~16~

757 19 1
                                    

𝑀𝒶𝓉𝓉𝒽𝒾𝒿𝓈

Ik scroll wat door insta en stop als ik een foto van Justin tegenkom. Ik kijk wat voor foto het is en volgens mij staat Ana erop, maar ik kan het niet heel goed zien. Ik kijk wie hij heeft getagd en het is inderdaad Ana.

Wanneer ik de tekst zie schrik ik waardoor ik mijn telefoon laat vallen.

Ik pak 'M weer op en ben opgelucht als ik zie dat er geen kras in zit. Overgedreven gedoe van ze, waar iedereen van het team ook nog is aan mee doet, maar denk maar niet dat ik dat doe hoor.

Ik zie dan dat er wat gezegd wordt in de groepsapp app en open mijn whatsapp.

Ajax gasten + Ana

Frenkie: Hey hey! Volgende week heeft de hele eredivisie een weekje vrij dus ik dacht laten we met ze allen weer op vakantie gaan. En deze keer ook met vriendinnetjes. Dus laat maar weten als je mee wilt!!😊
Donny: Ja ja ik ga zeker mee! Als single.😝
Carel: Haha nog steeds geen Miss Nijkerkerveen gevonden Don? Ik ga ook mee trouwens, maar ik moet wel opletten met mijn knie!
Hakim: Alles in bedrijf. Hakim is in tooo!!!
Noussair: Nous ook!!!
Ana: Justin en ik gaan ook mee🥰
Kasper: Misschien ga ik naar Denemarken. Maar ik laat jullie weten!
David: Ik kom samen met mijn vriendin, Karina!
Noa: Ik kom ookkk
Kaj: Kaj Present!
Daley: Ik ook met Daphne
Rasmus: Jaaaa
Justin: Waar gaan we naar toe?
Frenkie: Lekker Spanje of zo? Wat vinden jullie van Ibiza?
Kaj: Topp

En zo stromen er nog wel meer reacties. Ik weet niet of ik wel ga, want dan moet ik ook met Ana en Justin. Op dit moment heb ik daar niet zo'n behoefte aan.

Ik zie dan dat Carel me privé appt.

Carel😎⚽️

Carel: Hey gast, ga je ook mee?

Matthijs: Ik weet het niet man.

Carel: Vertel professor Carel is waarom!

Matthijs: Ik vertel het wel straks op de training...

Carel: Is goed rustig aan!

Ik sluit mijn telefoon af en pak mijn traingstas. Ik rijd naar de Toekomst en als ik aankom zie ik Carel op de parkeerplaats al wachten.

"Hey." zegt Carel en klopt me op mijn schouder. "Hey." zeg ik zuchtend, omdat ik geen zin heb om te praten eigenlijk. "Dus ga je het me nog vertellen?" vraagt Carel me nieuwsgierig. "Ik vertel het wel na de training, oke?" zeg ik en Carel knikt.

De training verloopt best wel slecht. Ten Hag heeft al een paar keer naar me geschreeuwd dat ik gefocust moet blijven.

Na de training loop ik zo snel mogelijk naar de kleedkamer totdat ik gestopt wordt door Justin.

"Hey man, is er wat?" vraagt Justin me en kijkt me diep in mijn ogen. "Nee hoor." zeg ik kortaf en loop snel door waarmee ik Justin met een verbaasd gezicht achterlaat.

Nadat ik me heb omgekleed zie ik Carel al op me wachten. "Dus waar wil je praten?" vraagt Carel me. "Uhm doe maar gewoon even kort in de auto." zeg ik en we lopen naar mijn auto.

"Dus..." zegt Carel vragend als we in mijn auto zitten. "Nou uhm ik weet niet zo goed of ik mee wil gaan, want Justin en Ana gaan ook mee." zeg ik en friemel wat aan me shirt.

"Ja dat weet ik, maar wat is daarmee?" vraagt Carel me. "Nou ik vind Ana leuk." zeg ik zenuwachtig. "Oh dat wist ik niet." zegt Carel verbaasd en er valt een stilte.

"Je moet gewoon gaan Matt. Anders zit je hier maar in je eentje in Nederland en dat gaat ook niet helpen denk ik." zegt Carel wijs. "Ja maar anders zie ik ze steeds." snauw ik. "Ik en de andere jongens helpen je wel af te leiden." zegt Carel en glimlacht naar me.

"Oke is goed ik ga mee, maar over dit gesprek vertel je tegen niemand he." zeg ik gestresst. "Rustig maar het blijft tussen ons. Het komt goed." zegt Carel en geeft me een bro hug.

Ik zeg Carel gedag en rijd nu iets wat meer opgelucht naar huis.

𝒥𝓊𝓈𝓉𝒾𝓃

Nadat de training was afgelopen liep ik nog even naar Matthijs, omdat hij de laatste tijd zich zo vreemd gedraagt. Dus ik wou het er met hem over hebben, maar hij mompelde wat en liep snel weg.

Ik ga naar de kleedkamer en probeer het te laten en er niet meer over na te denken.

Maar als ik naar buiten loop zie ik Carel en Matthijs geheimzinnig doen en snel weg lopen dus loop ik ze achterna.

Ze stappen Matthijs zijn auto in en praten. Ik zie aan Matthijs zijn uitdrukkingen dat hij lastig kijkt. Ik kan het helaas niet horen dus ik laat het maar voor nu.

Als ik even later thuis ben krijg ik een appje van mijn vader dat hij, Rosanna en Shane weer naar Nederland komen morgen.

Ze willen met ze allen uit eten dus dan kan ik gelijk Ana voorstellen, want ze is nu eenmaal mijn vriendin.

Ik bel Ana nu even om haar te vragen of ze morgenavond kan.

Ana: Hey Jus, hoe gaat het?
Justin: Top, met jou?
Ana: Ook goed, maar je belde me?
Justin: Oh ja klopt! Morgen komt mijn vader, stiefmoeder en broertje naar Nederland en we gaan uit eten. Dus ik dacht dat het wel leuk zou zijn als je mee uit eten zou gaan als je kan?
Ana: Ja is leuk! Hoe laat en waar?
Justin: Ik haal je morgen wel op om 18:30, komt dat uit?
Ana: Ja is goed. Ik ga nu huiswerk maken dus ik moet hangen.
Justin: Is goed. Succes en tot morgen babe!
Ana: Tot morgen Jussie!

Ik hang glimlachend op. Ana maakt me zo gelukkig.

Als ik alleen haar stem hoor wordt ik al vrolijk. Vraag me niet hoe en wat ze met me doet, want ik heb oprecht geen idee. Ik houd echt van haar en wil haar nooit meer kwijt.

Ik weet dat het vroeg is om dat te zeggen, maar ik weet zeker dat ik een toekomst met haar kan zien.

Ik heb ook echt veel zin in de vakantie. Die gaat zeker gezellig worden met Ana en met mijn vrienden.

Tainted love/ feat AjaxWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu