Elke dag weer een update en extra lange hoofdstukken! 💗
𝒜𝓃𝒶
"Hmm niks. Erik wou gewoon even zeggen dat ik de training wel goed had gedaan." antwoord ik. Justin knikt.
Ik vertel Justin gewoon liever nog niks erover totdat ik een beslissing heb genomen. Het is gewoon raar dat ik ineens gevraagd wordt om mee te trainen met het Ajax vrouwen team.
"Heuhhh Ana, jij gaat vanavond ook mee uit he?" vraagt Hakim en probeert op mijn rug te springen waardoor we bijna vallen.
"Ja." antwoord ik lachend, omdat Hakim zo druk doet. "Ik wist alleen niet dat jullie ook gingen."
"Ja het feest wordt bij mij gehouden. Dus ik denk ook dat ik kom." roept Carel sarcastisch.
"Maar kom je bij ons omkleden?" vraagt Noa met een grijns.
"Je bent grappig Noa." zeg ik en geef hem een duwtje.
Nadat Justin en ik ons hebben omgekleed gaan we weer naar huis toe.
De rest van de dag hebben we alleen wat Netflix gekeken, geknuffeld en avond gegeten.
Ik ga nu even douchen en me omkleden voor Hakim zijn feest vanavond.
Wanneer ik onder de douche stap voel ik even later ineens Justin zijn handen op mijn naakte lichaam waarvan ik schrik.
"Hey babe." zegt hij en geeft me kusjes in mijn hals.
Ik draai me om en begin Justin te zoenen.
Als we weer terugtrekken pakt Justin een fles shower gel en masseert me. Ik krijg kriebels en tintelingen op mijn huid van al zijn aanrakingen.
"Nu ben jij aan de beurt." zeg ik tegen Justin en pak de fles van hem af.
Justin geniet ook als ik zijn rug masseer. Daarna glijd ik met mijn handen over zijn blokjes. "Babe." kreunt hij zachtjes. Ik kan me niet meer in houden en begin Justin weer te zoenen.
Na onze zoen pak ik de shampoo fles en stop de inhoud in Justin zijn haar die ik vervolgens goed in schuim. Als ik het zeep er uit was masseer ik Justin zijn hoofdhuid. Justin doet hetzelfde bij mij.
Wanneer we net uit de douche lopen horen we ineens de bel gaan.
"Fuck." mompelt Justin en droogt zich snel af.
Vervolgens doet hij zijn boxershort en shirt aan. Al lopend naar de deur toe doet hij zijn broek aan. Wat er heel grappig uit ziet aangezien hij bijna valt.
Ik wikkel mijn handdoek om mij heen en sta voor de gang en kijk nieuwsgierig wie het is.
"Hey." hoor ik Justin verbaasd zeggen.
"Mag ik even binnenkomen?" hoor ik iemand vragen, maar ik kan niet plaatsen wie het is."Uhm oke." hoor ik Justin antwoorden. Ik zie dat Justin seint dat ik me even moet omkleden. Ik loop snel terug naar de badkamer en kleed me daar om.
JE LEEST
Tainted love/ feat Ajax
FanfictionHoe één dag je hele leven op zijn kop kan zetten. Een normale dag veranderd in ontmoetingen, liefde en bekendheid. NIET KOPIËREN: NIET kopiëren in geen enkel geval! Ik heb dit concept zelf bedacht en ik steek veel moeite in dit boek dus neem het nie...