~19~

702 17 3
                                    

Jajaja super trotse Ajacied ben ik! 1-4 gewonnen van Real Madrid!!!!!!!! 😍🔥❌❌❌🌟 Mijn stem is morgen of na ja, omdat het al over 00:00 is. Is me stem vandaag helemaal weg door al het geschreeuw, maar dat was het wel waard...

𝒜𝓃𝒶

"Nou zijn jullie eindelijk klaar?" vraagt Sarah zuchtend aan Donny en de rest. "Jaja." zegt Donny lachend en slaat zijn arm om Sarah heen.

"Ik heb eigenlijk wel trek in Mac Donalds." zegt Justin grinnikend.
"Oke dan gaan we dat nog even halen." zeg ik en trek Justin mee naar de Mac Donald die ietsje verder op zit. Ik laat de rest van de groep verbaasd achter.

"Maar An. Dat kan toch niet. We mogen helemaal niks naar binnen nemen qua eten en drinken in de bios." zegt Justin lachend.
"Let jij maar op."

Nadat we onze bestelling hebben gekregen verstop ik het eten en drinken goed in mijn tas. Zodat wanneer de werknemers mijn tas controleren het voedsel niet in zicht is.

We lopen snel weer terug naar de bioscoop.

"Zijn jullie serieus?" vraagt Ruben lachend. "Uh ja." zeg ik serieus. "Maar dit is niet genoeg hoor we moeten nog meer eten." zeggen Sarah en ik tegelijk waardoor we in de lach schieten.

"Maar wij moeten wel op onze lijn letten he." zegt Donny. "Ja dan haal je even een wortel bij de Albert Heijn." zeg ik waardoor Justin, Noa en Hakim het uit proesten.

"Welke film gaan we?" vraagt Ruben.
"Deze stoere jongen wil naar Lego film." zegt Hakim en geeft Noa een duwtje. "En nou even serieus." zegt Sarah zuchtend.

"Oeehh Captain Marvel, oh wacht Escape Room is ook leuk. Bohemian Rapsody en Aquaman ben ik al heel vaak geweest. Omg happy death day en Prodigy lijken me ook leuk." zeg ik waardoor iedereen me raar aan kijkt.

"Oh Uhm kiezen jullie maar." zeg ik dan. "We gaan wel naar Escape room, oke kinders?" vraagt Quincy nep volwassen.

Na vele discussies over Justin die mijn kaartje wilde betalen. Is het me toch niet gelukt om hem over te halen dat ik mijn kaartje zelf wil betalen.

"We moeten nog eventjes naar het toilet toe." zegt Sarah als we voor de zaal staan. "Is goed." zeggen de jongens en Sarah sleurt me mee naar het damestoilet. "Tfoe ik moest pissen zeg." zegt Sarah lachend als we onze handen wassen.

"Dus het gaat wel lekker tussen jou en Don he?" vraag ik glimlachend aan Sarah. "Ja." zegt ze met een straal op haar gezicht.

"Ik hoop echt dat het iets wordt Saar. Je verdient het zo erg. Je werkt altijd hard voor school, maar je verdiend ook wel wat afleiding." zeg ik tegen haar. "Klopt. Dank je wel dat je er altijd voor me bent." zegt Sarah en geeft me een knuffel.

"Maar hoe gaat het tussen jou en Justin? En Matthijs..?" vraagt Sarah. "Ja ik ben echt blij dat Justin en ik een relatie hebben, maar ik voel me toch een beetje schuldig tegenover Matthijs. Ik weet niet waarom. Ik denk omdat hij altijd zo kortaf doet de laatste tijd nu Justin en ik een relatie hebben." zeg ik zuchtend.

"Maar je voelt toch niks voor Matthijs he?" vraagt Sarah bezorgd.

En precies op dat moment gaat een van de wc hokjes open. Waar ik nog al van schrik, want ik wist niet dat er iemand zat.

Het meisje glimlacht naar ons, maar het ziet er best wel fake uit. Als ik uit de wc loop bots ik ineens tegen iemand aan.

"Jezus kneus." zeg ik geërgerd. "Oh Matthijs! Wat doe jij nou weer hier?" vraag ik geschrokken. "Uhm naar de bios." zegt hij lachend.

"Gaan we schat?" hoor ik iemand achter me zeggen.

Als ik me omdraai zie ik het meisje van net uit het toilet. "Oh kennen jullie elkaar?" vraag ik stotterend. "Uhm ja. Dit is Annekee. Mijn vriendin. "Wat?!" schreeuw ik bijna.

Ik weet niet wat me bezielde om het keihard te roepen.

Matthijs heeft nooit zijn gevoelens naar mij uitgesproken. Maar ik wist wel zeker dat Matthijs meer voelde dan alleen vriendschap.

Ik dwaal helemaal weg met mijn gedachten. Ik heb zoveel vragen, sinds wanneer, hoe ze elkaar hebben ontmoet en waarom Matthijs het me nooit heeft verteld. Ik bedoel als we wel gewoon alleen vrienden waren dan kon hij het me toch vertellen dat hij een relatie heeft.

Ik schrik als Sarah me zacht knijpt in mijn bovenarm.

"Uhm, is er wat?" vraag ik met een rood gezicht continent aan een tomaat. "Matthijs vroeg wat..." zeg Sarah en kijkt me met een toe dan blik aan.

"Wat was de vraag ook alweer?" zeg ik zacht. Omg wat dom. Wie zegt zoiets nou weer denk ik bij mezelf. Ik hoor Annekee en Matthijs lachen.

The fuck hou je bek bitch. Ik zeg het maar niet hardop. "We vroegen of er wat was kindje?" vraagt Annekee nog steeds lachend. "Niks. En noem me geen kindje." snauw ik naar Annekee toe.

Ik loop snel verder, maar Matthijs pakt me bij mijn arm vast, maar ik ruk mijn arm uit zijn sterke grip.

Sarah rent achter me aan. "An. Rustig. Wil je er even over praten anders?" vraagt Sarah bezorgd. "Nee, we praten er misschien wel later over. De film begint zo." zeg ik zuchtend en Sarah knikt.

Ik adem nog even diep in voor ik de zaal in loop, want ik wil niet dat de jongens weten wat er met gebeurde.

Als ik bij de juiste rij aan kom zie ik Quincy, Ruben, Justin, een lege stoel, Hakim, Noa, een lege stoel en Donny. Ik neem plaats tussen Hakim en Justin in.

"Gaat het babe? Je ziet bleek." vraagt Justin en kijkt me bezorgd aan. "Het gaat goed hoor. Geen zorgen." zeg ik om hen gerust te stellen.

Hakim kijkt me vragend aan. Ik maak een gebaar dat ik het hem wel later vertel. Nu is niet het juiste moment.

De lichten zijn nog aan dus iedereen is nog aan het praten en aan het klooien. En dan zie ik ineens Matthijs en Annekee de ruimte binnen lopen. Shit. Daar heb ik nu dus echt geen zin in.

Ik hoop dat de jongens het niet zien of er gewoon niks van zeggen, maar net zoals gewoon gebeurd dat niet. "Hee Matthijs jongen. Jij ook hier." roept Donny. "Hey." zegt Matthijs kort als hij mijn ogen naar hem ziet staren.

"Welke stoel zit je?" vraagt Donny. "Ik zit achter jullie." zegt Matthijs glimlachend, maar ik kan zien dat de glimlach niet gemeend is.

Tainted love/ feat AjaxWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu