~30~

732 16 2
                                    

𝒜𝓃𝒶

"Ik houd echt van het strand." zeg ik enthousiast tegen Justin als we onze kamer binnen komen.

"Andere mensen zo te horen niet." zegt Justin. Vanuit de kamer tegenover ons horen we geschreeuw. Matthijs en Annekee hebben ruzie.

Ik vraag me af waar ze ruzie over hebben. Ik besluit het straks wel even te vragen aan Matthijs.

Normaal gesproken zou ik me omkleden in de badkamer maar aangezien gisteravond zou ik geen reden meer weten waarom.

Ik doe mijn bikini aan en Justin zijn zwembroek. "Damn babe." zegt Justin als ik klaar ben met omkleden. Hij komt voor me staan en geeft me een kus op mijn voorhoofd.

Ik doe nog even een korte broek eronder aan voor als we nog wat gaan lopen en dan ben ik klaar. "Heb je alles?" vraagt Justin me. "Ja ik pak nog even snel mijn zonnebril, zonnebrand, mijn portemonnee, een jurkje en dat was het wel denk ik. "Top." zegt Justin en pakt mijn hand vast.

Als we beneden komen zie ik dat we de enige zijn die al klaar staan.

"Gaan jullie nog mee of wat?" roept Justin. Ik hoor van alle kanten gezucht en geschreeuw waardoor ik in de lach schiet.

"Zullen wij alvast gaan anders?" vraagt Justin dan. Ik knik goedkeurend. "Wij gaan." schreeuwt Justin het huis door en we vertrekken.

"An, ik moet even met je praten?" zegt Justin na een tijdje. "Oke vertel maar." zeg ik gespannen.

"Nou ik voel me nog steeds echt rot dat ik vreemd ben gegaan en het spookt gewoon nog steeds door mijn hoofd." zegt Justin en we nemen plaats op een bankje bij het strand.

"Jus ik heb je niet voor niks vergeven. Ik houd van je en ik kan niet zonder je. Als het niet nog een keer gebeurd is er niks aan de hand." zeg ik en kijk hem lief aan. Hij knikt.

"Geeft dit je nog wat extra bevestiging?" vraag ik en zoen Justin die er in mee gaat. "Zeker." antwoord hij na de zoen en kijkt me stralend aan met pretoogjes.

"Nou daar zijn de slakken eindelijk." zegt Justin lachend als de rest aan komt lopen.
"Ja we hebben nog even wat extra's geregeld." zegt Noa enthousiast. "Oh wat dan?" vraag ik. "We hebben een bootje gehuurd." antwoord Hakim. "Super leuk jongens." zeg ik en spring op Hakim zijn rug.

"Breng me naar het strand." zeg ik tegen Hakim. "Pff je bent zo zwaar." zucht Hakim. "Helemaal niet." zeg ik lachend en sla hem. "Au." roept Hakim. "Luisteren dan." zeg ik en kietel hem waardoor we bijna vallen.

We zitten nog maar 10 minuutjes op het strand als de jongens al willen varen. Dus gaan we naar het haventje toe.

Als we op de steiger van de haven zijn aangekomen wachtende op de eigenaar van de botenverhuurder loop ik even naar Matthijs toe.

"Hey Thijssie, gaat het wel?" vraag ik en kijk hem bezorgd aan. "Jawel, alleen ik denk dat ik het ga uitmaken met Annekee. Ik vertrouw haar gewoon niet." zucht Mathijs.

"Is ze daarom ook niet mee?" vraag ik. Matthijs knikt. "Ja, ze blijft bij het huisje."

"Doe wat goed voelt en dan zal alles op zijn plaats vallen." antwoord ik en geef Matthijs een knuffel.

"Komen jullie nog?" roept Frenkie lachend als iedereen al de boot op is. "Oh ja we komen eraan." roep ik terug.

"Dit noem je toch niet een bootje hoor jongens." zeg ik lachend kijkend naar de grootte van de boot.

"Wie heeft hier een vaarbewijs?" vraagt Kaj. "Ik." roept Mathijs en gaat gelijk naar het stuur toe.

Na een tijdje varen hangen we het anker uit zodat we even kunnen zwemmen.

Tainted love/ feat AjaxWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu