Bilinmeyen Numara: Kuşları anladım da senin kanatların yok nasıl uçtun da gittin?Bilinmeyen Numara: Kırık cam misali hatalarım, acıtır seni böyle mi kaybettim?
Deniz: Bul beni kaybolmuşum,
Deniz: İzim silinmiş, dilim suskun, susmuşum..
Deniz: Bak bana mahvolmuşum, senden kendimi almayı unutmuşum..🎶
Deniz: Ahh Pera, sever misin?
Bilinmeyen Numara: Senin sevdiğin her şeyi severim ben.
Bilinmeyen Numara: Ama Pera'yı senden çok severim haa öaşdiaüxöqğüdğw
Deniz: şaçdiqüdiöqğdüşq
Deniz: Aferin, gözüme girdin şimdi
Bilinmeyen Numara: Siktir, deli
***
Gülümseyerek telefonu arka cebime attığımda ikizimin garip bakışlarına maruz kalmam çokta uzun sürmemişti.
"Sen hep böyle gülsene.." dedi Berkay iki parmağıyla burnumu sıkıştırırken.
Kollarımı boynuna sardığımda elleri sırtımdaki yerini bulmuştu. O benim bu hayattaki iyikilerimin başı olabilirdi.
Bir anda zangır zangır çalan müzik kulaklarımı doldururken garip bakışlarımı kızlara atmakla meşguldüm.
Ama şu an çok mutluydum, iki yıldır sevdiğim çocukla anonimden olsa bile bir konuşma fırsatı bulmuştum.
Kapayı ardına kadar kapattığımda masanın üzerine çıktım. Şu an umrumda olan en son şey rezil olmak olabilirdi ki sınıfta tek tük insanlar dışında pekte kimse yok gibiydi.
Sezen Aksu -Manifesto
Sözlerine eşlik ederken bir taraftanda
herkesin sıyırmış olduğuma dair attığı bakışları umursamıyordum.O sırada hiç tahmin edemeyeceğim bir şey oldu.
Anında yanaklarım ısınırken sanki az önceden beri masanın üzerinde deli gibi şarkı söyleyen ben değilmişim gibiydi.
Deniz, bana doğru yürürken gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdığı o kadar belliydi ki..
Yüz ifadesinden ciddi kalmaya çalıştığı anlaşılıyordu. Bunu başarmıştı diyeceğim sırada tam önümde durduğunda attığı kahkahayla gözlerimi devirdim.
Tek elini havaya kaldırdı.
"Çok pardon, kusura bakma.." dedi dudaklarını birbirine bastırırken. Kendini sıktığına dair bahse bile girebilirdim.
Masadan indiğim sırada karşısına dikildim.
"Evet, ne vardı?"
Evet, ne mi vardı?
Kendime diyecek bir şey bulamıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
00.00 |Texting
Teen Fiction[texting,] Bilinmeyen Numara: Balık yedeğimiz zaman ardından süt içince zehirleniyorsak, (23.56) Bilinmeyen Numara: Eğer denize süt dökersekte balıklar zehirlenir mi? (23.56)