~14~

829 20 2
                                    

𝒜𝓃𝒶

Het is 08:00 en ik rek me uit als ik mijn bed uit stap.

Ik besluit om een rondje te hardlopen dus kleed ik me gelijk om en zet mijn muziek aan.

Het hardlopen ging best wel slecht, maar nu ik terug ben voel ik me weer wat beter. Dat heb ik altijd na het hardlopen. Het schijnt dat er dan een stofje in je hersenen vrij komt dat je blij maakt of zo.

Anyways

Vanavond heb ik afgesproken met Justin om te praten. Ik ben best wel gespannen, maar het moet toch gebeuren.

Ik stap even kort onder de douche en doe dan een joggingsbroek en een topje aan.

Als ik beneden kom maak ik een ontbijtje en zet een kop koffie. Na het ontbijten ga ik even muziek luisteren en een boek lezen. Gewoon even genieten.

Mijn kat komt op mijn schoot zitten en ik word gelijk afgeleid van het boek doordat hij aandacht wilt.

De dag gaat best wel langzaam.

Om 17:00 besluit ik me op te frissen voordat Justin komt en ook fatsoenlijk aan te kleden.

Ik loop naar boven en ga even kort douchen. Als ik klaar ben met douchen föhn ik mijn haar en zet het in model.

Ik loop mijn inloopkast in en ga op zoek naar een outfit.

Ik kies voor een spijkerbroek, een witte longsleeve met stippen en draag een ketting

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik kies voor een spijkerbroek, een witte longsleeve met stippen en draag een ketting. Daaronder draag ik witte fila schoenen.

Ik kijk goedkeurend in de spiegel en loop dan naar beneden om een tas te pakken en stop daar wat basic spullen zoals ene fles water, oortjes en mijn telefoon.

Dan hoor ik de bel gaan.

"Hey." zegt Justin als ik deur opendoe en hij scant mijn body. "Je ziet er mooi uit." zegt hij en knipoogt naar me. "Uhm hoi en dank je." zeg ik verlegen.

"Kom je mee?" vraagt Justin me en ik knik.

We lopen naar zijn auto, stappen in en Justin gaat rijden. "Maar waar gaan we nou naar toe?" vraag ik. "Dat zie je zo wel." zegt hij en glimlach kort naar me.

Dan legt hij ineens zijn hand op mijn bovenbeen. Ik schrik ervan en wil het op dit moment niet, maar ik durf er niks van te zeggen.

Het is de hele rit stil.

We zeggen niks tegen elkaar. Ik weet nog met de eerste date dat we na uren nog niet uitgepraat waren en nu wisselen we geen woord tegen elkaar.

"Uhm we zijn er." zegt Justin. Als ik om me heen kijk zie ik het strand. Het strand waar we naar toe gingen na onze eerste date.

Justin glimlacht en doet mijn deur open. Hij pakt mijn hand en help me de auto uit. "Dank je." zeg ik en glimlach naar hem.

Justin pakt twee tassen uit de achterbak en we lopen het strand op.

Op een gegeven moment stopt Justin en legt een kleed neer. "Ga maar zitten." zegt Justin lief.

Uit een tas komt allemaal hout. "Ik ga een vuurtje maken. Zodat je het warm krijgt." zegt hij en geeft me een knipoog.

Na 10 minuten is het Justin nog niet gelukt. "Moet ik je helpen?" vraag ik hem lachend.
Hij knikt onzeker. Na 2 minuten is het me gelukt. "Kijk zo doe je dat Kluivert." zeg ik en hij moet verlegen lachen.

"Justin gaat tegenover mij zitten op het kleed en legt allemaal eten neer.

"Uhm wil je eerst praten?" vraagt Justin me. Ik knik.

"We hadden beiden teveel gedronken. En wat je zei klopte nadat ik erover na heb gedacht. Ik ben inderdaad een jaloerse klootzak." zegt Justin en kijkt me met spijt aan.

"Nee Justin ik bedoelde het niet zo. Ik was gewoon boos op dat moment." zeg ik ook met spijt. "Maar wat je zei deed wel echt pijn." zeg ik en kijk hem diep in zijn ogen aan.

"Dat snap ik. Ik was gewoon jaloers en ik weet dat, dat geen excuus is. Maar ik zag jou met Matthijs zoenen en ik voelde me gewoon gelijk opgefokt. Normaal gesproken heb ik dat niet zo snel, maar je doet wat met me." zegt Justin en kijkt me weer verlegen aan.

"Dus je vind me echt leuk-leuk?" vraag ik Justin.

"Kan dit het bewijzen?" vraagt Justin me en komt dichterbij.

Hij legt zijn hand op mijn wang en zet zijn lippen voorzichtig op de mijne. Ik zoen hem terug.

Na een tijdje trek ik weer terug en ik zie dat Justin helemaal straalt.

"Dus?" vraagt hij. "Uhm ja. Ik vind jou ook leuk denk ik." zegt ik stotterend.

Justin komt naast me zitten en zoent me weer. Ik voel me zo gelukkig.

"Justin wil je een ding beloven. Wil je alsjeblieft nooit meer zo doen?" vraag ik hem hoopvol. Hij knikt en geeft me een kus.

We eten al het eten wat Justin klaar heeft gemaakt en praten weer veel.

"Zullen we een foto maken?" vraagt Justin me. Ik knik.

Justin pakt een stuk hout en zet die wat verder op. Zijn telefoon legt hij er tegen aan en hij zet 'm op zelfontspanner.

"Rennen." roep ik lachend. Justin rent snel naar me toe en gaat tegen mij aan zitten.

"Kan je misschien nog even wachten voordat je de foto plaatst. Ik wil eerst nog met wat mensen praten." zeg ik en kijk hem hoopvol aan. "Tuurlijk babe." zegt hij lief.

Ik houd ervan als hij me babe noemt.

"Zullen we zo weer gaan." vraagt hij. Ik knik en we doven het vuur.

We ruimen alles op en lopen weer terug naar de auto.

Justin gaat rijden en plaatst weer zijn hand op mijn bovenbeen. En nu geniet ik er wel van en leg mijn hand op zijn hand.

Als we aankomen vind ik het eigenlijk best jammer dat ik weer afscheid moet nemen van Justin. "Dank je wel voor deze avond." zeg ik en geef hem een knuffel.

Vervolgens geeft Justin mij een kus. "Ik houd van je Anabel." fluisterd Justin in mijn oor. Ik moet ervan blozen. "Ik ook van jou." zeg ik zacht terug en geef hem nog een kus.

Ik stap de auto uit en zwaai nog naar Justin.

Als ik binnenkom en op de bank ga zitten realiseer ik me pas wat er vanavond allemaal gebeurt is.

Zijn Justin en ik nu eigenlijk officieel vraag ik me af.

En hoe ga ik dit Matthijs vertellen. Ik heb ook met hem gezoend, maar wel toen ik dronken was dus weet ik ook niet of ik wat voor hem voelde op dat moment en nu.

Tainted love/ feat AjaxWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu