𝒜𝓃𝒶
"Wil je vanavond bij mij slapen?" vraagt Justin me lief als we bij zijn auto zijn aangekomen. "Ja is goed." beantwoord ik zijn vraag. Justin rijdt naar zijn appartement en parkeert zijn auto. "Je bent echt zo knap babe." zeg Justin en streelt zachtjes mijn wangen met zijn warme handen.
"Wordt je nou verlegen?" vraagt Justin me lachend waardoor ik begin te blozen. "Nee hoor." zeg ik zelfverzekerd en druk mijn lippen op de zijne. "Al zoenend lopen we uit Justin zijn auto naar zijn appartement.
Als we in de lift staan drukt Justin op alle knoppen. "Jus wat doe je nou." zeg ik mompelend door de kus door. "Even genieten." zegt hij waardoor ik moet grinniken.
Justin stopt zijn hand onder mijn shirt en verkent mijn bovenlichaam. Ik schrik er eerst van wat Justin opmerkt. Ik geef hem een goedkeurend knikje dat hij mag doorgaan.
"Rot jongeren." hoor ik ineens een boze stem zeggen.
Justin schrikt en laat me los. Ik zie een oude vrouw staan die ons boos aan kijkt.
"Sorry mevrouw." zeg ik giechelend. "De jeugd van tegenwoordig ook. God helpt u deze jonge onwetende kinders." bid ze.
Justin pakt lachend mijn hand en trekt me de lift uit. "We gaan wel met de trap." zegt Justin lachend. We lopen zoenend Justin zijn appartement in.
We komen in Justin zijn slaapkamer terecht waar Justin me op bed gooit en boven me gaat hangen.
Hij geeft me kusjes in mijn nek en hals. Justin gaat langzaam naar beneden. "Ho wacht is even." zeg ik en rol Justin om waardoor ik nu boven Justin hang.
Ik trek Justin zijn shirt uit en glijd met mijn handen over zijn sixpack. "Babe don't." zegt hij kreunend. Justin trekt mijn shirt uit. We zoenen elkaar nog.
Daar laten we het ook bij. Ik ben nog maagd dus ik duik liever niet heel snel zomaar het bed in.
De volgende ochtend word ik wakker van een stem die duidelijk aan het bellen is.
"Nee, nee. Ik heb het je echt al heel vaak verteld. Hoe vaak moet ik het je nog vertellen?" hoor ik Justin roepen.
Ik stap het bed uit. Ik heb alleen mijn ondergoed aan dus pak ik het Justins' shirtje van gisteravond wat op de grond was gegooid.
Ik loop de keuken in waar ik Justin zie bellen en koken tegelijk, alleen in zijn boxershort. Damn...
Hij draait zich om en schrikt als hij mij ziet staan. "Ja oke doei." zegt Justin geïrriteerd en hangt op. "Goedemorgen babe." zegt Justin en geeft me een kus op mijn wang. "Goedemorgen." zeg ik stralend terug. "Is er wat?" vraag ik. "Nee. Was niks." zegt Justin kortaf. "Uhm oke." antwoord ik droog.
Justin tilt me op en zet me op de bank. "Wat doe je nou?" vraag ik lachend. "Even goed zorgen voor mijn prinsesje." zegt hij waardoor ik lachend mijn hoofd schud.
Justin pakt het ontbijt en we kijken Netflix samen op de bank.
Na het ontbijt lopen we de slaapkamer in.
"Uhm kan ik even douchen?" vraag ik verlegen. "Ja tuurlijk." zegt Justin en geeft me een knipoog. Hij wijst naar de badkamer.
Na het douchen gaat Justin douchen en even later komt hij alleen met een handdoek om zijn middel de badkamer uit.
"Je staart babe." zegt Justin vol van zich zelf. Ik merk dat ik rood wordt. Justin komt dichterbij staan en duwt me tegen de muur aan.
"Justin uhm. Straks valt je handdoek er nog van af." zeg ik beschaamd. "Dat maakt niet uit hoor." zegt Justin voldaan. Justin zet zijn lippen op de mijne en zoent me weer.
