~31~

689 14 1
                                    

𝒜𝓃𝒶

Inmiddels zijn de dagen voorbij gevolgen en is dit de laatste dag van de vakantie.

De meeste jongens zijn wel enthousiast om weer te voetballen, maar voor Sarah en mij is het een ander verhaal. Aangezien wij weer naar school toe moeten.

We zitten met ze alle aan het ontbijt buiten.

"Oke en wat gaan we de laatste dag doen?" vraagt Kasper. "Laten we gewoon ieder zijn eigen ding doen anders?" stelt Daley voor waar iedereen mee in stemt.

"Wat wil jij doen Jussa?" vraag ik. "Gewoon lekker zwemmen enzo, gewoon even genieten." antwoord hij. Ik knik goedkeurend. "Zullen we vanmiddag ook nog eventjes de stad in?" stel ik voor waar Justin ook mee in stemt.

Na het ontbijt gaan we naar boven om ons om te kleden in onze zwemkleding en lopen vervolgens naar buiten. We zwemmen en zonnen wat.

Nu lopen Justin en ik even later in het centrum van het stadje.

"Anabel?" vraagt Justin. Ik knik. 

"Als je zou mogen verhuizen naar een ander land, welk land zou je dan kiezen?" vraagt Justin. "Uhm ik weet het niet. Is er interesse van het buitenland dan?" vraag ik gespannen. "Nee, alleen ik vroeg me af als, waar jou voorkeur naar uit zou gaan." antwoord Justin.

"Ik vind Italië wel mooi, Spanje en Portugal ook wel. Maar als er interesse zou zijn moet jij de keuze maken. Alleen ik weet niet hoe we dat zouden moeten doen, aangezien ik nu bezig met mijn diploma." leg ik hem uit. Hij knikt.

"Geen zorgen babe ik ga echt niet zomaar weg." antwoord hij geruststellend en geeft me een kus.

"Ik wou het eigenlijk ook ergens anders met je over hebben. Misschien kunnen we na je examens samen wonen?" vraagt Justin en kijkt me onzeker aan.

"Ja tuurlijk zou ik dat willen." antwoord ik en geef hem een knuffel.

Als we thuis komen zijn er pizza's bezorgd en gaan we met ze alle op de bank zitten met Netflix op.

"Ik ga dit wel missen hoor." zegt Mikky als de film is afgelopen. "Ik denk iedereen wel." antwoord Donny met een zwak glimlachje.

Doordat we om 08:00 vliegen gaat iedereen al naar boven om hun koffer in te pakken en vroeg te slapen.

2 weken later.

Het reisje is inmiddels alweer 2 weken geleden.

Vandaag heb ik met Mikky afgesproken om ergens wat te lunchen en daarna het centrum van Amsterdam in te gaan.

"Hey." roep ik enthousiast als ik Mikky op centraal station zie. "Hey An." zegt ze ook enthousiast en geeft me een knuffel.

"Dus hoe gaat het tussen jou en Frenk? Barcelona he?" antwoord ik. "Ja klopt. Ik ben echt trots op hem." antwoord ze.

"En hoe gaan jullie dat doen, want jullie wonen nu samen toch?" vraag ik. "Ja, we gaan samen wonen in Barcelona in een appartement en ik ga dan mijn mode carrière daar echt beginnen." antwoord ze blij.

"Echt leuk voor jullie!"

"En jij en Justin, gaan jullie al samen wonen?" vraagt Mikky me.

"Misschien ooit. Als ik klaar ben met mijn examens misschien. We hebben het wel is besproken." antwoord ik en ik zie pretoogjes bij Mikky.

"Ik wil echt een hond." zegt Mikky als we na het eten en shoppen door het Vondelpark lopen. "Dan koop je er een!" antwoord ik lachend. "Ja maar Frenk weet nog niet zeker of hij het wilt, aangezien die transfer." zegt Mikky waarop ik begrijpend knik.

We lopen nu langs de grachten van Amsterdam. "Oeh zullen we een foto hier maken?" vraagt Mikky. "Ja is goed." antwoord ik.

Na een paar foto's gemaakt te hebben lopen we weer de grachten langs.

Mikky merkt dat ik staar. "Is er wat?" vraagt ze en kijkt me verbaasd aan. "Nou ik wil al heel lang een tattoo, maar ik durf het niet." antwoord ik. "Gewoon doen joh, toch?" vraagt ze lachend.

"Oke zal ik het gewoon doen?" vraag ik gespannen waarop Mikky knikt.

Ik ben echt bang voor pijn dus dit is niet het leukste avontuurtje, maar het gaat om het eindresultaat. Ik kies voor drie kruizen van Amsterdam. Ik Amsterdam heb ik zoveel meegemaakt.

Na een half uur sta ik alweer buiten met mijn tattoo. "Hij is echt mooi An!" zegt Mikky enthousiast. "Dat mag ook wel." antwoord ik waardoor Mikky en ik ik de lach schieten.

Ik geef even later Mikky een knuffel en zeg haar gedag.

Als ik thuis kom is er weer niemand thuis. Als ik samen met Justin kan wonen dan ben ik haast nooit meer alleen bedenk ik me.

"Hey zusje." hoor ik dan iemand zeggen. "Samir?" roep ik verward. "Hierzo!" roept hij terug. Ik zie hem op de bank zitten. "Ik heb je zo gemist." zeg ik en geef hem een knuffel.

"Maar wat doe je hier?" vraag ik. "Er is ook iemand blij om mij te zien, of niet?" vraagt hij lachend. "Ugh je weet wat ik bedoel." zeg ik en sla hem.

"Nou ik zag al dat nieuws over jou, en enne Justin Kluivert. Dus ik dacht ik kom even op bezoek." antwoord Samir. "Oh ja, we zijn samen." antwoord ik enthousiast.

"En wat is dat?" vraagt Samir. "Oh een tattoo." antwoord ik blij. "Wacht, maar je bent toch nog 17. Hoe dan?" zegt hij verbaasd. "Nou ik was vorige week jarig." antwoord ik.

"En dan ga je me niet eens even appe." antwoord hij en kijkt me met een rare blik aan. "Doe even normaal Samir, jij bent degene die mij hoort te feliciteren. Je komt nooit langs." antwoord ik boos.

"Jezus Anabel, je weet dat ik het niet zo bedoel." roept hij. "Ga niet schreeuwen tegen mij." roep ik nu kwaad terug.

"Doei." schreeuw ik en loop het huis uit. Ik pak snel mijn fiets en fiets naar Justin toe. Hij is de enige waar ik nu wil zijn.

Ik weet dat het stom is dat ik nooit me verjaardag vier en het niemand laat weten, maar ik vind het gewoon niet leuk. Klaar.

Ik bel aan bij Justin zijn appartementencomplex, maar er is geen gehoor aan de andere kant. Ik pak mijn telefoon erbij en probeer hem te bereiken, maar hij neemt nog steeds niet op. "Godver." zeg ik hardop.

De enige waar ik nu aan kan denken is Mathijs. Het is al donker dus ik fiets snel door.

Ik sta voor Mathijs zijn huis. Ik ben er maar een keer geweest eigenlijk. Ik bel aan.

Tainted love/ feat AjaxWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu