{3}

1.1K 18 2
                                    

𝒜𝓃𝒶

Ik word wakker met een glimlach denkend aan gisteravond. Ik begin wel echt gevoelens te krijgen voor Justin, maar die Matthijs die ik gister heb ontmoet lijkt me ook heel erg lief. Ik stap uit bed en maak een smoothie bowl en zet koffie.

Daarna ga ik even een half uurtje oefeningen doen en ga douchen. Ik kleed me om en zie dan dat ik een inkomend gesprek krijg van Justin ik neem op.

Justin: Hey babe ik heb je toch niet wakker gebeld?
Ana: Nee joh, ik ben al lang wakker.
Justin: Maar ik belde je om te vragen of je vanavond met mij naar een feest wilt gaan. Een team genoot geeft een feest en ik dacht misschien wil je mee.
Ana: Ja is goed, leuk. Hoe laat kom je me ophalen?
Justin: Is 19:30 goed?
Ana: Ja ik zie je dan Justin.
Justin: Tot dan baby.

Ik smelt van binnen door zijn laatste woord.

Ik maak me klaar en zoek in me kast of er iets leuks is. Ik kies uiteindelijk voor een licht roze rokje en een doorzichtig shirt. Misschien een beetje te voor de eerste keer als ik zijn vrienden ontmoet, maar ja who care's?

 Misschien een beetje te voor de eerste keer als ik zijn vrienden ontmoet, maar ja who care's?

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik hoor de bel en ren naar beneden. Ik pak mijn tas en telefoon en doe open. "Hey Anab...." en hij stopt en kijkt me met open mond aan. "Damn girl." zegt hij terwijl hij me body checkt.

"Doe je mond dicht straks vang je nog vliegen." zeg ik grinnikend ook al zijn er in de winter helemaal geen vliegen.
"Uhm ja sorry kom je mee." zegt hij nu wat verlegen van mijn reactie.
"Ja maar natuurlijk." antwoord ik.

We rijden richting het centrum van Amsterdam. Justin ziet dat ik het spannend vind, omdat ik natuurlijk niemand ken op dat feest.

Als Justin de auto heeft geparkeerd plaatst hij zijn hand op mijn been. Hij wrijft er lief over. Ik moet er van blozen en probeer mijn gezicht om te draaien, maar hij legt zijn andere hand op mijn wang en draait mijn gezicht om.
"Geen zorgen babe. Het komt goed." fluistert hij in mijn oor en geeft me dan een kus. Ik moet alleen maar meer blozen, maar probeer te doen alsof er niks aan de hand is en stap de auto uit.

Dan staan we voor de deur en Justin belt aan. Een jongen met bruin haar doet open. "Hey Justin man hoe gaat het." dan kijkt de jongen naar mij en checkt me hele lichaam met zijn ogen. "Oh sorry ik zag je even niet." zegt de jongen met het bruine haar en geeft me een hand. "Carel." zegt hij. "Uhm ik heet Anabel." zeg ik wat verlegen. "Maar kom verder." zegt Carel dan.

Justin plaatst zijn hand op mijn onder rug.  Ik kijk om me heen en ik merk op dat ik het enigste meisje hier ben. Pff lekker is dat. Akward... We lopen dan naar een groepje jongens. Ik wordt voorgesteld aan Noa, Noussair, Hakim en David. "Hey ik ben Anabel." stel ik mezelf voor en wil ze een hand geven, maar ze geven geven allemaal een knuffel. Lief denk ik.

Ongeveer 15 minuten later sta ik bij Justin en Hakim, maar ze praten over voetbal en hoewel ik daar best wel wat van snap volg ik hun gesprek echt niet.

Ik besluit om wat te drinken te pakken. Ik voel me hier echt een loner. Iedereen praat met elkaar en ik sta hier in me eentje bij de drank. Ik pak zo'n beer pong beker en vul hem helemaal vol met Sambuca en sla het gelijk achterover. Ik voel de likeur branden in mijn keel, maar drink door. Geen idee waarom, want ik drink nooit zo veel.

Ik pak nog een biertje en besluit om op de bank te zitten waar wat jongens FIFA spelen. Op gegeven moment wordt ik aangetikt. "Hey." zeg ik nu wat zelfverzekerder door de drank.
"Wil je mee spelen?" vraagt Carel. "Ja sure geef die controller maar." antwoord ik. "Ik ga met Donny in een team. Ga jij dan met Matthijs in een team." vraagt Carel waar ik mee ik stem.  Ik kijk twee blauwe ogen aan en herken ze gelijk.

Het is Matthijs van toen ik aan het hardlopen was. Maar ik zeg niks Misschien herkent hij mij niet en zet ik mezelf weer voor schud.
"Hey ben je niet Anabel bij het sportcomplex toen?" vraagt Matthijs dan. "Ja klopt, Matthijs toch?" vraag ik en hij knikt. Het valt stil en het spel begint. Uiteindelijk winnen Matthijs en ik van Donny en Carel met 3-2.

Ik geef Matthijs een knuffel. Normaal gesproken zou ik dit niet zomaar doen, maar ik ben natuurlijk aangeschoten. Hij lacht.

Dan roept Carel dat we truth or dare gaan doen. We zitten met ze alle op de grond of de bank in een kring. "Oke ik zal de spel regels even uitleggen." zegt Carrel wijs.
Iedereen kent truth or dare wel, maar we doen nu dat als je geen antwoord wilt geven of niet de opdracht wilt uitvoeren dan moet je een flesje bier atte." legt Carel uit.

"Uhm Carel ik weer niet maar we hebben morgen een wedstrijd dus dat is niet zo handig denk ik." zegt Matthijs dan. "Oh ja klopt. Nou dan ben je gewoon de lul en moet je het gewoon doen wat je gevraagd wordt." zegt Carel lachend. Iedereen lacht mee.
"Oke ik begin." zegt Carel dan. "Truth or dare aan Anabel." en hij kijkt mijn kant op.

Ik twijfel wat ik zal kiezen. "Doe maar dare." en ik kijk hem uitdagend aan. "Oke you wish. Je moet vier jongens hier zoenen." zegt Carel dan. "Hoezo vier?" vraag ik. "Tja jij kiest voor dare en er is geen uitweg meer." zegt hij lachend. "Oke dan maar." Ik kijk rond en voel me rood worden, want ik doe zulk soort dingen nooit, maar door de drank heb ik toch meer moed om het te doen. Normaal gesproken zou ik allang weg gerend zijn.

Ik kijk naast me en geef Justin een zoen. Het begint rustig maar word al sneller wat ruwer. Ik zou voor altijd wel zo met hem willen zoenen, maar bedenk dan dat mensen mee kijken. Ik zie mensen lachen. "Niet elkaar opeten he." roept Carel dan waardoor iedereen weer in de lacht schiet.

Ik kijk wie naast me zit en zie dat Matthijs naast me zit. Ik kijk hem verlegen aan.
Ik zoen hem zachtjes. Mathijs zoent me voorzichtig terug alsof ik breekbaar ben. Hij trekt dan terug en ik geef hem nog een knipoog.

Ik loop dan naar Carel die een grote grijns op zijn gezicht heeft. Ik kom dichterbij. Onze lippen zijn nog maar 2 milimeter van elkaar vandaan en dan draai ik me en zoen Donny die naast hem zit. Iedereen joelt en klapt.

Haha die Carel mag zijn grijns nu wel van zijn gezicht halen denk ik. Donny zoent me voorzichtig terug, maar stopt al heel snel. Hij wordt rood. Volgens mij is Donny echt verlegen bedenk ik me.

Dan draai ik me om en geef Carel snel een kusje op zijn mond. "En dat is vier." roep ik waardoor iedereen lacht.

Het spel gaat nog even verder en op gegeven moment besluiten Justin en ik om naar huis te gaan. Ik ben best wel aangeschoten dus Justin brengt me naar zijn huis en legt me op zijn bed. "Justinnnn Hmm je bent zo lekker. Trek je shirt uit baby." zeg ik. Justin begint te lachen." Ik duw hem het bed op en wil zijn broek los maken, maar Justin houdt me tegen.

"Nee Ana je bent zowat dronken. Onze eerste keer moet speciaal zijn. Ik wil je niet gebruiken." zegt hij. Dan val ik in slaap.

Tainted love/ feat AjaxWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu