Ante Rebić's point of view
[sljedeće jutro]
Probudio sam se oko pola osam. Marina je i dalje spavala. Izgledala je poput anđela dok su joj prve jutarnje zrake milovale kosu. Ostavim jedan poljubac na njezinome obrazu, te ustanem. Presvućem se i izađem iz sobe. Odlučio sam iznenaditi Marinu s doručkom i buketom ruža.
Otišao sam do obližnje cvjećare i kupio buket ruža. Zahvaljujući Naomi sam sve ovo uspio obaviti, tako da sam svratio do dućana i kupio jednu veliku bombonjeru za nju. Mislim da je zaslužila i više od toga, ali dobro. Vratio sam se u stan i prvo sam otišao do njezine sobe. Ostavio sam joj ruže na krevetu, pored nje i uslikao sam je.
anterebic Not a Valentine's Day. Not a Christmas Day. Not a Woman's Day. Not a birthday, just an ordinary day. No matter what day it is, every day we have the opportunity to express love to those we love.🤫💙
Nakon toga, što sam tiše mogao, sam izašao iz sobe. Spustio sam se u kuhinju i bacio se na posao. Pripremao sam doručak za nekih četrdeset i pet minuta. Sve je bilo složeno i još je preostalo probuditi princezu. Naomi je rekla da ne voli kada ju se budi. Tako da, sveti Ante Padovanski zaštiti me. Moja ljepotica je i dalje spavala.
Čučnuo sam ispred nje. Gledao sam je nekoliko sekundi, te sam se prekrižio. Zatim sam počeo ostavljati poljupce svuda po njezinom licu. Promeškoljila se.
Marina Petrlvić's point of view
Nečiji poljupci me bude iz sna. Inače bih ubila da me netko probudi, ali ovaj način buđenja mi nimalo ne smeta. Otvorim oči i ugledam Antu ispred sebe, a na krevetu ruže. Ostala sam zatečena. "Dobro jutro, ljepotice." Slatko mi se nasmijao. "Dobro jutro, Antiša." Protrljam oči i uspravim se u sjedeći položaj.
"Ustaj, doručak te čeka." Ante otisne još jedan poljubac na moj obraz. Nisam se mogla zasititi njegovih poljubaca. Obukla sam ogrtač, te sam se spustila do kuhinje. Danas nemam težak raspored, samo jedno snimanje u pola pet. A za sutra sam se dogovorila s Naomi, Claudiom i Cindy da idemo na utakmicu.
"Ja moram na trening. Ali vidimo se sutra." Kaže Ante dok je slagao torbu za trening. "Okej." Odgovorim dok sam u usta trpala još jedan vafl.
[sljedeći dan]
Utakmica je bila u sedam, a sada je pola dva. To je još pet i pol sati do utakmice što nam ostavlja dovoljno prostora za spremanje. Cindy je donijela pola svog ormara, baš kao i Claudia. Mislila sam da nisu normalne, ali nisu ništa rekle. Ja sam danas ujutro nabavila dres s Antinim prezimenom na leđima. Tri i pol sata kasnije sam se počela spremati.
S obzirom da se bližilo ljeto, bilo je dosta toplo. Obukla sam crne poderane traperice, Antin dres koji je bio bijele boje s crnim prugama i visoke crne starke. Kosu sam svezala u nisku punđu, te sam izvukla dva kraća pramena naprijed. Stavila sam sunčane naočale na glavu i još mi je preostao make up.
DU LIEST GERADE
Hercegovko? Volin te. [završena]
FanfictionUnište te, pa te pitaju zašto si takav? Živite svaki dan kao da vam je posljednji i jednoga ćete dana biti u pravu. |Ante Rebić ff| #1 in depression - 20.2.2019. #1 in ante - 22.4.2019. #1 in rebic - 22.4.2019. #2 in fanfiction - 25.5.2019. #1 in an...