{4}

998 18 2
                                    

𝒥𝓊𝓈𝓉𝒾𝓃

Ik word wakker met Ana in mijn armen. Ik glimlach en maak er een foto van. Ik kijk nog eventjes op mijn whatsapp en zie dat ik een paar berichten heb van Hakim en een nieuwe groepsapp.

Hakim: Hey Jus, Ana is echt lief ik hoop dat het wat wordt! Eindelijk iemand die het niet voor de bekendheid doet.

Justin: Ja ze is echt heel lief ja en ik hoop het ook.

Ajax gasten + Ana

Carel: Ik heb even een groepsapp aangemaakt is wel leuk toch?
Noa: Wat? Ik weet niet eens meer wat er gister gebeurd is😂😝
Carel: Ja jij hebt natuurlijk geen wedstrijd vandaag.
Huntelaar: Volgende keer ben ik er ook dan gaan we naar de club🔞
Matthijs: Haha is goed hoor!
Frenkie: Jij niet hoor, jonkie
Matthijs: hou is op joh
Noussair: HAHA
Daley: Hoe laat hebben we wedstrijd?
Matthijs: 14:30, maar we verzamelen 12:30 dus niet te laat zijn he!
Daley: Ayay captain dikkie
Matthijs: 😒😒
Kasper: What's going on? We already have a lot of group app's right?
Carel: Ja deze is voor feesten met Ana.
Kasper: Ah okay🧐
Donny: Misschien moeten jullie nu even stoppen? Jullie spamme Ana haar telefoon...
Justin: Ja die van mij ook!
Carel: Ook goedemorgen tortelduifjes!😍
Matthijs: ?
Ana🙈❤️: Dus zo gaat het hier altijd...

Dan doe ik me telefoon uit en leg hem weg. "Ana, ben je wakker?" vraag ik aan haar. "Nee" zegt ze sarcastisch en we lachen. Ik trek haar weer dicht tegen me aan en begin haar te zoenen. Ik zoen Ana nu in haar nek, op zoek naar haar sweetspot. Ik zuig zachtjes en geef haar kleine kusjes. Op gegeven moment krijgt ze kippenvel. Gevonden. "Mmm Justin." zegt ze kreunend. "Nu weet iedereen dat je van mij bent." zeg ik en kijk naar de zuigzoen in haar nek.

Ze gaat nu op mijn schoot zitten en geeft me kusjes in me nek, uiteindelijk vind zij ook mijn sweetspot en ik kreun. "Ana hmm je maakt me zo opgewonden." zeg ik waardoor ze begint te lachen.

Na nog wat geknuffeld te hebben en kusjes gegeven ga ik naar beneden om een ontbijtje te maken voor ons te maken. Ana komt nu de keuken in. "Wat doe je? Ik wou een ontbijtje op bed voor ons maken." zeg ik wat teleurgesteld.  "Oh, sorry Jus." zegt ze lachend en geeft me een kusje op mijn wang.

We gaan dan op de bank zitten en eten het ontbijt terwijl op de achtergrond netflix op staat. "Ik moet zo wel gaan." zegt ze dan.
"Ja ik moet zo naar de ArenA om te spelen." antwoord ik. "Ik breng je wel zo naar huis." zeg ik een geef haar een knipoog.

𝒜𝓃𝒶

Even later zijn we onderweg naar mijn huis. Als we aangekomen zijn geeft Justin me nog een kus.  We maken een foto van onze handen vast in de auto om op onze Instagram te zetten ook al zijn we nog niet officieel.

"Doei Justin, succes met je wedstrijd" zeg ik en geef hem nog snel een kus. "Dank je wel babygirl." zegt hij met een sexy stem.
Ik glimlach nog naar hem en ik doe de autodeur dicht. Ik doe mijn schoenen en jas uit en plof neer op de bank.

Ik post de foto op mijn Instagram en tag Justin.

