[8 dana kasnije]
"Ja ne mogu više, Naomi." Žalila sam se prijateljici koja je buljila u mobitel. "Možeš sama doma? Mama me zvala, treba me." Podigla je pogled i pogledala me onako tužno. "Naravno. Pozdravi ju, nadam se da nije ništa ozbiljno." Zagrlim Naomi i sjednem u auto.
Taxi se zaustavio ispred Naomi i ona je ušla. Taxi je brzo nestao s vidika. Upalila sam auto i krenula prema stanu.
Bilo je kasno poslijepodne, oko pola šest. Donatella nas je izmrcvarila danas. Osam sati sam provela na snimanjima. Baš kao i ostale cure.
Bila sam jako živčana, stigla mi je menstruacija i nisam htjela ništa drugo osim leći u krevet. Jedva sam se dovukla do stana. Otključala sam vrata i otvorila vrata stana koji je bio u mraku.
Upalila sam svjetlo i skoro doživjela srčani kada sam ugledala Antu kako sjedi na kauču i gleda u mene s osmijehom. "Napokon si stigla." Skoči na noge, dođe do mene i povuče me u zagrljaj koji mi je dobro došao. Bol u trbuhu me presijekla i ja sam se savila od boli.
"Boli li te jako?" Upitao me brižno Ante. Kimnula sam glavom dok sam se još uvijek držala za trbuh. "Dođi." Podigao me na ruke i odnio uz stepenice.
Odnio me do kupaonice. Svjetlo u kupaonici je bilo ugašeno, ali su svijeće stvarale dovoljno svjetlosti kako bi se moglo gledati i kretati. Kada je bila napunjena. Pjena se nalazila na vrhu kupke.
Kupka je mirisala na med i vaniliju, moj omiljeni miris. Ante me spustio na pod. "Ti se skini i uđi u kadu. Ja se odmah vraćam." Rekao je i nasmijao se. Zatim je napustio kupaonicu zatvarajući vrata za sobom.
Bila sam iznenađena njegovim ponašanjem, ali mi se svidjelo. Skinula sam prljavu, smrdljivu i znojnu odjeću sa sebe i bacila sam ju u kutiju za prljavi veš. Kosu sam podigla u punđu, te sam ušla u kadu i sjela.
Nakon pet minuta se začulo kucanje na vratima. "Smijem li ući?" Antin glas je doprio s druge strane. "Možeš." Odgovorim i sklopim oči.
Uživala sam dok me kupka opuštala. Ante je sjeo na niski zidić pored kade. "Donio sam ti čašu crnog vina. I odjeću." Odjeću je odložio na umivaonik. Natočio je vina u čašu, te mi ju je dao. "Hvala ti." Zahvalim se i otpijem gutljaj.
"Jesi li gladna, ljepotice?" Ante rukom dotakne moj obraz. Naježila sam se od njegovog dodira. "Jesam." Odgovorim, dok sam sklopila oči uživajući u njegovom dodiru.
"Pripremit ću ti nešto za jelo." Kaže i ustane. Otisne poljubac na moje tjeme i napusti kupaonicu.
Ostala sam u vodi još nekih deset minuta, a zatim sam isprala preostalu sapunicu sa sebe. Omotala sam tijelo ručnikom i izašla sam iz kade.
Pogledala sam što je Ante pripremio od odjeće - kratke hlačice i majica. Obukla sam gaćice i ušla u sobu. Primjetila sam njegovu torbu na podu sobe, te sam joj prišla.
Unutra sam pronašla Antinu Nike majicu koja je bila svježe oprana. Obukla sam tu majicu na sebe. Dosezala mi je do polovice nadkoljenice. Obukla sam bijeli ogrtač i pufnaste papuče.
Pretpostavljala sam da izgledam smiješno, ali me nije bilo briga. Kosu sam isplela u pletenicu, te sam se spustila do kuhinje. Ante je vješto okretao palačinke koje su božanstveno mirisale. Sjela sam na barski stolac nasuprot Ante. Primjetio me nakon nekoliko sekundi.
Kada je i zadnju palačinku ispekao, stavio je tanjur s palačinkama ispred mene. Izvadio je veliku teglicu Nutelle i dva noža.
"Dobar tek, ljepotice." Slatko mi se nasmijao. Ustala sam sa stolca i došla do njega. Zbunjeno me gledao. Poljubila sam ga u obraz u znak zahvale. "Hvala ti, Ante." Nasmijem se i zagrlim ga. "Na čemu, ljepotice?" Upita me uz smiješak. "Na svemu ovome. Kupka mi je bila prijeko potrebna, a ove palačinke su božanstvene. Hvala ti što si se toliko potrudio." Zagrlim ga još jednom.
