𝒜𝓃𝒶
Ik word wakker van mijn wekker die om 06:00 af gaat. Ik heb zo geen zin om naar school te gaan, maar het is vrijdag dus gelukkig is het morgen alweer weekend.
Dan zie ik dat ik geappt word dus pak ik mijn telefoon.
Ajax gasten + Ana
Donny: Goedemorgen allemaal! Lekker geslapen? We gaan vanavond na de wedstrijd uit dus mijn vraag is wie mee gaat?
Hakim: Is goed bro
Carel: Top
Justin: I'm in man!
Matthijs: Misschien
Frenkie: Ik ga ook. Moet ik Ana even overhalen om mee te gaan dat je dan wel komt dikkie?
Kaj: Haha, ik ga ook wel mee
Noussair: Ik zal er zijn.
Noa: Brooo ik ben er sowieso
Kasper: Me to
Donny: Gezellig!
Ana: Ik weet het nog niet, maar ik laat het wel weten.
Donny: Is goed laat maar weten xDonny is echt een lieve jongen denk ik als ik mijn telefoon weer weg leg. Ik trek mijn sport kleding aan en doe wat buikspieroefeningen en een booty workout van Pamela Reif.
Als ik klaar ben ga ik douchen, omkleden, ontbijten en maak me voor de rest nog klaar.
Wanneer ik klaar ben fiets ik samen met Sarah naar school. Maar er is echt een harde tegenwind dus we komen te laat. Als we bij de balie staan zegt de vrouw dat we maandag 08:00 moeten melden.
Eigenlijk moest ik me vandaag al om half 8 melden, maar dat heb ik gewoon niet gedaan. Er werdt ook niks van gezegd dus niks aan de hand.
Als we naar de les lopen wordt Sarah helemaal boos.
"Ja godverdomme komt toch door dat weer er is keiharde wind. Echt een kutwijf." zegt ze boos. Ik moet lachen, maar ben eigenlijk ook boos, maar ja wat kunnen we er nu nog aan doen. "Ja Saar dat moest je net zeggen he." zeg ik met een kleine glimlach. "Ja klopt." zegt ze en we komen aan bij de les.
School gaat best wel snel gelukkig. We zijn uiteindelijk om half 4 uit en we staan nog even met onze vriendengroep bij het fietsenhok te kletsen.
Dan staan alleen Andrea, Sarah en ik er nog.
"Willen jullie mee uit vanavond?" vraag ik dan. Sarah kijkt me raar aan. "Sinds wanneer heb je daar zin in?" vraagt ze lachend. "Nou kijk Donny zo'n teamgenoot van Matthijs vroeg of ik mee wou dus ik zei ja." beantwoord ik haar vraag. "Ik kan niet. Ik heb atletiek training vanavond. En morgenvroeg een wedstrijd." zegt Andrea.
Ik kijk Sarah hoopvol aan. "Alsjeblieft?" smeek ik Sarah. "Ugh oke dan, is goed." zegt ze met een zucht. "Yes." roep ik en vlieg haar om haar nek. We moeten lachen. "Maar ik moet nu echt gaan. Anders haal ik me trein niet." zegt Andrea dan. We geven haar een knuffel en zeggen haar gedag.
"Kom anders mee naar mijn huis je kan kleding van mij lenen en bij me blijven slapen." zeg ik tegen Sarah. "Ja is goed, ik heb er toch wel zin in." zegt ze met een glimlach.
Sarah doet onderweg ineens heel druk. "Omg Sarah pas op ik pleur bijna van die fiets." zeg ik serieus, maar dan kan ik het niet meer inhouden en moet lachen en Sarah nu ook.Als we bij mijn huis zijn schenk ik wat te drinken voor ons in en we gaan op de bank zitten. Ik pak mijn telefoon en app Donny even.
Donny😍
Ana: Hey Don, hoe laat spreken we af en waar?
JE LEEST
Tainted love/ feat Ajax
FanfikceHoe één dag je hele leven op zijn kop kan zetten. Een normale dag veranderd in ontmoetingen, liefde en bekendheid. NIET KOPIËREN: NIET kopiëren in geen enkel geval! Ik heb dit concept zelf bedacht en ik steek veel moeite in dit boek dus neem het nie...