Ajax-Juventus...gewoon sprakeloos😍😱
𝒜𝓃𝒶
Ik word wakker van de zon die die de slaapkamer binnen komt schijnen.
''Goedemorgen babe.'' zegt Justin die in alleen zijn boxershort de slaapkamer binnen komt. ''Goedemorgen.'' antwoord ik duf terug.
''Lekker geslapen?'' vraagt Justin en geeft me een kus op mijn voorhoofd. "Ja, jij ook?'' vraag ik terug waarop Justin knikt.
"Vandaag heb ik alleen in de ochtend training, van 09:00 tot 13:00 en dan kunnen we samen de stad in gaan." vertelt Justin me.
"Hmm klinkt als een goed plan." zeg ik en trek Justin weer het bed in. Justin legt zijn armen om mij heen en zo liggen we even samen.
"Oh ja, je kan ook mee gaan naar de training, als je dat wilt?" vraagt Justin verlegen.
"Ja tuurlijk Jus." antwoord ik en stap gelijk uit het bed om me op te frissen.Nadat ik uit de douche stap doe ik mijn haar en en werk ik mijn wenkbrauwen bij. Ik loop dan naar de slaapkamer en vind na wat zoeken een leuke outfit in mijn koffer.
Als ik beneden kom kijk ik in de koelkast en daar zie ik blauwe bessen en soja yoghurt staan dus stop ik de bessen in het pak. Vervolgens pak ik een lepel en loop ik naar de gang toe.
"Ja we kunnen." roep ik blij.Justin start de auto en we stappen in. Ik ga in de bijrijdersstoel naast hem zitten. De jongens gaan achterin zitten.
"Is het lekker?" vraagt Hakim lachend. "Huh?" roep ik. "Je eten." verduidelijkt Hakim. "Oh ja Hmm echt lekker. Ik was even gefocust op me eten." antwoord ik grinnikend.
Justin plaatst zijn hand op mijn been en kijkt me lief aan.
"Oh mag ik je telefoon Jus? Even een muziekje draaien." vraag ik enthousiast. "Tuurlijk babe." antwoord Justin en geeft zijn telefoon.
I can't get her out of my mind
I think about the girl all the time
East side to the west side
Pushin' phat rides, it's no surprise
She got tricks in the stash
Stacking up the cash
Fast when it comes to the gas
By no means average
She's on when she's got to have it
Baby, you're a perfect ten, I wanna get in
Can I get down, so I can winI like the way you work it
No diggity, I got to bag it up, bag it up"Mooi gezongen hoor." roept Hakim en laat me zien dat hij me net heeft gefilmd. "Omg Hakim nee, je gaat het naar niemand sturen." zeg ik nep-boos naar hem.
Dan hoor ik een melding van mijn telefoon. "Nee Hakim je bent niet serieus toch?" zeg ik en open snel mijn whatsapp.
Ajax gasten
Hakim: *filmpje*
Carel: HAHHAHAHAHA
Kasper: Mooi gezongen hoor An😝
Noussair: Ik wou dat ik zo mooi kon zingen🤤
Karina: Oehhh Nice girlll💗😂
Kaj: 😂😭
Anabel: Jaja haha lach maar allemaal.
Hakim: Sorry Annieeee!!!
Anabel: Slijmbal...🙄
Noa: Patsergedragggg🤙Ik stop mijn telefoon weg en geef Hakim een dodelijke blik. "Wacht maar." zeg ik grijnzend. Ik verzin nog wel wat denk ik.
Na nog een rit van 5 minuten zijn we aangekomen bij de club. "Het is echt mooi hier." zeggen Hakim en ik tegelijkertijd waardoor we in de lach schieten.
"Hey Jus." hoor ik iemand enthousiast roepen. "Hey man." zegt Justin en geeft iemand een bro-hug. "Oh sorry, ik ben Rick. Teamgenoot van Justin. Ik ben Nederlands." zegt hij lachend en geeft me een hand. "Anabel, vriendin van Justin." zeg ik en schud zijn hand.
"Nou Jus kom je mee naar de kleedkamer?" vraagt Rick. "Ja ik kom eraan." zegt Justin. Hij geeft me nog een knuffel en loopt dan mee met Rick.
"Kom wij gaan wel alvast naar het trainingsveld toe." zegt Hakim. Ik knik en Ruben en Quincy lopen ook mee.
"Foto!!" roept Hakim dan en we maken een groep selfie. "Patser gedraggg." zegt Hakim wanneer we de foto bekijken. "Sukkel." zeg ik lachend.
"Kijk, daar is Justin." roept Ruben enthousiast.
Normaal gesproken vind ik voetbal echt niet interessant, maar de laatste tijd begin ik het eigenlijk stiekem wel leuk te vinden. Het aanbod van Ten Hag om bij de vrouwen mee te trainen heb ik niks meer mee gedaan. Misschien na mijn examens.
"Waar denk je aan An?" vraagt Quincy. "Hmm niks bijzonders." antwoord ik en schenk hem een glimlach.
Na de training loopt Justin bezweten naar ons toe. "Lekker hoor broer." zegt Hakim en geeft Justin een handdruk.
Als Justin zich heeft omgekleden gaan we nog even snel naar Justins' huis zodat iedereen zich nog even kan opfrissen of snel wat eten.
Vervolgens rijden we naar de stad en scheiden onze wegen. Justin en ik gaan samen de stad in en Ruben, Quincy en Hakim gaan samen wat doen.
"We gaan samen Rome verkennen." zegt Justin lief en geeft me een kus op mijn wang. Hij pakt mijn hand vast en samen lopen we door het centrum van Rome.
We bezoeken het Colosseum wat echt mooi is. Na daar foto's gemaakt te hebben en rond gelopen te hebben lopen we weer verder.
Op gegeven moment stopt Justin en staan we voor een fontein.Justin pakt me bij mijn heupen en trekt me tegen zich. Voorzichtig plaatst hij zijn lippen op de mijne. Dit moment is perfect.
Nadat we terugtrekken spreekt Justin een toerist aan. "Can you take picture?" vraagt Justin in gebrekkig Engels.
"Thanks." zegt Justin en glimlacht naar de man als hij een paar foto's heeft gemaakt.
"Zo praat je toch niet?" vraag ik lachend.
"Huh, wat dan?" vraagt Justin
Ik imiteer Justin overdreven en verbeter hem na mijn hele act. "Nou niet zo overdrijven zo erg was het helemaal niet. En ik praat niet zo" zegt Justin en slaat zijn armen over elkaar heen. "Echt wel." antwoord ik zeker van mijn woorden."Ik ga je die fontein in gooien hoor." dreigt Justin. "Waag het." zeg ik spottend terug.
Justin tilt me op en ik gil. "Ga je sorry zeggen?" vraagt Justin terwijl ik net boven het water hang. "Jaja ik beloof het."
"En...." zegt Justin.
"Lieve, lieve Justin wil je me alsjeblieft los laten?" smeek ik weer."Als jij dat wilt." zegt Justin lachend en laat me los. "Nee." gil ik wanneer ik voel dat hij me los laat.
Op het laatste moment voel ik twee armen mij vasthouden waardoor alleen de puntjes van mijn haar het water aanraken. "Mijn held." grinnik ik en zoen Justin.
Na de rest nog van Rome gezien te hebben zitten Justin en ik nu samen in een restaurant.
"Hmm echt lekker dit." zeg ik wanneer ons eten geserveerd is. "Ik ben nog lekkerder." schept Justin op. "Ego." zeg ik lachend.
JE LEEST
Tainted love/ feat Ajax
FanfictionHoe één dag je hele leven op zijn kop kan zetten. Een normale dag veranderd in ontmoetingen, liefde en bekendheid. NIET KOPIËREN: NIET kopiëren in geen enkel geval! Ik heb dit concept zelf bedacht en ik steek veel moeite in dit boek dus neem het nie...