Merhabalar! Şu sıralar HiLeon özlemim artmışken MirAn hikayesi yazmak istedim. Bu hikayede Miray ve Boran'ın karakterleri Hilal ve Leon'unkilerden apayrı. Bu sefer dönemin gençleri değilde günümüz gençleri olarak yazdım ikisini de.
Onları bir de naif bir çift olmadan sevebilecek misiniz bakalım? İyi okumalar:)
Not: Hikâye her türlü argo, küfür vs. içerir.
-
"Merak etme, bu sefer acıyacak." Koşmaya çalışıyordum. "Dur artık."diye bağırdım koşmaya devam ederken. "Babanı kızdırmamanı söylemiştim küçük kız."deyince "Sen benim babam değilsin!"diye bağırdım. Üvey olmasına rağmen bana vurabilecek hakkı kendinde buluyordu. Koşmaktan yorulan bacaklarım durmak istiyordu. Küçük vücudum artık dayanamadı ve kendini yere bıraktı. " Bu sefer sana özel bir kemer aldım, kızım."
Var gücümle çırpınıyordum. Belindeki kemerini çıkarırken üzerimde duruyordu çünkü kaçmamı istemiyordu. Yüzüne baktım ve sadece bir anlığına ona gözlerimle yalvardım. "Üzgünüm küçük, acıyı hissetmek hiçbir şey hissetmemekten daha iyidir."Sarsılarak uyandım. Karşımda ki gözlerle karşılaşınca o gözlerin sahibine sarıldım."Yine..?"
"Evet anne." Hıçkırıklarım konuşmama izin vermiyordu. "Yine küçüklüğümü gördüm. Yine aynı kabusu gördüm."
-
Sıcak havanın verdiği kaşıntı ve kıyafetlerime yapışmak üzere olan terden kurtulmak için yolumun üzerindeki ilk markete girdim. Market derken yanlışıkla 'büyük markete' girmişim. Bilirsiniz büyük marketlerde fiyatlar daha yüksek olur ve bu benim gibi çokta zengin olmayan bir kız için oldukça büyük bir sorun.Kapıdan girdiğimde ortalığı ferahlatan tepedeki klima beni de ferahlatmıştı. Hocanın sınıfı habersiz sözlü yapması ve sıra size gelmeden zilin çalması gibi bir ferahlık hissiydi bu.
Elim boş girdiğim 'büyük marketten' ayıp olmasın diye elim boş çıkmak istemedim. Artık kime ayıp olacaksa? Kasiyere mi? Kendime mi? Kesinlikle mideme. Çünkü eğer buradan mideme bir şey almadan çıkarsam bana darılabilirdi. Saçmaladığımın farkına varıp yaklaşık 10 dakika etrafta dolaştıktan sonra cipsleri buldum ve yavaşça avıma yaklaştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kirli Anı
Romanceİçindeki yarayı bastırabildiği gibi dışındaki yarayı da bastırabilir mi bir insan? Unutabilir mi böylesine bir yaraya sahip olduğunu, yaşadıklarını, gördüklerini? Unutabilir mi tüm bunların nasıl hissettirdiğini, acı hissettirdiğini ? +++ Hayattan g...