Anabel_mulder

Anabel_mulder @justink_ 💛🧡❤️💙💜

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Anabel_mulder @justink_ 💛🧡❤️💙💜
.
.
.
@justink_ ❤️ @justinfanaccountkluivert Omg hebben jullie wat?
@careleiting #goals
@Sarah.gp 🤨😏                                         @anoniem123456789 Gadver🤮Justin verdient veel beter dan dit...                                  @nousmas97 😍😍
@kajsierhuis_ Kijk ze dan

Die haat reacties boeien me eigenlijk niet, maar ik vind het wel een beetje irritant. Dan word ik ineens gebeld, ik zie dat het Sarah is en neem op.

Sarah: Hey schat hoe gaat het? Zin in school morgen?
Ana: Hey gaat goed alleen geen zin in school...En met jou?
Sarah: Haha same gaat wel goed.
Ana: Maar waarom belde je me eigenlijk?
Sarah: Nou ik was toch wel wat benieuwd toen ik die foto op je instagram zag. Hoe heb je hem ontmoet en wanneer? En hebben jullie een relatie?
Ana: Haha rustig aan. Het is Justin die jongen van de club. Ik ben dit weekend veel met hem geweest, we zijn op een date geweest en zijn naar een feest gegaan. En nee we hebben geen relatie.
Sarah: Haha morgen op de fiets vertel je me meer.
Ana: En wat als ik dat niet doe?
Sarah: Dan ga ik niet naast je zitten in de les.
Ana: Oke dan stuur ik iedereen dat filmpje dat je van je fiets pleurde laatst.
Sarah: Dat durf je niet.
Ana: Let jij maar op!
Sarah: Oke oke sorry An, morgen dan maar samen fietsen om 08:00?
Ana: Ja is goed! Tot morgen Saartje!
Sarah: Tot morgen Anna'tje!

We lachen nog even en hangen dan allebei op. Ik heb echt geen zin morgen in school... Ik had zo'n leuk weekend en dan moet ik weer verplicht naar school, maar het is niet anders...

De rest van de dag gebeurt er niet veel.

De volgende dag:
Ik word weer wakker van mijn wekker en heb zo geen zin in deze week. Maandag is voor mij altijd de slechtste dag van de week. En ik heb het 5e en 6e uur mijn favoriete vak! Gym... Niet een favoriet dus. Ik vind sporten leuk, maar gym is gewoon een heel ander verhaal. Altijd van die domme spellen. Maar ja wat kan ik eraan doen.

Ik doe mijn dagelijkse morning routine en dan is het tijd om naar school te fietsen. Vandaag ben ik weer te laat bij de afgesproken plek waar Sarah en ik elkaar altijd ontmoeten om samen te fietsen.

"Hey girl" roept Sarah.
"Hey kan je niet zo schreeuwen? Het is nog ochtend." zeg ik grinnikend.
"Ja maar jij hebt mij nog wat uit te leggen vanwege die foto." zegt ze met een grijns op haar gezicht.
"Oh dat ja." antwoord ik. Ik vertel Sarah letterlijk alles en ze lacht, kijkt me verbaasd aan en joelt ondertussen.

Dan zijn we op school aangekomen als ik klaar ben met mijn verhaal. "Shit." roep ik. "Wat is er?" vraagt Sarah geschrokken.
"Ja wat denk je? Vandaag moet ik Lily weer zien na die ruzie. Ugh zo geen zin in. Ik weet nu al dat ze ineens weer helemaal klef gaat doen alleen maar door die foto op Instagram zodat ze weer wat heeft om over te praten..." zeg ik geïrriteerd.
"Ja klopt, maar gewoon negeren, oke? En houd het rustig alsjeblieft?" zegt ze wetend dat ik van me af bijt als da echt nodig is. "Jaja." antwoord ik zuchtend.

En zoals ik al had voorspelt. We hebben economie en Lily komt overdreven naar me toegelopen. Fuck my life...

Tainted love/ feat AjaxWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu