𝒜𝓃𝒶
"Uhm hey." zeg ik verbaasd als ik Matthijs zie staan. "Hey." zegt hij glimlachend terug.
"Hoe gaat het, ik heb lang niet van je gehoord." zegt Matthijs verlegen en friemelt wat aan zijn shirt. "Uh ja klopt. Ik had het erg druk met school." zeg ik zenuwachtig.
"Oh, ik hoop je weer wat vaker te zien. Maar ik ga weer." zegt Matthijs en zwaait nog voordat hij weg loopt.
Dan zie ik Justin ook het gebouw uit lopen.
Fuck ik moet me verstoppen zit ik mee in mijn gedachten, maar Justin heeft me natuurlijk al lang gezien.
"Ana." roept hij terwijl ik weg loop.
"Nee Justin, laat me met rust." zeg ik en loop nu nog sneller. "Wacht, alsjeblieft." smeekt Justin.
Hij pakt me bij mijn pols en trekt me mee.
"Justin donder op." zeg ik nu geïrriteerd.
"Het spijt me echt. Ik houd echt van je." zegt Justin. "Maar waarom moest je dan weg gaan. Alles was goed." zeg ik en ik merk dat mijn ogen nu vochtig worden."Ik voel gewoon dat het de juiste stap is. Dat ik bij Rome nieuwe dingen kan leren." zegt Justin die nog steeds mijn pols vast heeft.
Ik voel dat de tranen op komen. Justin neemt me in zijn armen en ik vergeet onze ruzie even. Gewoon even van Justin zijn aanwezigheid genieten.
"Hee wat is er allemaal aan de hand dan?" vraagt Justin me en kijkt met een bezorgde blik. Ik leg alles uit over de ruzie met mijn broer en de stress van school.
Justin neemt me weer in zijn armen.
"Ik wil je gewoon niet kwijt Justin." zeg ik en slaak een zucht. "Ik jou ook niet, maar we vinden wel een oplossing." antwoord Justin en zorgt er weer voor dat ik een glimlach op mijn gezicht krijg.
𝒥𝓊𝓈𝓉𝒾𝓃
Ik zie Hakim met een glimlach naar ons toe kijken. Ik geef hem een blik dat het oke is.
"Wil je anders tijdelijk bij mij wonen?" vraag ik aan Ana. Ze knikt hevig.
"Uhm oh ja er is wel pers nu. Ik heb net al een interview gegeven, maar ik zeg het even zodat je dat weet als er allemaal pers op ons af komt." zeg ik tegen Ana en pak een zonnebril uit mijn tas.
"Hier." zeg ik en geef Ana de zonnebril. Ze zet de zonnebril op en doet de capuchon van haar hoodie op. Ik pak Ana hand vast en ze verstopt zich in mij.
Ik heb zelf een pet op die ik nog lager trek.
"Justin, Justin."
"Is dat je nieuwe vriendin of is het dezelfde?"
"Gaat ze mee naar Rome toe?"
"Hoe lang zijn jullie al samen?""Gewoon negeren." fluister ik in Ana haar oor en druk een kus op haar voorhoofd.
We stappen in en ik rijd snel weg.
"Pff wat hectisch daar." zegt Ana zuchtend.
"Ja dat hoort er helaas bij." antwoord ik.Ana en ik besluiten om eerst even bij haar huis te stoppen om wat spullen op te halen en daarna naar mijn appartement te gaan.
Inmiddels is het een halfuur later en zijn we bij mijn appartement aangekomen.
"Je wilt vast even douchen?" vraag ik Ana, omdat ze natuurlijk heeft hardgelopen.
"Ja graag." antwoord ze."Mag ik ook mee douchen?" vraag ik met een glimlachje. "Ja hoor." antwoord ze grijnzend.
We kleden ons uit en gaan onder de douche staan. Ik duw Ana tegen de muur en zoen haar in haar hals.
Ik til haar op en plaats mijn lippen op de hare. Wat een rustige zoen is, verandert in een ruwe, passie volle zoen. Ik dring mijn tong voorzichtig naar binnen. Ana speelt mee en zoent me terug.
Het blijft niet alleen bij een zoen...
Ik heb Anabel maandenlang moeten missen. We hebben een hele lange tijd gewoon geen contact gehad en nu woont Ana bij mij.
En dat niet alleen, we hebben het voor de tweede keer gedaan net.Ik doe een trainingspak aan en Ana doet een joggingbroek aan met een topje.
"Ik ga vanavond voor ons koken. Ga maar op de barkruk aan de keuken zitten." zeg ik en verdwijn de keuken in.
"Wat zit je nou te kijken? Is er wat" vraag ik lachend als ik al een tijdje bezig ben.
"Nee hoor." zegt Ana met een grijns.Ik loop naar Ana toe en zet haar op de keukenblad.
Ik vergeet weer alles door onze zoen.
"Jussa, het eten gaat nog aanbranden." zegt Ana als ze onze zoen onderbreekt. "Oh ja." zeg ik lachend en loop snel terug naar de kookplaat.
We gaan op de bank zitten met het eten.
Op de achtergrond staat temptation island op en branden er kaarsjes."Hmm dit is echt lekker." zegt Ana genietend van het eten. "Dat weet ik toch schatje." zeg ik lachend terug en geef Ana een knipoog.
"Huh wat is dat op je arm?" vraag ik verbaasd als ik iets op Ana haar arm zie. "Wat? Is er een beest? Haal het weg Jus." zegt Ana paniekerig en staat op. "Wacht geef je arm is." zeg ik en Ana komt dichterbij staan.
"An." zeg ik verrast. "Wat? Jus het is niet grappig." zegt Ana die nog steeds in paniek is.
"Je hebt een tattoo laten zetten? Amsterdam." zeg ik verbaasd. "Oh dat, sukkel. Ik dacht dat je dat al lang had gezien onder de douche." zegt Ana lachend. "Mooi hoor, dan matchen we." zeg ik glimlachend en wijs naar de drie kruizen op mijn arm.
We hebben inmiddels al afgeruimd en kijken het laatste stukje van temptation island.
"Zou jij mee willen doen?" vraagt Ana me dan. "Bedoel je als koppel of als single?" vraag ik terug. "Als koppel." antwoord Ana.
"Hmm ik weet het niet. Het is natuurlijk wel leuk om te zien. En ik denk zeker wel dat ik de temptation aan kan, maar het is niet echt helemaal mijn scène." beantwoord ik Ana haar vraag.
"Jij?" vraag ik ook al denk ik dat ik het antwoord wel al weet. "Nee, zoals jij al zei. Het programma kijken is genoeg." antwoord Ana grinnikend.
"Zullen we morgen uit gaan?" vraag ik aan Ana. Aangezien het morgen zaterdag is en Ten Hag me toch niet in de basis zet. "Ja is goed, leuk." antwoord ze enthousiast.
We kijken nog een film en besluiten dan naar bed te gaan. Ana is al in slaap gevallen en neemt bijna het hele bed in.
Ik val maar niet in slaap. Ik hoor dan dat ik een melding krijg van mijn telefoon. Verbaasd ontgrendel ik mijn telefoon. Wie zou nu nog een berichtje sturen op dit tijdstip.
Het is al 02:00.Wanneer ik het berichtje zie schrik ik. Ik leg gelijk mijn telefoon weg. De laatste tijd krijg ik al de hele tijd deze berichten van iemand, ik heb mijn vermoedens van wie ze komen, maar ik weet het niet zeker.
Nu is mijn nachtrust al helemaal verpest. Dit maakt me alleen, maar onrustig. De persoon weet ook over mij en Anabel.
Ik wou morgen eigenlijk uitgaan en daarna een verrassing plannen, maar ik ben bang dat onze avond misschien wel verpest kan worden.
Hoofdstuk 34 voor nummer 34❤️
Ook al komt Appie niet in mijn boek voor, zit hij wel in mijn gedachten. Ik heb er bewust voor gekozen, omdat het misschien moeilijk is voor andere mensen.
JE LEEST
Tainted love/ feat Ajax
FanfictieHoe één dag je hele leven op zijn kop kan zetten. Een normale dag veranderd in ontmoetingen, liefde en bekendheid. NIET KOPIËREN: NIET kopiëren in geen enkel geval! Ik heb dit concept zelf bedacht en ik steek veel moeite in dit boek dus neem het nie...