Na een tijdje trekt hij terug en kijkt me glimlachend aan. Ik doe mijn kleding van gisteren aan, want ik heb niet echt een andere keuze.
"Wil je anders straks eventjes mijn moeder leren kennen?" vraagt Justin me en kijkt me lief aan. "Ja is goed. We kunnen wel eventjes langs gaan en bij haar lunchen." zegt Justin en kijkt me vragend aan waar ik een goedkeurend knikje voor geef.
We vertrekken uit Justin zijn appartement en zijn inmiddels onderweg naar Justin zijn moeder.
Het is ongeveer 10 minuutjes rijden. Wanneer we aankomen en voor een normaal rijtjeshuis komen te staan.
Justin belt aan en een vrouw met blond haar doet open. "Justin, oh hallo, en wie is deze mooie dame naast je?" vraagt Angela verrast.
"Ik ben Ana." zeg ik en geef Angela een hand. "Kom binnen, kom binnen." zegt Angela en maakt een gebaar dat we binnen mogen komen. "Wacht Ana zei je toch?" vraagt Angela als we binnen komen en ik knik. "Oh ja Justin had me over je verteld. En niet een beetje ook." zegt ze lachend.
"Mam." zeurt Justin waardoor ik ook in de lach schiet.
We gaan met ze allen aan tafel zitten en hoor ik een paar voeten de trap af stampen. "Goedmo..." zegt Ruben. "Oh hey Ana." zegt hij en glimlacht vrolijk naar me. "Ruben... moet je je niet even omkleden." vraagt Angela streng aan haar zoon, omdat hij alleen zijn boxershort aan heeft.
"Ja, maar ik pak alleen even snel een paracetamol. Ik heb nogal een kater." zegt Ruben vermoeid. "Oh dat had ik nog niet gemerkt." zegt Angela sarcastisch.We praten een tijdje. Het gaat best relaxed. Angela is echt een schat van een vrouw.
𝒥𝓊𝓈𝓉𝒾𝓃
"Het is een lief meisje, voorzichtig mee zijn. Dit is een parel. Als je die weggooit ben je er kwijt." zegt mijn moeder nog en drukt een kus op mijn wang. "Dag lieverds" roept mijn moeder nog en zwaait ons uit.
"Zal ik je naar huis brengen? Ik moet straks ook nog naar de club" zeg ik tegen Ana en ze knikt.
Als we bij Ana haar huis aankomen zoenen we nog en ik zeg haar gedag. Ik ben zo blij dat we samen zijn.
Eredivisie vakantie'tje
Frenkie: Hey mensen, ik heb nu deze namen staan van wie mee gaan op vakantie: Carel, Justin, Noa, Hakim, Noussair, Kaj, Kasper, David, Daley, Rasmus en Matthijs.
En de meisjes: Ana, Karina (vriendin David, Daphne (vriendin Daley),
Mikky (vriendin Frenkie) en Annekee.
Ik dacht om naar de Malediven te gaan?(Even tussendoor David, Rasmus, Kasper en Karina kunnen natuurlijk geen Nederlands of gebrekkig, maar ik zal alle gesprekken gewoon in het Nederlands schrijven zodat iedereen het kan begrijpen)
Daphne: Ja top Daley en ik gaan zeker mee!
Carel: Malediven klinkt goed
Karina: Ja de Malediven is echt mooi! Ik wil jullie graag allemaal ontmoeten
Mikky: Ik ben sowieso van de partij Frenk en leuk om je te ontmoeten dan Karina :)
Matthijs: Annekee en ik komen ook
Justin: Ja, Ana en ik gaan ook mee!En zo stromen de appjes nog door dat iedereen komt. Ik vind die vriendin van Matthijs echt een rare, maar gelukkig zijn we met een grote groep dus heel veel ga ik niet van haar meemaken.
JE LEEST
Tainted love/ feat Ajax
FanfictionHoe één dag je hele leven op zijn kop kan zetten. Een normale dag veranderd in ontmoetingen, liefde en bekendheid. NIET KOPIËREN: NIET kopiëren in geen enkel geval! Ik heb dit concept zelf bedacht en ik steek veel moeite in dit boek dus neem het nie...