Arkadaşlar, hikayede bulunan etiketlerde aldığımız derecelendirmeler çok iyi. Birkaç tanesini sizlerle paylaşmak istiyorum.
#Gizem içinde 35.9K hikaye arasından 977.
#Leon içinde 423 hikaye arasından 17.
#Hilal içinde 665 hikaye arasından 35.
#BoranKuzum içinde 277 hikaye arasından 26.
#MirayDaner içinde 273 hikaye arasından 27.
#VatanımSensin içinde 302 hikaye arasından 27.
#FranciscoLachowski içinde 622 hikaye arasından 19.
#BarbaraPalvin içinde 1.2K hikaye arasından 46. olmuşuz.
Hepinize sonsuuuz kere teşekkür ediyorum ! #Wattys19 için de çok heyecanlıyım. Hikaye yarışmaya kabul edildi. 30 Eylül'de sonuçlar açıklanacak umarım hak ettiğimiz gibi güzel bir sonuç alırız. Çok teşekkürler tekrar. Sizleri çok seviyoruumm!!
Multimedya : Helin ve Demir <3
-
"Çağlar?" diye bağırdım. Mesut'a yumruk atarken değneğini düşürdüğü için ayakta zor duruyordu.
Mesut doğrulup kanayan burnunu silerken Çağlar sendeleyerek önüme geçmişti. "Miray'dan uzak dur." dediğinde Mesut gözlerime bakmıştı. İsmimi anımsamış gibiydi. Sonra Çağlar'ın sakat bacağına baktı ve suratına anlayamadığım bir ifade yerleştirdi. "Dikkatli ol." diye fısıldayarak yanımızdan uzaklaşınca Çağların karşısına dikildim. "Onu tanıyor muydun?" diye sorduğumda çenesi kasılmıştı.
"Evet, h-hayır. Tanımıyorum." Yalan söylediği çok barizdi.
"N'oluyor Çağlar? Onu nereden tanıyorsun?"
"Asıl ne dedi o sana? Ne yapıyormuş burada?"
"Bunlar sorularımın yanıtı değil!" diye çıkıştığımda "Hop!" diye bir ses kulaklarıma ulaşmıştı. Sesin geldiği yöne döndüğümde Mert'i gördüm. Hızla bize doğru geliyordu. "Oğlum hayırdır sen? Ne işin var burada? Hayırdır lan?"
Çağlar "Miray'a geliyordum." dediğinde "Yüzsüz! Bir de cevap veriyor." diye çıkışmıştı Mert. O değilde, benim ev adresimi de sanki belediye dağıtıyordu ha. Herkes biliyor ve geliyordu. Mert "Şimdi Boran'a söyleyeyim de sıçsın ağzına bekle." diyerek telefonunu çıkardığında onu durdurdum. "Saçmalama." dedim. Yeni bir olay kaldıracak havamda değildim.
"Yok yok çağıralım. Böyle olmaz."
"Mert hayır. Çağlar gidiyor zaten. Boran'la da ben konuşurum." diye diretip Mert'i kolundan tutarak götürmeye başladım. Çağlar ardımızda kalırken bizim mahalleye doğru yürümeye devam ediyorduk. "Miray..?"
"Hı?" diye mırıldandım.
"Ben açlandım." dediğinde oflamıştım.
"Mert sürekli pis pis acıkıyorsun. Hem 'açlandım' ne ya?" diye dalga geçtiğimde sırıtmaya başlamıştı. "Çekirdek yiyeceğiz birazdan merak etme."
Ben poşeti eve bıraktıktan sonra çekirdek alıp mahallenin kaldırımında toplanmıştık. "Bu Çağlar'da çok fenaymış ha." dedi İrem. Ben gidip gelene kadar Mert tüm olanları anlatıvermişti İrem'e. Keşke sınav sorularını çözerken de bu kadar hızlı olsaydı..
Mert "Ama ben ağzının payını verdim. Korktu benden." deyince bir kahkaha patlatmıştım. Dediği şey çok komikti. Mert dilini şaklatmaya başladığında kahkaha atmayı kesmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kirli Anı
Romanceİçindeki yarayı bastırabildiği gibi dışındaki yarayı da bastırabilir mi bir insan? Unutabilir mi böylesine bir yaraya sahip olduğunu, yaşadıklarını, gördüklerini? Unutabilir mi tüm bunların nasıl hissettirdiğini, acı hissettirdiğini ? +++ Hayattan g...