"Marina!" Naomi se cijelo popodne dere. Ma sve se deru. Toliko su uzbuđene zbog večere, samo čekam da se netko sruši. Bože pomozi. "Molim?" Provirila sam u kupaonicu. "Zašto još nisi spremna?" Cindy je vrisnula. "Pa imamo vremena." Jednostavno slegnem ramenima. "Presvuci se odmah. To nije molba, već naredba." Cindy me izgurala iz kupaonice. Cindy je kopala po mojim stvarima dok sam ja bezvoljno sjedila na krevetu. "Bingo." Veselo je zacvrkutala. Donijela mi je haljinu i nestala je u kupaonici. Nemam izbora, bolje da se počnem spremat. Stavila sam ogrlicu koju mi je mama poklonila za osamnaesti rođendan.
Savršeno se slagala s haljinom koja je odisala jednostavnošću. Bež štikle su se stopile s mojim stopalima, činile su moje noge duljima i elegantnijima. Kosu sam blago nakovrčala. Od šminke volim pretežno Nyx i Kylie cosmetics. Ne volim trošiti pretjerano na šminku, ali to je najkvalitetnija šminka i najbolja za moje lice.
Za cjelokupni make up mi je trebalo pola sata. Stavila sam malo Chanel parfema - EAU premiere N°5. Shvatila sam da mi se nokti ne poklapaju s haljinom, stoga sam odlučila obaviti i manikuru. Posjetila sam Evu, ona je bila zadužena za našu manikuru. "I draga, kako život?" Upitala me dok je pažljivo stavljala gel na moj prstenjak. "Standardno. Imamo večeru u pola devet, a sutra imam jedno dugačko snimanje na bazenu. Mislim da ću se srušiti." Kažem umorno i naslonim se u stolcu. "Eh draga moja, tek si počela." Eva je rekla nimalo utješne riječi koje su bile istinite. "Znam." Kažem svjesna činjenice da se moj život zauvijek promijenio. Nakon sat i pol, nokti su bili gotovi. "Kao i uvijek savršeno." Kažem uz osmijeh i pozdravim se s Evom.
Vratila sam se natrag u svoju sobu u kojoj su sada bile samo Cindy, Claudia i Naomi. "Opa, mačko." Cindy je proizvela čudan zvuk na što smo ju sve tri pogledale. "Mali Rebić će pasti na dupe kad te vidi." Claudia je kao omamljena pričala sve što je stigla. Naomi je samo otvorenih usta zurila u mene. "Ovo zaslužuje jednu fotku i objavu na Instagramu." Znala sam da će i ovo doći. Preokrenula sam očima i namjestila sam se kako je rekla. Fotkala me najmanje tristo pedeset puta. "Ova je savršena." Cindy, Claudia i Naomi su oduševljeno gledale u fotku. Pogledala sam je i uistinu nije bila loša.
petrovicmarina too glam to give a damn🥂
"Rebić će ti klečat pod nogama. Pazi što sam rekla." Vikala je Cindy iz kupaonice. "Cind, pozabavi se ti Mijatom. Okani se Ante i Marine." Claudia je kao i uvijek bila glas razuma. Pogledala sam ju s 'hvala puno' pogledom. Namignula mi je. "Ja bih se mogla pozabaviti Hallerom." Javila se Naomi. "Ali on ima dvadeset i četiri." Usprotivila sam se. "Pa? Mlađe je slađe." Naomi se vragolasto nasmijala. "Naomi, možeš mu biti mama." Viknula sam. "Čuj slatkice, znam da si neodlučna, ali ne možeš ih imati sve za sebe. Daj i nama malo zabave." Naomi je napravila puppy face. "Jeste li vi svjesne da Mijat i Haller imaju po dvadeset i četiri godine. Obje ste duplo starije. Cind, ti si još u braku." Napomenula sam. "Rande i ja smo u otvorenom braku. Mogu biti s kim god poželim." Cindy je izašla iz kupaonice. "Ovaj Trapp mi se sviđa. Posvetit ću se njemu." Javila se Claudia s kreveta. Udarila sam se posredini čela. "Barem ste ti i Ante tu negdje." Naomi se vragolasto nasmijala. "Cure, dajte. Okanite se Ante." Preokrenula sam očima i izašla sam na terasu. Nakon pet minuta sam se smirila i ušla natrag u sobu. Cindy i Claudie više nije bilo. "Zašto si onako reagirala?" Upitala me Naomi. "Ne znam." Jednostavno sam odgovorila. Ništa nije rekla. Donatella je poslala poruku kako se odmah moramo nacrtati u prizemlju.
Uzela sam bež torbicu u obliku pisma. Provjerila sam imam li sve i napustila sam sobu. Naomi je zaključala, te smo se spustile u prizemlje. Donatella je pričala o nekim glupostima, nisam ju baš pratila. Ponovno sam se nalazila u luksuznoj Versaceovoj limunzini. Vožnja do restorana je prošla u razgovoru. Pogodite tko je bio tema razgovora? Postava Eintracht Frankfurta. Nisam se uključivala u razgovor. "Marina hoće li biti večeras akcije?" Carla je nekoliko puta mrdnula obrvama gore pa dolje. Preokrenula sam očima. "Samo u tvojim snovima, Clara." Odgovorim i pogledam kroz prozor. Stigli smo. Vozač nam je otvorio vrata. Momci iz Eintrachta su kao u vojsci stajali ispred. Ante je stajao na početku. Njegov trener je kimnuo glavom, te je Ante prišao limunzini. "Fräulein."
Ispružio je ruku. Pogledala sam cure koje su se smijuljile, znala sam da je ovo njihovih ruku djelo. Duboko sam izdahnula i prihvatila njegovu ruku. Graciozno sam izašla iz limunzine. Uhvatila sam Antu oko nadlaktice, te smo krenuli prema unutrašnjosti restorana. "Izgledaš predivno." Ante mi je udijelio kompliment. "Hvala ti." Sramežljivo mu se zahvalim. Zašto ovako djeluje na mene? Je li ovo normalno? "Nisi ni ti loš." Rekla sam samo kako bih skrenula misli. "Zahvaljujem, fräulein." Slatko mi se nasmijao. Bože kako predivan osmijeh. Marina, daj se skockaj već jednom. Opominjala sam sama sebe.*****
Jel se to naša Marinčica zaljubila?😏Ubija me bolest, lijekovi, škola i život općenito. Sutra dobivam aparatić, wish me luck.
M.
YOU ARE READING
Hercegovko? Volin te. [završena]
FanfictionUnište te, pa te pitaju zašto si takav? Živite svaki dan kao da vam je posljednji i jednoga ćete dana biti u pravu. |Ante Rebić ff| #1 in depression - 20.2.2019. #1 in ante - 22.4.2019. #1 in rebic - 22.4.2019. #2 in fanfiction - 25.5.2019. #1 in an...