sueños estás
Este juego me vuelve a atrapar
Y me gusta, no quiero escapar
Dime cuál es tu plan
¿Dónde quieres llegar?
Tu fuego me vuelve a quemar
Y yo..."

Pjevušim tekst pjesme kada osjetim nečije ruke oko svog struka - Ante. Povuče me bliže k sebi i vrlo lako mogu osjetiti koliko je napaljen. Okrenem se prema njemu. "Ništa od toga, srećo. Morat ćeš čekati još osam mjeseci za to." Namignem mu i zaobiđem ga te napustim sobu i krenem prema našoj. Ante me prati u stopu.

Naglo me hvata za struk i podiže u zrak na što ja vrisnem. Spusti me na krevet te otisne jedan poljubac na moje usne. Zatim podigne moju majicu i otisne poljubac na moj trbuh. "Tvoja majka me baš voli izazivati." Ante razgovara s bebom i to je najljepši prizor koji sam mogla vidjeti. Rukom prođem kroz nešto malo njegove kose.

"Gdje su cure?" Upita i ostavi još jedan poljubac na mom trbuhu. "S Darjanom su u parku. Jutros se na vratima pojavio Darjan. Zamolio me da ostane ovdje dok ne pronađe posao, kaže da mu je dosta Zagreba." Slegnem ramenima na što Ante kimne glavom. "Meni ne smeta. Ako će češće voditi cure van, nemam apsolutno nikakav problem s time." Vragolasto se nasmije, a ja preokrenem očima.

***
Naša Marina bi trebala na super talent ilo the voice. Nadam se da ste spremni za nastavak jer će nam se u njemu pojaviti grupa naših komičara. ;)

Pa ekips jeste mi živi, zdravi? Mene polako ubija ova škola i vrijeme i samo želim ljetne praznike. A čeka me još puno posla prije samog kraja. Još samo sutra pa vikend! Kako vi provodite dane?

M.





Hercegovko? Volin te. [završena]Where stories live. Discover now