𝒜𝓃𝒶
"Hoe lang moeten we nog lopen?" zegt Annekee klagend met een diepe zucht.
"Hoe moeten wij dat nou weten. We wonen hier toch niet." zegt Mikky geïrriteerd terug waardoor ze een strenge blik van Frenkie krijgt."Zal ik anders even kijken met Google Maps?" vraag ik waar de rest vervolgens mee in stemt.
"En hier linksaf en dan zijn we aan het begin van het stadje. Het is dus maar 10 minuutjes lopen in totaal vanaf het huisje." zeg ik.
"Ik denk dat we de nieuwe professor hebben gevonden." zegt Carel met een grijns op zijn gezicht. "Nou dan hebben we er eindelijk een met intelligentie." zegt Kaj lachend die een stomp van Carel krijgt.
Justin komt naast me lopen. "Hey babe." zegt hij en geeft me een kus op mijn wang. "Hey." antwoord ik vrolijk terug. "Oeh daar is een bakker." roept Mikky en verdwijnt gelijk de bakker in.
Na een tijdje wachten komt Mikky terug met heel veel tassen gevuld met gebakjes en broodjes. "Wat?" vraagt Mikky als ze ziet dat iedereen haar verbaast aan kijkt. "We blijven maar een week toch?" vraagt Rasmus lachend. "Oh ja maar dit is ook voor jullie hoor." zegt Mikky waardoor Frenkie lachend zijn hoofd schud.
Frenkie en Mikky zijn echt een leuk koppel. Ze hebben altijd lol en zijn zo lief voor elkaar.
Na een tijdje lopen we een markt op.
"Nog meer eten." zegt Mikky enthousiast en verdwijnt al snel met Frenkie bij verschillende kraampjes.Justin pakt me hand vast. "Wil je het strand even op?" vraagt Justin lief. "Ja hoor is goed." antwoord ik.
Na een tijdje in stilte gelopen te hebben gaan we even zitten en genieten van het uitzicht.
"An, sorry van vanmorgen. Ik was gewoon een beetje jaloers weer denk ik." zegt Justin oprecht. "Het is al goed Jus, maar lief dat je het zegt." zeg ik terug en plaats mijn lippen op die van Justin.
Ik hoor ineens een geluid van iemand die foto's maakt. Ik draai me om en zie dat het Kasper is. "We gaan weer terug. Komen jullie ook tortelduifjes?" vraagt Kasper lachend. "Oh ja, is goed." antwoord Justin. "Laat die foto's is zien." vraag ik aan Kasper. "Ze zijn echt leuk." zeg ik als ik de foto's zie.
"Ja groepsfoto." roept Daphne als we langs komen bij een muurtje. We maken ook wat individuele en koppel foto's.
We lopen weer terug en iedereen gaat naar zijn kamer om zich om te kleden, want we gaan zwemmen.
"Uhm ik kleed me even om in de badkamer, oke?" vraag ik aan Justin. "Is goed schat." zegt Justin lief terug.
Ik kies uiteindelijk voor een badpak met Palm leaves, een paar basic slippers en een zonnebril.
Ik loop de badkamer in en zie Justin in zijn zwembroek staan.
"Hey babe, je ziet er mooi uit ." zegt Justin lief.
"Dank je wel. Jij ziet er ook niet verkeerd uit." zeg ik grinnikend en geef Justin een knipoog."Gaan we?" vraagt Justin me en steekt zijn hand uit. Hij weet dat ik best wel onzeker ben over mijn lichaam. "Nog een ding pakken." zeg ik tegen hem.
Ik doe een oversized hoodie over mijn bikini aan.
"Wat doe je nou?" vraagt Justin verbaasd.
"Even een hoodie aan. Ik doe 'M zo wel uit." zeg ik. "Je hoeft echt niet te schamen he. Je bent echt mooi babygirl." zegt Justin en geeft me een kus waarvan ik moet blozen.Hand in hand lopen we naar buiten naar de tuin. Justin gooit een handdoek over twee ligstoelen voor ons.
