Selam! Yazım hataları vs düzenlemeye ve konudan uzaklaşmadan birazcık değiştirmeye geldim.Olay akışını fazla dağıtmayacağım, umarım hoşunuza gider!
2.ye okuyanlar var mı?
Yeni başlayanlar için de buraya bir tarih alabilir miyim?🙋🏻♀️
Ha bu arada o malum sonu değiştirip değiştirmeyeceğimden emin değilim, ona o zaman karar vereceğim öaşdğaüxöağdğağğd
• • •
"Yap artık şunu.." dedi Eflin nefesini vererek. Sanırım bu konuda onu da bunaltmıştım. "Daha neyi bekliyorsun ki?"
Omuz silktim.
Onun için söylemesi kolaydı tabii.
"Gel sen yaz o zaman!"
Gülerek telefonu elimden aldı. Hayır ya, düşündüğümü yapmayacaktı öyle değil mi?
Parmaklarını klavyemin üzerinde gezdirirken zar zor elinden alabilmiştim.
"Hey, sadece şakaydı!"
Güldü.
"Sen yazmazsan, ben yazacağım."
Onu tanıyordum, dik başlıydı ve her türlü dediğini yapardı.
Bu yüzden aklıma ilk gelen şeyi cümlelere döktüm.
Bilinmeyen Numara: Balık yedeğimiz zaman ardından süt içince zehirleniyorsak,
(23.56)Bilinmeyen Numara: Eğer denize süt dökersekte balıklar zehirlenir mi?
(23.56)Eflin bana "bu kız iflah olmaz" bakışları atarken sadece omuz silkmekle yetindim.
Ne yani, sadece 'selam' yazsam cevap verecek miydi? Bence böylesi daha ilgi çekiciydi, neden olmasındı ki..
Saat gece 00.00' a gelirken sadece basit bir umutla cevap yazmasını bekledim. Belki yeni bir gün, bizim içinde yeni başlangıçlar doğururdu?
Ekrandaki 'çevrimiçi' ifadesine gülümsedim.
Hey madem çevrimiçiydi, öyleyse mesajlara neden bakmıyordu?
Peki madem, bende cevap verene kadar yazacaktım.
Bilinmeyen Numara: Ulan sayısalcıyım falan da,
(23.58)Bilinmeyen Numara: Seni görünce aklımı bile toplayamıyorum!
(23.58)Hadi ama, buna düşmeliydi.
Gerçi ben olsam düşmeyi bırak anında engeli basardım ama o düşmeliydi!
Ekrandaki çift tik işaretini gördüğümde zaferle gülümsedim.
Hadi, yazmasında göreyim ben onu!
Deniz |Çevrimdışı
Gözlerimi devirdim.
"Aptal bu çocuk!" dedim sinirle ellerimi kıtlatırken. "Gerçekten aptal!"
"İyi işte.." dedi Eflin gülerek. "Seninde ondan pek bir farkın yok, geçen gün hiç ortak noktamız yok diye ağlanmıyor muydun? İkinizde salaksınız işte!"
Gözlerimi devirdim.
"Sağol Eflin, çok yardımcı oluyorsun."
Gülümsedi.
"Ne mutlu bana!"
O sırada bakışlarım ekrandaki Çevrimiçi yazısına takıldı.
Deniz: Kendini komik mi zannediyorsun?
(00.00)Minnetle gülümsedim, umarım bu mesaj yepyeni bir başlangıç olurdu bizim için.
O sırada aklıma dank etti. Cevap vermişti vermesine de ne yani? Bence gayet etkileyici bir giriş yapmıştım!
Eflin, hunharca gülerken ona sadece omuz silkmekle yetindim.
Komik miydi?
Bilinmeyen Numara: Ayboluyo yalnız..
Bilinmeyen Numara: İnsan nezaketen güzel bir şeyler yazar yahu
Deniz: Sevgilim yanımda.
"Şerefsiz!" diye mırıldandı Eflin. "Hayır yani, sende sevecek başka çocuk mu bulamadın!"
Bilinmeyen Numara: Ha yani sevgilin yanında olmasa yazacaksın?
Deniz: Yazmalı mıyım?
Bilinmeyen Numara: Yazmalısın.
Deniz: Mesaj atmanda ki amacını öğrenebilir miyim?
Deniz: Hiç bu kadar saçma bir mesaj almamıştım da..
Bilinmeyen Numara: Bundan sonra alış o zaman :')
(Son görülme: 00.09)
Bilinmeyen Numara |Çevrimdışı
Deniz |Çevrimdışı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
00.00 |Texting
Teen Fiction[texting,] Bilinmeyen Numara: Balık yedeğimiz zaman ardından süt içince zehirleniyorsak, (23.56) Bilinmeyen Numara: Eğer denize süt dökersekte balıklar zehirlenir mi? (23.56)