Cenk, garsona siparişleri verdiğinde gözlerimi geldiğimden beri elinden telefonu düşürmeyen Deniz'e çevirdim. Hayır yani, bok mu vardı o telefonda geldiğimden beri bık bık bık.."Deniz?"
"Hı?" dedi başını telefonundan kaldırmadan.
"Ben geçen gün bir dinazor gördüm biliyor musun, kocamandı."
Güldüm. "Az kalsın beni yiyecekti eve zor attım kendimi."
"Öyledir Beril, sen haklısın."
"Sonra beni kim kurtardı biliyor musun?" Kahkaha attım. "Arda."
Arda'nın ismini duymasıyla telefonu parçalarcasına sıktı. Al şimdi de bırakma onu da göreyim ben seni.
"Ne Arda'sı lan? Hem ne işi var o çocuğun senin yanında?"
"Beni dinlemediğini bu kadar belli etme bari aptal!" dedim gözlerimi devirerek. Ne yani, beni dinozorlar yese umrunda olmayacaktı ama Arda beni dinozorlardan kurtarsa büyük bir sorundu!
Derin bir nefes verdi.
"Kusura bakma ya, dalmışım ben."
"Belli oluyor." dedi gülümsemeye çalışarak.
"Beni aldatıyor musun hıyar herif? Kimle konuşuyorsun iki saattir?" Cenk'in yüksek sesli bağırışıyla gözler bize dönmüştü.
"Üzgünüm aşkım, yeni yenge adayınla konuşuyorum.." dedi Deniz ona dönerek.
İşte o anda içimde bir yerlerde bir şeyler koptuğunu hissetmiştim. Amacı neydi onun? Ne yapmaya çalışıyordu? Belki de ben boşuna uğraşıyordum. Benim doğrularım ona yanlıştı.
"Sen iflah olmaz bir gerizekalısın." dedi Cenk gülerek.
"Şuna bak lan, dinime küfreden müslüman olsa birde."
Yapabilir miydim? Deniz'i içimden söküp atabilir miydim?
Akmaya hazır halde bekleyen göz yaşlarını geri gönderirken anlamaması için dua ediyordum. Onun karşısında zayıf olamazdım.
"Beril?" dedi omzuma dokunarak Cenk. "Sen.. İyi misin? Bir durgun gibisin?"
Burukça gülümseyerek başımı kaldırdım.
"İyi olmamam için bir sebep yok."Bunu onun gözlerine bakarak söylemiştim.
Derinlerinde hâlâ 'seni sevebilecek bir kalbi var.' cümlesine inanmak canımı yakıyordu.
Evet bir kalbi vardı belki ama onu bana verebilecek miydi?
Kimi kandırıyordum ki, beni sadece arkadaşı olarak görüyordu.
• • •
Atabilirsem akşama bir bölüm daha gelebilir :')
ŞİMDİ OKUDUĞUN
00.00 |Texting
Teen Fiction[texting,] Bilinmeyen Numara: Balık yedeğimiz zaman ardından süt içince zehirleniyorsak, (23.56) Bilinmeyen Numara: Eğer denize süt dökersekte balıklar zehirlenir mi? (23.56)