𝒜𝓃𝒶
"Oke let the game begin." zegt Noa lachend. "Ik begin!" roept Karina
"Truth or dare aan...Noa." zegt Karina lachend. "Truth." zegt Noa waardoor iedereen hem uit joelt voor watje, omdat hij geen dare durft te kiezen. "Oke. Ben je nog maagd?" vraagt Karina waardoor iedereen in de lach schiet. "Nee Karina." zegt Noa en rolt zijn ogen."Nu mag ik. Truth or dare aan David." zegt Noa grijnzend. "Oke oke doe maar dare." zegt David en spant zijn armspieren aan en laat zijn spierballen zien.
"Doe een raar dansje en post die op je insta story." zegt Noa lachend. "Okay okay." zegt Neres en doet allerlei gekke dansjes waardoor iedereen moet lachen."Truth or dare aan de one and only Nousmas!" roept David als hij zijn opdracht heeft uitgevoerd. "Zachtjes mensen slapen." zeg ik lachend. "Oh ja." zegt David lachend. "Truth." zegt Noussair. "Moet je niet slapen?" vraagt David lachend. "Wat is dit voor vraag man?" zegt Noussair lachend.
"En nu even iets grappigs." zegt Hakim. "Oke broer, is goed. Truth or dare aan Hakim." zegt Noussair en kijkt Hakim nieuwsgierig aan.
"Doe maar dare." zegt Hakim en kijkt Noussair uitdagend aan. "Ga 7 minuten met Ana in die kleine opbergkast beneden staan." zegt Noussair lachend. "Broer." zegt Hakim lachend. Ik kijk ze raar aan. "Nou ga nu maar." zegt Noussair.We lopen met ze allen naar beneden en Hakim en ik gaan de opbergkast in. De deur gaat op slot waarvan ik schrik. Ik bots tegen Hakim aan. "Omg ik ben echt bang." zeg ik grinnikend. Ik ga nog dichter tegen Hakim aan staan. "Het is heet hier man." zegt Hakim zuchtend. "Hoe lang moesten we hier ook alweer staan?" vraagt Hakim. "Uhm 7 minuten." antwoord ik.
We staan nu al een tijdje in stilte tegen elkaar aan. "Waar zijn we aan begonnen." vraagt Hakim lachend. "Geen idee." zeg ik lachend terug. Ik wankel en stoot ergens tegen aan. "Au fuck." roep ik. Er valt iets op me voet.
"Gaat het An?" vraagt Hakim bezorgd. "Ja het gaat. Alleen er viel iets op me voet of zo." zeg ik zuchtend.𝐻𝒶𝓀𝒾𝓂
"Wat een kutstreek van Nous ook." mompel ik.
Ik weet niet wat me bezielt maar ik ga dichter tegen Ana aan staan. Ik voel haar warme lichaam tegen de mijne staan. "Uhm Hakim." stamelt Ana. Ik buig voorover en zak ietsje door mijn knieën. Onze lippen zijn nog maar enkele centimeters van elkaar vandaan."Ana." fluister ik in haar nek. "Hakim." zegt ze niet wetend wat ze moet doen. Ik hoor ineens een slot die opengedraaid wordt. Ik schrik ervan en neem gelijk afstand. "Jullie mogen er uit hoor." zegt Noussair lachend. Ik geef Noussair lachend een tik op zijn oor.
"Nog iets gebeurd?" vraagt Karina lachend aan Ana. "Behalve dat er iets op me teen viel, nee." zeg ik waardoor Karina moet lachen.
"Oke truth or dare aan Ana." zeg ik grijnzend. "Dare." zegt Ana en kijkt me gespannen aan. "Oke oke. Doe je trui uit voor de rest van het spel." zeg ik grinnikend."Uhm Hakim. Ik weet het niet hoor." zegt Ana geschrokken. "Ik zie je morgen toch ook in je bikini?" vraagt Hakim. "Oke ja dat klopt. Vooruit dan maar." zegt Ana zuchtend. Ze doet haar trui uit en ik zie dat ze een calvin klein bh aan heeft. Damn ze is echt mooi.
Waar ben ik mee bezig denk ik bij mezelf. Ana is samen met Justin. Dit kan ik niet maken tegenover mijn beste vriend.
"Oke uhm ik wil gaan slapen dus het spel is afgelopen." zeg ik vastbesloten. "Hakim hoezo broer?" vraagt Noa teleurgesteld. "Ik ben moe, sorry." verontschuldig ik me.
JE LEEST
Tainted love/ feat Ajax
FanficHoe één dag je hele leven op zijn kop kan zetten. Een normale dag veranderd in ontmoetingen, liefde en bekendheid. NIET KOPIËREN: NIET kopiëren in geen enkel geval! Ik heb dit concept zelf bedacht en ik steek veel moeite in dit boek dus neem het nie...