CHAP 25 KAHWIN

2.6K 238 34
                                    

Ezra POV

Tanpa sebarang ketukan, pintu persalinan lelaki dibuka luas. Hampir melompong aku melihat penampilan Rian tika itu. Sungguh menggugurkan jantung aku.

"Kau buat apa lagi gila?! Apahal tak pakai baju ni? Ya Tuhan! Kau nak tayang-mmmm! "

Sedaya upaya aku cuba lepaskan tekupan mulut yang ditutup oleh Silver daripada belakang. Pintu di tutup dan serta merta tekupan dilepaskan. Cari nafas jugak ah. Fuhh Oksigen.

"Apahal kau bogel ni bab*?! "

BUK!

Sakit hawau. Aku cakap benda betul kut! Kau tahu tak Mamat tiga suku ni tak pakai apa-apa sekarang? Habis tercemar mata aku. Silver pula selamba badak albino dia aje ketuk kepala aku!

"Jangan cakap kuat-kuat boleh tak? Kau nak tetamu dengar ke? "

"Biar, biar diorang dengar! Ini kau nak Rian kahwin? Diri sendiri pun tak terurus! Haduh.. Macam mana nak jadi suami ni duh? Tak caya aku! "

Sumpah aku tak boleh percaya budak cenggeng ni nak kahwin. Aku kata sikit pun nak nangis. Macam sekarang ah.

"Alaa.. Kan hari ni hari bahagia aku. Aku nak lah perfect, tapi aku tak jumpa yang cantik untuk bahagian dalam! "

"Orang tengok luar dan bukan yang dalam lah setan! Kau ingat kau punya tu cantik sangat ke hah? Meh sini aku tangkap pastu-"

"Ezra, kawal ayat kau. Ada budak bawah umur dekat sini selain Rian," tegur Silver membuatkan aku menarik nafas. Maaf pembaca sekalian, aku betul-betul dah tertekan dengan si Rian sekarang ni. Fuh, terseksa jiwa dan raga.

"Kau tolong aku uruskan dia Silver."

"Baik."

Muka Rian dah pucat. Tangan naik menutup dada apabila aku dan Silver tersenyum sumbing. Tak tahu nak pilih sangat kan?

"Meh sini Rian. Meh sini dekat abang." Panggil Silver dengan nada ngeri.

"Ehe, ta-tak apa. A-aku bo-boleh cari sendiri."

"Aww.. Tapi mesti tak best kan pakai sorang-sorang? Ala jangan risau, abang Ez pakaikan slow-slow aje. " ujarku pula sambil meletup-letupkan jari-jemari ku. Semakin Rian ke belakang, semakin mara aku dan Silver padanya.

"A-aku kan dah tak virgin, jadi korang tak yah ah pakaikan aku eh? Tak ada apa dah kat aku. " makin pucat muka Rian apabila belakang badanya menyentuh dinding. Aku dan Silver berpandangan lalu tersenyum penuh makna.

"No mercy? " soal Rian.

"Tangkap dia Sil. "

"Heh, with pleasure,"

"AHHHHHHHH!!! "

****

Aryana POV

"AHHHHHHHHHHH!!! "

Meremang bulu aku dikala mendengar jeritan yang maha merdu itu. Nak aje aku rempuh bilik persalinan lelaki tetapi apabila mendengarkan suara Ezra dan Silver yang mengilai, terus aku padamkan niat.

"Ahhh.. No! Hik, hik. Sampai hati korang buat aku macam ni.. Huwarhhh! "

"Jangan nak gedik sangatlah babun! Pakai ajelah! "

"Tak nak! Huwahh! Silver help mehh! Ezra pakaikan aku boxer dengan kasar! "

"Shut the hell up Rian. Bau mulut kau kalah najis anjing. Kau guna taik ke apa masa berus gigi? "

"The hell?! "

Tergeleng kepala aku dengan tiga ekor ni. Umur dah nak cecah 20 tahun, tapi perangai kalah budak dua tahun. Hailah.. Kanak-kanak kesayangan.

TRIPLETS : LAGENDA YANG HILANG [C] Where stories live. Discover now