Disclaimer
In dit hoofdstuk komt een seks scène voor. Dus stel je wilt dat niet lezen of je bent onder de 14 raad ik je aan om een stukje van dit hoofdstuk over te slaan. Haha dit was echt akward om te schrijven. Ik geef met dit teken ~ aan wanneer deze scène begint en wanneer het is afgelopen.
Oh ja en ik had gisteren niet geüpload omdat ik een Spaans mondeling had dus daar moest ik echt even voor blokken!
Nu begint het verhaal echt....
𝒜𝓃𝒶
Deze avond heb ik besloten niet te veel te drinken. Het is inmiddels 00:00 en ik besluit om terug te gaan. Naar Justin.
Ik zeg iedereen gedag en loop terug naar het huisje. Het is eigenlijk best wel eng in het donker alleen. Gewoon snel doorlopen houd ik mezelf voor.
Na een tijdje ben ik aangekomen bij het huisje. Ik zie Justin op de lounge bank zitten buiten. Hij zit op zijn telefoon.
"Hey babe." zegt hij verrast en legt zijn telefoon weg als hij mij ziet. "Hey." zeg ik vrolijk terug. "Was het niet leuk?" vraagt Justin. "Jawel, maar ik miste je." zeg ik lief en geef hem een kus.
Na een tijdje buiten tegen elkaar aangelegen te hebben wordt het toch wel koud.
Justin begint me nu te zoenen. "Laten we naar boven gaan." zegt Justin mompelend tussen de zoen door. We lopen al zoenend naar onze kamer.
Ik loop onder tussen te giechelen als Justin me de trap op mee trekt. We vallen bijna van de trap af en maken daardoor veel geluid. Ik zie een deur open gaan.
Kaj staat lachend in de deuropening.
"Die gaan neuken." schreeuwt Carel lachend die zich bevind in Kaj zijn kamer. Ik begin te blozen.Justin steekt zijn middelvinger op en we lopen naar onze kamer.
"Dus." zeg ik verlegen als we op het bed zitten. Justin kucht.
"Uhm wil je een stapje verder gaan?" vraagt Justin onzeker. "Ja." antwoord ik na een tijdje en kijk hem lief aan.
~
Justin begint me te zoenen en gaat langzaam naar mijn hals toe. Hij kijkt me nog een keer aan met een blik voor toestemming. Ik knik.
Justin trekt mijn shirt uit.
Justin gaat zoenend steeds lager naar beneden. Ik stop hem waardoor hij schrikt.
Ik duw Justin het bed op en ga op zijn schoot zitten. Ik trek zijn shirt uit en kijk bewonderd naar zijn bovenlichaam. Ik zoen hem ook op zijn lichaam.
We stoppen nu met zoenen en ik kijk Justin zenuwachtig aan. "Heb je... uhm." zeg ik zachtjes en Justin knikt. Uit het nachtkastje haalt Justin een condoom.
We kleden elkaar verder uit. En dit is het moment dat het gaat gebeuren. Mijn eerste keer.
"Geen zorgen babe." fluistert Justin in mijn oor. Hij gaat op me zitten en ik voel een tinteling door mijn lichaam gaan. Ik leg mijn handen op zijn rug, die ik streel.
Ik ben nu wat minder onzeker doordat ik nu weet hoe het gaat. Ik hoor Justin ineens kreunen. Ik voel een gek gevoel in mijn onderbuik, maar het voelt wel goed.
Justin stopt en zucht. Ik glijd met mijn handen over Justin zijn sixpack blokjes.
Ik weet niet wat ik van plan ben, maar het voelde net zo goed. Ik duw Justin naar achter en ik ga op hem zitten. Justin legt zijn enne hand op mijn rug. Zijn andere hand glijd langzaam van mijn buik naar boven. Hij raakt mijn borst aan.
Na een tijdje komt dat lekkere gevoel weer terug.
~
En de rest is tussen Justin en Ana :)
Dit was akward genoeg lol𝒥𝓊𝓈𝓉𝒾𝓃
Ana en ik liggen nu uitgeput onder de lakens.