"Nou komen jullie nog zwemmen of wat?" vraagt Noa ongeduldig die al in het water zit met Hakim en Noussair. "Jaja we komen zo." zegt Justin lachend.
Noa trekt zichzelf omhoog uit het zwembad en wil ons nat maken, maar dat laat ik niet zomaar gebeuren.
Noa loopt op ons af en ik duw hem het water in. Hij komt hoestend omhoog vanuit het water. "Me haar." roept hij. "Welk haar?" vraag ik lachend.
Inmiddels liggen Sarah, Donny, Annekee, David en Karina ook op de ligstoelen.
𝒥𝓊𝓈𝓉𝒾𝓃
"Oke ik ga wel zwemmen." zegt Ana ineens. Ze doet haar trui uit en damn. "Kom je ook?" vraagt ze lief. Ik knik.
"Kom maar op me rug" zeg ik als ik merk ondieper wordt. Ana springt om me rug en geeft me kusjes in mijn nek. Ik draai haar om zodat ik haar aan kan kijken. Haar benen liggen om mijn heupen. Ana geeft me een kusje.
Ik duw haar zachtjes tegen de rand van het zwembad aan en begin haar te zoenen. Mijn hand rust op haar heup. En Ana haar hand glijd over mijn sixpack.
"Ja hallo. Neuken is de straat op." zegt Noussair lachend.
"We deden niks hoor." zeg ik lachend.
"We hebben hier bewijsmateriaal." zegt Noa en laat een foto zien. "Viespeuken." zegt Ana en springt op Hakim zijn rug.𝐻𝒶𝓀𝒾𝓂
Ana springt op mijn rug en ik kietel haar waardoor ze in het water valt. Ze spet water naar mij toe. "Ohh dat had je niet moeten doen Ana." zeg ik grijzend. "Donny." roep ik.
𝒜𝓃𝒶
Ik zie dat Donny een waterpistool heeft. Donny richt het pistool op me en spuit het water in mijn gezicht.
"Mikky, Frenkie. Help me alsjeblieft." gil ik. Frenkie en Mikky lachen me alleen maar uit.
Ik ren gillend het zwembad uit en verstop me achter Matthijs die net komt aanlopen.
"Help jij me wel, alsjeblieft Matthijs?" smeek ik. Matthijs kijkt me lachend aan. Hij tilt me op en springt het water in."Omg Matthijs. Lul. Wat doe je nou." zeg ik als we boven water komen. Ik spetter water naar hem toe. "Nou ik heb genoeg gezwommen voor vandaag." zeg ik zuchtend en loop uit het zwembad.
Een tijdje later gaan Sarah, Mikky en Karina het water in. "An kom je nog heel even. De jongens zijn toch aan het voetballen dus ze vallen je niet meer lastig." zegt Mikky lachend. "Oke vooruit dan maar." zeg ik lachend.
We klooien met de opblaasfiguren en willen foto's maken met een zelfontspanner, maar dat lukt niet echt. Annekee zit alleen maar op haar telefoon en kijkt af en toe onze richting op.
Dan komen Kaj en Carel naar buiten.
"Ja Kaj, Carel. Kom even een foto maken van ons." zegt Karina lachend. "Is goed. Je krijgt de beste fotograaf ter wereld." zegt Carel lachend.Nadat we een paar keer van de opblaasfiguren gevallen zijn lukt het ons eindelijk om een goede foto te maken.
"Wat waren jullie eigenlijk aan het doen?" vraag ik aan Carel en Kaj. "FIFA." antwoord Carel. "Sukkels." zeg ik lachend en spetter water naar ze toe.
Het is inmiddels alweer avond en we gaan ons klaarmaken, want we gaan straks uiteten. Sommige gaan daarna terug naar het huisje en een paar gaan naar de club. Justin en ik hebben besloten om mee te gaan naar de club.
JE LEEST
Tainted love/ feat Ajax
FanfictionHoe één dag je hele leven op zijn kop kan zetten. Een normale dag veranderd in ontmoetingen, liefde en bekendheid. NIET KOPIËREN: NIET kopiëren in geen enkel geval! Ik heb dit concept zelf bedacht en ik steek veel moeite in dit boek dus neem het nie...