𝒜𝓃𝒶
"Ik zal niet opnemen voor zo'n klootzak hoor. Hij mag er lekker in stikken." snauwt Noa.
"Doe wat goed voelt An." zegt Hakim.
Matthijs zwijgt alleen maar en kijkt angstig naar het scherm.
"Ik neem wel op." mompel ik.
"Ik ga eventjes de tuin in, is dat goed?" vraag ik Matthijs snel. Hij knikt en ik verdwijn de tuin in.
Het is een face time oproep, maar ik bedek mijn camera. Ik wil niet dat Justin ziet dat ik gehuild heb.
Justin: Ana!
Ana: Wat Justin?
Justin: Ik land morgen in Nederland. Ik wil even met je praten.
Ana: Waarover?
Justin: Over wat er op het internet staat.
Ana: En klopt dat dan? Wat er op het internet staat?Het valt stil
Justin: Ja.
Ana: Je bent echt een klootzak weet je dat. Godverdomme Justin.
Justin: Wat zeur je nou? We kunnen gewoon in het buitenland wonen. Ik betaal alles daar voor je. We kunnen samen wonen, in een warm land.
Ana: Wat denk je nou? Ana gaat wel mee? Nee. Ik ben geen 'Annekee' die het voor het geld doet. Ik hoef geen geld Justin, ik wil jou. En ik wil dat je eerlijk bent.
Justin: Ik weet het, maar ik mocht niks zeggen.
Ana: Je vertrekt zomaar ineens. Je zei dat je bleef. En weet je. Je doet niet alleen mij hiermee pijn, maar ook de jongens. Je vertrekt zomaar midden in het seizoen.
Justin: Anabel ik wil je zien.
Ana: Dat kan straks toch niet meer als je naar Rome gaat. Dan zie je me nooit meer. Dus je moet er maar aan wennen.Het valt weer stil.
Justin: En nu?
Ana: Ik weet het niet Justin. Ik heb geen idee.
Justin: Ik houd echt van je.
Ana: Ik ook van jou, maar je doet me echt pijn.
Justin: Dat snap ik. Het was nooit mijn bedoeling om je pijn te doen.
Ana: Oke. Misschien tot morgen.
Justin: Ik houd van je Anabel. Slaaplekker.
Ana: Slaap lekker.Ik hang op en zucht. Ik adem even een paar keer goed in en uit om bij te komen. Dan besluit ik om weer naar binnen te gaan.
Ik vertel de jongens van het gesprek. Daarna gaan Hakim en Noa weer naar huis.
"Gaan wij ook slapen?" vraag ik waarop Mathijs waarop knikt. "Wil je in de logeerkamer of?" begint Matthijs. "In jouw bed is goed." antwoord ik met een geruststellende glimlach.
Nadat ik mijn avond routine heb gedaan stap ik het bed in.
Matthijs komt alleen in zijn boxershort naar het bed toe gelopen. Ik volg elke beweging die hij maakt.
"Kan het licht uit?" vraagt Matthijs en haalt me uit mijn staar moment. "Ja is goed." antwoord ik.
Ik kruip tegen Mathijs aan.
"Slaaplekker." zeg ik en geef hem een kus op zijn wang. Tenminste dat was mijn plan.
Mijn lippen belandden op Mathijs zijn lippen. "Sorry." zeg ik en trek snel terug. "Fuck." zegt Mathijs zuchtend.
"Ik ga wel op de bank slapen." zegt Mathijs. Ik houd hem tegen en doe het lichtje op het nachtkastje aan. "Wacht." zeg ik.
"Wat is er Matthijs?" vraag ik en kijk hem diep in zijn ogen aan.
"Ik kan het gewoon niet. Ik blijf je leuk vinden. Annekee was puur om jou te vergeten. Wat niet goed is, maar ik moest wat. Ik ben gek op je. En ik kan er niet tegen hoe Justin jou elke keer behandeld." zegt Matthijs en slaakt weer een zucht.
"Uhm ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet." antwoord ik.
"Ik weet het allemaal niet. Ik zit in zo'n kut periode. Mijn examens beginnen bijna, Justin zijn transfer, ruzie met mijn broer en jij die mij leuk vind." zeg ik zuchtend.
"Ik denk dat ik gewoon een break moet nemen en vol moet richten op school." zeg ik en kijk Mathijs met spijt aan. "Ik snap het." antwoord hij.
Een maand later
Nog een paar weken en dan heb ik mijn examens.
Ik heb alle jongens niet meer gezien. Ik heb alleen één keer nog met Hakim afgesproken. Voor de rest heb ik me afgesloten van de buitenwereld.
Justin heb ik helemaal niet meer gesproken. Hij heeft me wel nog een paar keer proberen te bellen zelfs met de telefoons van Quincy, Ruben, en zelfs wegwerp telefoons. Ik heb elke keer toen ik hoorde dat hij het was opgehangen. Hij moet gewoon respecteren dat ik even tijd voor mezelf wilde.
Justin heeft uiteindelijk toch besloten om tenminste tot de zomer te blijven. Volgens mij heeft hij het wel zwaar. Als hij speelt wordt hij uitgefloten door het publiek.
Mijn broer heb ik alleen maar genegeerd. Op gegeven moment heeft hij het ook maar opgegegeven en is hij terug naar zijn studentenhuis gegaan.
Dit is pas de eerste keer dat ik over alles nadenk. Ik besluit om maar even een rondje te hardlopen om alles weer even achter me te laten.
Ik kleed me om en doe mijn oortjes in. Ik loop onbewust naar het sportcomplex de toekomst. Shit denk ik. Maar anders moet ik weer omdraaien en een hele andere weg.
Waarschijnlijk kom ik ze toch niet tegen, want ze zijn aan het trainen. Ik heb inmiddels al 21 kilometer gelopen. Als ik terug ga dan heb ik een hele marathon gelopen. En ik heb al een tijdje niet meer gelopen dus dat is niet echt verstandig. Ik loop geïrriteerd terug.
Ik zit inmiddels alweer op 30 kilometer, maar nog die 12 kilometer kan ik echt niet meer aan. Ik besluit om een van de jongens te vragen of ze me naar huis willen brengen. Als het goed is zijn ze net klaar met trainen.
Ik loop de kleine 200 meter nog naar het sportcomplex toe.
Bij het hek bel ik aan en voordat er antwoord gegeven kan worden gaat het hek al open doordat Hakim daar staat.
"Jij ziet eruit." zeg ik lachend als ik Hakim helemaal rood en bezweten zie.
"Anders jij wel." zegt hij lachend terug.
"Oh ja dat." zeg ik en leg het hem uit."Ik kan je wel naar huis brengen. Ik moet alleen wel nog even douchen en omkleden." zegt Hakim en ik knik begrijpend.
"Je mag anders wel mee douchen?"
"Je bent grappig Hakim." zeg ik sarcastisch en ga met hem stoeien. "Gadver nu ben ik alleen maar viezer." gil ik lachend. "Oeps."We lachen nog wat en dan gaat Hakim richting de kleedkamer om eventjes te douchen en om te kleden.
Ik stop mijn oortjes weer in en ga op de grond zitten tegen de muur aan. Ik schrik als iemand me op mijn schouder tikt.
Sorry dat ik een paar dagen niet heb geüpload, ik had een SE week met allemaal toetsen die dus meetellen voor mijn examen.
Ik had eigenlijk 3 hoofdstukken klaar staan om dan te uploaden alleen die zijn allemaal weg.😩
JE LEEST
Tainted love/ feat Ajax
FanficHoe één dag je hele leven op zijn kop kan zetten. Een normale dag veranderd in ontmoetingen, liefde en bekendheid. NIET KOPIËREN: NIET kopiëren in geen enkel geval! Ik heb dit concept zelf bedacht en ik steek veel moeite in dit boek dus neem het nie...