505050505050505050 bölüm olduk beee!!!
Vee 8 Nisan tarihinde hikâye birinci yılını doldurmuş oldu! Bir yıldır sizlerleyim, her şey için çok teşekkürler!!
Multimedya 5 Seconds of Summer - Lover of Mine
-
"Mert burada, biliyorum!" diye bağırdı kapıdaki Sinem. O sırada Mert'le göz göze gelmiştim. Suratında "ben bir halt karıştırdım ve bu halttan gayet memnunum" der gibi bir ifade vardı. Dudaklarını birbirine bastırarak gülmemeye çalışıyordu.
Tekrar kapıya döndüğümde Sinem'in arkasında Çağlar da belirmişti. Helin "Mert burada veya değil. Geldiğin gibi geri dön!" diye bağırıp kapıyı kapatmaya yeltendiğinde Sinem izin vermemişti. "Ya Mert'i buraya çağır ya da ben içeri gireceğim!"
"Sinem gidelim!" diye çıkıştı Çağlar. O sırada Mert'e döndüm. Yanımda oturan Kedi "Lan Mert bu niye buraya geldi? N'aptın?" diye sormuştu. "Gönder şunu."
Mert'in omuz silkmesine karşılık küfür mırıldandı Boran ve kafasını benim gibi uzatarak kapıya baktı. "Bırakın girsin. Ne diyecek, çok merak ettim." dedi sinirle.
Kerem şaşkınlıkla Boran'a bakarken, Boran'ın dediğini duyan Sinem içeri girmiş ve yanımıza gelmişti. Sinem, Deniz, Helin ve Demir'in aynı anda aynı ortamda bulunmaları ateşle barutun yan yana gelmesinden bile tehlikeliydi, bence.
Sinem'in bakışları Mert'i hedef aldı ve ona doğru yürümeye başladı. O sırada Kerem'le Çağlar da içeri gelmiş Helin de Demir'in yanına ilerlemişti. Aferin kız Helin! Oğlumuzu ite kaptırmayız, yürü be!
Sinem Mert'in önünde ayakta dikilip telefonunu çıkardı ve açtığı şeyi Mert'e göstermeye başladı. Hareketleri ani ve sinirliydi. Ne Deniz ona bakıyordu ne de o Deniz'e bakıyordu. Mert telefona bakıp sırıtmaya başladığında Sinem "Bu ne?" diye çıkışmıştı.
"Ne bileyim?" dedi Mert. Tavrından aslında bildiği çok net anlaşılıyordu.
Boran "Ne o?" dediğinde Sinem telefonu bize de çevirmişti. Deniz'in bir kızla olan fotoğrafına bakıyorduk. Bar gibi bir yerde Deniz yanındaki kızla sarılıyordu fotoğrafta. Sinem telefonu tekrar Mert'e çevirdi. "Bu fotoğrafı çekmişsin ve sahte hesaptan bana atmışsın!" diye bağırdı Sinem. Deniz'in bakışları değişmişti. Sinirlendiği belli oluyordu artık.
"Hesabın sahibinin ben olduğumu nereden çıkardın?" diye sordu Mert.
Sinem "Hesabın adının 'Açlandım342' olduğu için olabilir mi?" dediğinde Boran "Beyinsiz Mert." diye mırıldanmıştı. "Neden yaptın bunu, aptal mısın?" diye sordu Sinem.
"Vereceğin tepkiyi ölçüp görmek istedim."
"O ne demek Mert ya?"
"Sinirlendin işte. Ben istediğim tepkiyi aldım."
"Sinirlendim çünkü yaptığın şey çok saçma! Arkadaşını sevmiyorum diye mi suçluyum?"
"Onun canını boş yere sıktığın için suçlusun!" diye lafa girdi Helin. Sinem, bakışlarını Helin'e çevirdiğinde Helin'in hemen arkasındaki Demir'i de görmüştü. Sinem'in bakışları yumuşarken "Merhaba Demir." demişti. Yüzsüz!
Demir "Ben seni tanımıyorum." dediğinde içimin yağları erimişti. Demir onu hep beraber pikniğe gittiğimizde görmüştü bir kere o kadar. Ki o gün de pek yan yana gelmemişti Sinem'le. O yüzden onu hatırlayamaması normaldi aslında.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kirli Anı
Romanceİçindeki yarayı bastırabildiği gibi dışındaki yarayı da bastırabilir mi bir insan? Unutabilir mi böylesine bir yaraya sahip olduğunu, yaşadıklarını, gördüklerini? Unutabilir mi tüm bunların nasıl hissettirdiğini, acı hissettirdiğini ? +++ Hayattan g...