𝑀𝒶𝓉𝓉𝒽𝒾𝒿𝓈
Ik krijg een kus op mijn wang van Ana en word een beetje rood. Ik loop dan de kleedkamer in en zie een paar jongens zitten. "Hey Matthijs wie heeft je een rood hoofd bezorgt?" zegt Hakim lachend. "Ja dat wil ik ook wel weten, wie heeft Matthijs zijn hartje veroverd? We hoorden wel een meisjes stem op de gang" zegt Carel nu ook lachend. "Niemand. Mond dicht jongens." zeg ik nu geïrriteerd.
Ik kleed me om en pak mijn telefoon en plaats dan dezelfde foto's als Ana en dezelfde caption op Instagram. Dan hoor ik een geluid melding en zie dat de jongens hun telefoon pakken. Shit ik wist niet dat ze een melding kregen als ik iets poste op mijn Instagram. Ze beginnen allemaal te lachen behalve Justin die ook in de kleedkamer zit.
"Oude fixer." roept Carel en iedereen begint nog harder te lachen. "Hou je mond nou." zeg ik en ik sein naar de deur dat ze daar staat. Carel loopt naar de deur en trekt de hendel keihard naar beneden.
𝒜𝓃𝒶
Iemand trekt de hendel keihard naar beneden ik schrik en laat me telefoon vallen. Ik zie dat het Carel is. "Uhm hoi." zeg ik en geef hem een glimlach. Ik pak snel mijn telefoon van de grond. "Hey Ana." zegt Carel en geef me een knuffel. "Dus Matthijs?" vraagt Carel. Ik begin te lachen. "Uhm wat is daarmee?" vraag ik.
"Oh nee niks hoor." zegt Carel en geeft me een knipoog. En weg is Carel.Dan zie ik Justin de kleedkamer uit lopen. "Hey Jus." zeg ik en wil hem een knuffel geven, maar hij loopt door. Ik wil wachten op Matthijs, maar ik besluit achter Justin aan te lopen.
"Jus wacht nou." roep ik en ren achter hem aan. Ik trek hem aan zijn arm en hij stopt. "Wat moet je?" vraagt hij boos. "Uhm nou ik wou je gewoon gedag zeggen." zeg ik aarzelend. "Nou ik hoef niet met jou te praten dus ga maar lekker naar Matthijs toe." zegt hij boos.
"Matthijs en ik zijn gewoon vrienden. Kom op doe niet zo jaloers. Alsjeblieft Justin." zeg ik voorzichtig. "Niks Justin, rot op." Ik weet niet waarom, maar ik voel me ogen prikken en kan het niet laten om een traan te laten. Hij loopt weg, kijkt nog een keer om en draait dan gelijk zijn gezicht. Ik veeg snel mijn traan weg als ik de rest van de jongens hoor aan komen lopen.
"Hey An gaat het wel?" vraagt Matthijs en hij kijkt me bezorgd aan. "Ja er is niks." zeg ik neutraal. "Oh oke goed. Je kan daar zitten" zegt Matthijs en hij wijst naar een tribune langs het trainingsveld.
Ik ga zitten en Matthijs loopt het veld op. Ik kijk naar de training en probeer me te focussen op Matthijs zijn spel, maar dwaal gelijk weg met mijn gedachten.
Ik haal mijn handen door mijn haar en zucht. Ik zie Justin boos naar me kijken. Ik laat weer onbewust een traan lopen. Ik zie hem nu een beetje schuldig kijken, maar hij draait zich snel weer om, om zich op de training te focussen.
Ik kijk even op mijn telefoon, maar er is niks bijzonders. Ik vind het op zicht wel leuk om de training te zien, maar ik zit hier zo alleen in de kou dus ik besluit Andrea te videobellen. Ze neemt gelukkig al snel op.
Ana: Hey schat.
Andrea: Hey lekkerding, hoe gaat het.
Ana: Goed.
Andrea: Sorry nog voor vanmiddag tijdens Nederlands. Dat je er door ons werd uitgestuurd.
Ana: Ach maakt niet uit maak je geen zorgen.
Andrea: Waar ben je?
Ana: Ik ben bij de training van Matthijs.Ik draai de camera en richt op het veld en draai de camera dan weer om naar mijn gezicht, want ik denk dat ik niet mag filmen
Andrea: Leuk! Hoezo belde je me eigenlijk? Is het niet leuk daar?
Ana: Jawel, maar ik zit hier zo in mee eentje in de kou.
Andrea: Ja snap ik. Hebben we nog huiswerk eigenlijk?
Ik moet lachen
Andrea: Lach niet vettie!
Ana: Oke oke sorry! We hebben overmorgen wiskunde toets.
Andrea: Oke morgen hebben we nog wiskunde dus dan ga je mij alles even uitleggen aangezien ik het hele hoofdstuk niet heb gemaakt en er niks van snap.
Ana: Is goed, maar ik moet gaan, want ze zijn bijna klaar met de training.
Andrea: Oke tot morgen!
Ana: Tot morgen!Ik hang op en glimlach. Andrea maakt me altijd vrolijk.
De jongens komen van het veld lopen. Matthijs komt naar me toe lopen. "En ging het goed?" vraag ik. "Ja hoor het ging prima." antwoordt Matthijs terug en slaat een arm om me heen.
"Ik ga straks nog naar Kasper toe en ook wat andere jongens. Wil je mee?" vraagt Matthijs me dan. "Ja is goed. Wie is Kasper eigenlijk? Ik heb hem nog niet ontmoet volgens mij." zeg ik. Matthijs trekt me mee naar een jongen met blond haar en blauwe ogen.
"Hey Kas." zegt Mathijs. "Hey." zegt Kasper terug, maar een beetje met een accent dus ik vermoed dat hij geen Nederlands kan. "Hello I'm Ana. I'm a friend of Matthijs." zeg ik op me beste Engels.
Matthijs en Kasper lachen.
"Hoezo lach je Matthijs? Heb ik wat verkeerds gezegd?" vraag ik verbaasd. "Kasper kan gewoon Nederlands verstaan en praten, maar hij praat liever Engels." zegt Matthijs.
"Oh ja sorry hoe moet ik dat nou weten." zeg ik lachend. Kasper geeft me dan een hand."Is het goed als Ana mee gaat." vraagt Matthijs aan Kasper. "Ja sure." beantwoordt Kasper Matthijs zijn vraag. "Ik ga me even omkleden. Wacht je even hier?" vraagt Matthijs me.
"Ja is goed tot zo."Dan zie ik dat Justin de gang uit komt lopen. Hij heeft zich al heel snel omgekleed.
"Uhm Ana wil je misschien even praten?" vraagt Justin me dan.
Voordat ik zijn vraag kan beantwoorden pakt Justin me hand vast en trekt me mee naar een hoekje toe. Hij duwt me tegen de muur aan en zoent me.
JE LEEST
Tainted love/ feat Ajax
FanfictionHoe één dag je hele leven op zijn kop kan zetten. Een normale dag veranderd in ontmoetingen, liefde en bekendheid. NIET KOPIËREN: NIET kopiëren in geen enkel geval! Ik heb dit concept zelf bedacht en ik steek veel moeite in dit boek dus neem het nie...