Over de 500 reads!!!!
Thanks voor 't lezen! ❤️🤙𝒜𝓃𝒶
Het is maandagochtend dus dat betekend weer vroeg opstaan en naar school.
Maar als ik opsta voel ik een misselijke golf opkomen. Ik denk dat ik niet naar school ga dus bel ik mijn moeder even.
Het is vervelend dat mijn ouders op zakenreis zijn voor een lange tijd en dat ik daardoor naar het buitenland moet bellen. En dat mijn ouders weer naar school moeten bellen dat ik afwezig ben.
Ik stuur Sarah ook nog snel een appje dat ik niet naar school kom en ze wenst me beterschap.
Als ik mijn moeder heb gebeld leg ik mijn telefoon weg en ga onder de dekens liggen.
Twee uur later wordt ik wakker van iemand die mij belt en ik neem zuchtend op.
Ana: Hallo met Ana.
Matthijs: Hey ik ben het, Matthijs. Ben je net wakker?
Ana: Ja ik moest naar school maar ik voelde me niet zo lekker.
Matthijs: Oh ik wou eigenlijk vragen of je vandaag even wou afspreken om te praten, maar ik denk dat 't niet kan dan.
Ana: Na ja je kan wel even langskomen.
Matthijs: Oke is goed. Kan ik om 3 uur komen?
Ana: Ja hoor is goed! Maar schrik niet als ik opendoe, want ik zie er zo wit uit als een lijk.
Matthijs: Bedankt voor het mededelen dan weet ik dat jij het bent.
Ana: Haha tot zo dan!
Mathijs: Tot zo An!Ik hang op en kijk even hoe laat het is. Het is 08:00 dus ik ga weer slapen. Ik zet voor de zekerheid mijn wekker om 14:30 voor als ik per ongeluk door slaap.
Even later word ik weer wakker en het is inmiddels 12:00 en ik heb nog niks gegeten of gedronken.
Ik loop naar beneden en pak een pakje crackers met rozemarijn en zeezout en zet een kop thee.
Ik pak een dekentje en ga op de bank liggen. Ik zit op me telefoon en op de achtergrond staat een film op.
Om half 3 loop ik naar boven om mezelf nog tenminste een beetje fatsoenlijk te kleden.
Ik doe mijn haar in een knot en loop mijn inloopkast in om een outift te zoeken.
Ik kies uiteindelijk voor een Adidas sportbroek en een adidas trui.
Ik loop weer naar beneden en pak een appel. Meer krijg ik gewoon echt niet naar binnen. Ik denk dat ik dan echt ga overgeven.
Dan gaat de bel. "Hey An!" zegt Matthijs en geeft me een knuffel. "Hey Thijssie, kom binnen." zeg ik en stap opzij.
"Wil je wat drinken?" vraag ik en loop naar de keuken. "Ik kan ook wel wat pakken ga jij maar gewoon op de bank zitten, want je moet rustig aan doen als je ziek bent." zegt Matthijs zorgzaam.
Ik ga op de bank zitten met mijn dekentje om me heen geslagen. "Wil je ook wat te drinken?" roept Matthijs vanuit de keuken. "Doe maar gewoon een glas water." roep ik terug. "Kan je de glazen wel vinden?" vraag ik. "Ja hoor komt goed." zegt hij lief.
Even later komt Matthijs terug en neemt plaats naast mij op de bank.
"Dus, je wilde praten?" begin ik. "Uhm ja klopt. Ik wilde praten over die avond toen wij zoenden in de club." zegt Matthijs verlegen.
JE LEEST
Tainted love/ feat Ajax
FanfictionHoe één dag je hele leven op zijn kop kan zetten. Een normale dag veranderd in ontmoetingen, liefde en bekendheid. NIET KOPIËREN: NIET kopiëren in geen enkel geval! Ik heb dit concept zelf bedacht en ik steek veel moeite in dit boek dus neem het nie...