𝑀𝒶𝓉𝓉𝒽𝒾𝒿𝓈Ik neem plaats met Annekee op de stoelen achter Ana en Justin.
Ana deed zo raar toen ik haar vertelde dat ik een vriendin heb. Ik bedoel we deden wel is leuke dingen, maar ik heb nooit gezegd dat we vrienden waren of meer. Oke ik lieg. Dit is tenminste wat ik gebruik als leugen tegen de buitenwereld gebruik.
De echte waarheid is dat ik liever met Ana dan Annekee hand in hand zou willen lopen, samen zijn en elkaar knuffelen.
Ik wil haar gewoon. Ik gebruik Annekee als afleiding voor Ana. Wat niet juist is, want Annekee verdient beter, maar ik weet ook niet meer wat ik moet doen. Ik moet er over heen komen.
Ik vind het ook best wel jammer dat Donny en Justin mij niet mee hebben gevraagd, maar ze gingen natuurlijk met Sarah en Ana als stelletjes. Alleen snap ik niet dat Hakim, Noa, Ruben en Quincy dan ook mee zijn.
Ik zie dat Justin Ana haar hand vast pakt. Een steek van jaloezie vliegt door mijn maag. Wat zou ik graag Justin willen zijn op dit moment...
𝒜𝓃𝒶
Justin pakt mijn hand vast waardoor ik weer een warm gevoel in mijn buik krijg.
"Als je bang wordt dan mag je wel in mijn hand knijpen." zegt Justin lief. "Oh Justin toch. Ken je me nou nog steeds niet?" zeg ik lachend.
Na een tijdje geklets en wat geklooi begint de film eindelijk. Zoals gewoonlijk doet horror niks met me. Ik vind het zelfs grappig.
"Uhm An. Ik ben echt bang." zegt Justin met een zwak glimlachje. "Oh Justin toch. Denk hier maar aan." zeg ik giechelend en plaats mijn lippen op de zijne.
Dit was niet een korte zoen. We nemen af en toe een pauze om op adem te komen. "Hmm." mompel ik wanneer ik voel dat iemand me op mijn rug tikt.
"Is er wat Hakim?" vraag ik als ik me omdraai. "Ik ben ook bang..." zegt Hakim zielig. "Oh Hakim. Moet je ook een kusje." zeg ik overdreven. Hakim knikt hevig. "Ja dag. Zoen Noa maar." zeg ik lachend en draai me om, om Justin weer te zoenen. "Niet elkaar opslokken he!" zegt Noa lachend.
"Jus. Gaan we weer even de film kijken?" zeg ik lachend. "Nee ik wil jou." zegt hij lief. "Jus later oke? We zitten midden in de bioscoop." zeg ik en leg als afleiding mijn hand op zijn been.
"Get a room." hoor ik iemand achter me zeggen. Justin draait zich boos om. "Wie zei dat." vraagt Justin boos.
Het is stil.
"Ik." zegt Annekee. Ik trek mijn wenkbrauw op en kijk haar geïrriteerd aan. "Justin laat het, oke?" zeg ik om hem te kalmeren.
Justin draait zich om en mompelt nog wat. Ik geef Justin nog kort een kusje om hem nog wat te kalmeren.
En dan voel ik een laag popcorn over me heen. "Wtf." schreeuw ik wat boze blikken in de zaal opleveren naar mij toe.
Ik pak een fles drinken van Hakim en gooi het over Annekee heen. "Omg." gilt ze hysterisch.
De film is nu toch al bijna afgelopen dus ik loop boos weg. De rest van de groep loopt snel achter me aan.
"Mijn god. Wat een irritant wijf dat." zegt Noa geïrriteerd. "Gaat het?" vraagt Sarah aan me. "Ja hoor." zeg ik zuchtend.
lWe moeten onze avond hierdoor niet verpesten. Laten we nog even naar een club gaan. Even een drankje doen." zegt Quincy en geeft me een knuffel. Ik knik als we elkaar loslaten.
"Kom we gaan via achter. Ik ken wat mensen die hier werken dus we kunnen naar de VIP." zegt Ruben en neemt ons mee.
We komen binnen en krijgen gelijk drank aangeboden.
"Ik leen Ana even." zegt Sarah tegen Justin glimlachend en trekt me mee. "Ayy kom dansen." gilt Sarah in me oor waardoor ik moet lachen.
Zij weten wie wij zijn
Ja vanavond gaan we helemaal los
Meisje ik ben straight met je, ga niet in
Nee, nee, nee
Ik praat niet veel lieve schat
Doe je dans en buk, buk, buk, buk, buk, buk
Zak het omlaag doe je dans en buk"Doe je dans en buk, buk, buk." zingt Sarah mee terwijl we omlaag gaan. Sarah en ik houden niet erg van dansen en uitgaan, maar op ze tijd vinden we wel leuk.
𝒥𝓊𝓈𝓉𝒾𝓃
Ik zie Ana en Sarah samen dansen. Ana zegt altijd dat ze niet kan dansen, maar het ziet er echt sexy uit.
"Hey, ik leen Ana nu even." zeg ik tegen Sarah en ga achter Ana staan. Ik pak Ana bij haar heupen vast en draai haar om. Ana gaat op haar tenen staan en geeft me een kusje. Ik pak haar weer bij haar heupen en we gaan dansen. Van dansen komt het tot kusjes in haar nek en zoenen.
𝒜𝓃𝒶
"Ja Justin. Nu is ze even van mij." zegt Hakim lachend en pakt mijn hand.
Ik dans met Hakim die net zoals Justin erg goed kan dansen. "Jaaa Hakim je song." zeg ik enthousiast als Djadja op komt.
Hakim zingt vals mee waar ik allemaal lachend snaps van maak. "Even foto'tje met die glazen." roep ik naar iedereen.
Ik plaats de foto op me insta story en snap verhaal.
We dansen nog met ze allen en drinken nog wat.
Het is inmiddels alweer 02:00. Ik ben met Ruben aan het dansen als Sarah naar me toe loopt. "Uhm ik heb het wel gehad. Ik wil eigenlijk naar huis dus Donny brengt me naar huis nu, is dat goed? vraagt Sarah aan me. "Ja tuurlijk mop." zeg ik en geef haar een knuffel. "Veel plezier nog!" zegt Sarah en verdwijnt de club uit.
"Zullen wij ook zo gaan?" vraagt Justin aan me. "Ja is goed nog even een liedje oke. Even helemaal los." zeg ik en Justin knikt en geeft me een glimlach.
Ik vertel de anderen het even en wacht tot het volgende nummer. "Ja deze kunnen we zeker goed los gaan." zegt Noa lachend als pull up game me strong op komt.
We zingen met ze allen keihard mee en ik dans nog met iedereen.
Na het liedje geef ik iedereen een knuffel en ga hand in hand met Justin de club uit.
JE LEEST
Tainted love/ feat Ajax
FanfictionHoe één dag je hele leven op zijn kop kan zetten. Een normale dag veranderd in ontmoetingen, liefde en bekendheid. NIET KOPIËREN: NIET kopiëren in geen enkel geval! Ik heb dit concept zelf bedacht en ik steek veel moeite in dit boek dus neem het nie...