Ze was echt goed. "En hoe vond je je eerste keer?" vraag ik onzeker. "Heel fijn." zegt Ana en geeft me een knuffel. Ik geef haar een kus op haar voorhoofd. En zo vallen we in elkaars armen in slaap.𝒜𝓃𝒶
Het is de volgende ochtend. Ik voel me zo gelukkig. Justin was zo lief gisteravond. Ik houd echt van hem. Gisteravond heeft me zoveel energie gegeven.
Ik zie dat het half 8 is. Ik stap uit bed en kleed me om, om een rondje hard te lopen.
Na het hardlopen ga ik ontbijten en stap even later onder de douche.
Ik loop vervolgens weer naar beneden om een ontbijtje te maken. Ik heb geen idee tot hoe laat de rest is gebleven, want niemand anders is wakker en het is inmiddels alweer half 10.
Ik word wakker en kijk op mijn telefoon hoe laat het is. Ik schrik als ik zie dat Ana niet naast me ligt.
Dat gevoel verdwijnt als ik Ana naar binnen zie lopen met een dienblad. Al helemaal aangekleed en opgefrist.
"Jij hebt zeker al gesport en alles?" vraag ik grinnikend waarop ze glimlachend knikt.
"Kijk is meneer." zegt ze stralend en legt het dienblad met een ontbijt op het bed.
"Lekker. Dank je wel babe." zeg ik en geef haar een kus op haar wang.Nadat ik klaar ben met het ontbijt en me heb opgefrist lopen Ana en ik naar beneden. "Is nog steeds niemand wakker?" vraagt Ana verbaasd hardop. "Hierzo." hoor ik een paar mensen schreeuwen van buiten.
We lopen naar buiten en zien iedereen buiten aan de tafel ontbijten. "Goedemorgen." zeggen Ana en ik stralend tegelijk. "Wat had ik nou gezegd neuken is de straat op he." zegt Hakim lachend. "Ja voortaan mogen jullie wel wat zachter doen hoor." zegt Frenkie lachend.
Ik zie dat Ana knalrood wordt. Ik geef de jongens een blik dat ze moeten stoppen. We nemen plaats aan de tafel, ook al hebben Ana en ik al ontbeten.
𝑀𝒶𝓉𝓉𝒽𝒾𝒿𝓈
Justin en Ana hebben het dus gedaan denk ik in mijn gedachten. Ik had nadat Justin was vreemd gegaan nog gehoopt een kans te hebben bij Ana, maar die kans is nu wel zeker uitgesloten.
Annekee en ik hebben het alweer goed gemaakt, maar ik denk dat als ik terug in Nederland het toch wel ga uitmaken. Ik vertrouw haar gewoon niet.
"Hallo. Aarde tot Matthijs?" vraagt Carel lachend. "Wat?" vraag ik verbaasd. "We vroegen of je ook vandaag een dagje strand wilt?" zegt Kaj lachend. "Is goed." zeg ik een geef ze een goedkeurend knikje.
Ik loop samen met Annekee naar onze kamer om ons om te kleden en wat spullen in te pakken.
Als we onze kamer in komen doet Annekee de deur dicht en begint me te zoenen. Ze merkt dat ik niet terug zoen. "Wat is er toch Matthijs? Ik heb toch al 100x sorry gezegd." zegt ze zuchtend.
"Ja ik weet het ook niet. Misschien moeten we voor een tijdje een beetje afstand nemen." zeg ik moeilijk en heb er daarna gelijk spijt van, want ik zit de rest van de vakantie nog met haar.
"Fine. Wat jij wilt." zegt ze geïrriteerd en gooit de badkamerdeur dicht.
JE LEEST
Tainted love/ feat Ajax
FanficHoe één dag je hele leven op zijn kop kan zetten. Een normale dag veranderd in ontmoetingen, liefde en bekendheid. NIET KOPIËREN: NIET kopiëren in geen enkel geval! Ik heb dit concept zelf bedacht en ik steek veel moeite in dit boek dus neem het nie...