"Wow, ti si stvarno druga osoba kada imaš menstruaciju." Nasmije se Ante, a ja ga slabo udarim o rame.
On se još jače nasmijao, na što sam se ja pravila ljuta. Ante me povukao u još jedan zagrljaj. "Ljepotice, ne ljuti se. Preslatka si." Podigla sam pogled prema njemu. Izgubila sam se u njegovim nebesko plavim očima.
Ante me uhvatio i podigao u krilo. Tako smo sjedili i jeli palačinke. "Od kud ti ovdje, Ante?" Upitam ga nakon što sam progutala komad palačinke koji mi je Ante stavio u usta.
"Naomi mi je jučer rekla da si loše raspoložena i da te boli zbog menstruacije. Trebao sam sutra doći s ekipom, ali sam došao dan ranije jer sam te htio iznenaditi. Naomi mi je rekla da ste cijeli dan na snimanju, tako da kada sam došao, oko pola tri, sam otišao u kupovinu. Naomi mi je javila da si krenula doma i da bi trebala stići za petnaest minuta. Napunio sam kadu i pripremio kupku. Izvadio sam vino i čašu. Pripremio sam ti odjeću i smjesu za palačinke. Onda sam ugasio svjetlo i čekao." Nakratko sam stala s jedenjem.
Progutala sam. "Inače izgledaš jebeno u mojoj majici, stoji ti milijun puta bolje nego meni. I sviđa mi se kako ti stoji." Ante obliže usnice, a ja zagrizem donju usnu. "Drago mi je što si došao." Kažem iskreno. Njegov osmijeh je postao još veći. Zagrlio me s leđa i otisnuo je sitan poljubac na mome vratu. Naježila sam se od glave do pete.
"Želiš ići spavati ili želiš gledati film?" Upitao me Ante i tako me vratio u stvarnost. "Može film." Kažem zamišljeno. Odjednom se Ante ustao. Nije me ispuštao iz ruku. Odnio me sve do sobe. Spustio me u krevet. "Ti pronađi film, dolazim odmah." Rekao je i ponovno nestao. Izabrala sam film - Me Before You.
Ante je napokon došao u sobu. Na sebi je imao samo donji dio trenirke što je meni ostavljalo dovoljno prostora za promatranje njegovog savršenog torza.
Tek kada sam prestala s odmjeravanjem Ante, primjetila sam da je ispekao kokice i skuhao dva kakaa. Ne mogu opisati koliko je bio neodoljiv i nježan. Nitko nikada nije učinio nešto ovakvo za mene, ni približno.
Dodao mi je kakao i kokice. Popila sam gutljaj kakaa i ostavila sam ga na ormariću. Pogledala sam Antu koji je i dalje stajao ispred kreveta. "Smijem ti se pridružiti?" Upitao je dok mu osmijeh nije silazio s usana.
"Zašto uopće pitaš? Naravno da možeš." Nasmijem se i potapšam mjesto pored sebe. Poput malog djeteta je skočio od sreće i brzo se nalazio pored mene. Otisnuo je jedan poljubac na moj obraz, a neka topla struja je ispunila moje tijelo.
Gledali smo film u tišini dok je moja glava odmarala na njegovim prsima. Odjednom je uhvatio moju ruku. Nisam ju maknula, naprotiv, stisnula sam još jače. Pogledala sam Antu koji je otisnuo jedan poljubac na moje čelo. Izvadio je mobitel i uslikao naše ruke.
Sliku je stavio na story kao i na pozadinu mobitela. "Ova će funkcionirati dok ne nabavim neku bolju." Namignuo mi je Ante. Nasmijala sam se. Ante je otisnuo još jedan poljubac na moje tjeme, te je rukom prolazio kroz moju kosu. Sve više i više sam tonula u san. "Laku noć, amore mio." Kažem tiho i zaspim.
****
2 nastavka u razmaku od četiri sata?Pa kako vam se čini ovaj naš kapl golz? Meni su preslatki i jedva čekam dalje. Smatram da bi svaki dečko, kojem je stalo do djevojke, trebao postupiti kao Ante kada djevojka ima menstruaciju. (Ako slučajno neki dečko čita ovo, slobodno neka vodi bilješke.)
luv yall so mač💙
M.
STAI LEGGENDO
Hercegovko? Volin te. [završena]
FanfictionUnište te, pa te pitaju zašto si takav? Živite svaki dan kao da vam je posljednji i jednoga ćete dana biti u pravu. |Ante Rebić ff| #1 in depression - 20.2.2019. #1 in ante - 22.4.2019. #1 in rebic - 22.4.2019. #2 in fanfiction - 25.5.2019. #1 in an...