#Pinhani - Ne Güzel Güldün#
148K!🌼
Üzerime geçirdiğim siyah elbisenin eteklerini düzelterek son kez makyajımı kontrol ettim. Eğer sizde özel günlerden özel günlere makyaj yapıp dışarıdaki hayatınızda nefret ediyorsanız, beni anlayabilirdiniz.
"Vedalaş artık şu ıvır zıvırlarla, geç kalıyoruz!" dedi Berkay bana dik dik bakmayı sürdürürken. Bir yandan haklı sayılırdı. Makyaj yapmaktan gerçekten anlamazdım ve bu yüzden otuz kere silip çıkarmak zorunda kalmıştım.
Derin bir nefes alarak telefonumu ve cüzdanımı çantama attım. Ceketimi giyip kapıya doğru ilerlerken hâla ayakta dikilen ikizime döndüm. "Vedalaş artık şu zeminle Berkay! Geç kalıyoruz."
O gözlerini devirirken bende ayakkabılarımı ayağıma geçirdim. Taksi kapının önünde bekliyordu zaten.
Kısaca adresi tarif ettiğimizde beklediğimin aksine çok uzun sürmemişti ve evet bugün Deniz'in ablasının doğum günü vardı. Birkaç yakın arkadaşını ve bizi de görmek istediğini söylediğinden kıramamıştık ama benim daha farklı planlarım vardı. Bugün. Bugün her şeyi bitirecektim. Madem başka bir kızdan hoşlanıyordu bu yükü içimde daha fazla tutmayacaktım.
Belki reddederdi -ki kesin reddedecekti- hayatımda bana fazlalık yaratan bu yükle yaşamayı daha fazla kaldıramayacaktım.
Araba aniden durduğunda Berkay omzuma dokunarak beni daldığım düşüncelerimden kurtardı.
İçeriye girdiğimizde canlı müziğin kulaklarımı doldurmasıyla tebessüm ettim. Bu Deniz'in en sevdiği şarkılardan biriydi.
İyi insan iyi iç sesin üzerine gelirmiş diye bir söz duymuş muydunuz? Tamam haklısınız. Bende duymamamıştım ama Deniz'in yanımızda belirmesiyle kollarını belime dolaması bir olmuştu. Huzur dedikleri şey... Tam olarak bu muydu?
"Bende buradayım lan hayvan!" dedi ikizim gözlerini belerterek. "Ona biraz daha ahtapot gibi saılırsan sekiz kolunu birden kıracağım."
Kahkaha atarak teslim olmuşçasına ellerini kaldırdı.
Berkay'da ona sarıldığında bizim için ayrılan masaya geçtik.
Masanın altından telefonunu çıkartarak Deniz'e mesaj attım.
Bilinmeyen Numara: Bu gece her şey bitecek.
Bilinmeyen Numara: Bitsin istiyor musun?
Tam telefonumu kapatacağım sırada bir mesaj belirdi siyah ekranda ama beklediğim kişiden değildi. Gizli numaradandı ve evet bu numaradan Berkay'a bahsetmemiştim. Başına iş alması isteyeceğim son şey bile değildi.
0538***: Bu gece Deniz'e açılmayacaksın.
Hadi ama! Bunu bilmesine imkan yoktu. Bu kadar dibimde miydi? Her hareketimi, her adımımı ince ince hesaplayacak kadar mı?
Beril: Sana ne?
Beril: Bu gece beni arkadaşı olduğum için reddetse işine gelmez mi?
0538***: İşte bende ondan korkuyorum. (Gönderilmedi.)
0538***: Bu şerefsiz günden güne sana kapılıyor, reddedeceği nereden belli? (Gönderilmedi.)
0538***: Beni dinleyeceksin, uzatma.
Beril: Sen ne hakla benimle bu şekilde konuşabiliyorsun?
Beril: Tehdit mesajlarını ve bu saçma sapan takipçi sapık hallerini polise vermemi istemiyorsan uza buradan.
0538***: Bunu yapmayacak kadar zeki bir kızsın Beril.
0538***: Seni tanıyorum, çok iyi tanıyorum.
0538***: Bu numaranın bana ait olmadığını adın gibi biliyorsun. Bildiğin içinde elinden bir bok gelmiyor.
0538***: Bu hat 3. el güzelim ;)) ve son kullanıcısı da yaklaşık 5 yıl önce vefat etmiş
0538***: Neyse ya sana hayatta başırılar.d
0538***: Çünkü asla vazgeçmeyeceğim.
0538***: Her gün çektiğiniz acılar ikiye katlanacak ve bende bunu zevkle izleyeceğim.
• • •
Yaklaşık 1 aydır bölüm atmayanlarda bugün şamsşqüasşqmsşsş
Sizce bir sonraki bölüm Beril, Deniz'e her şeyi anlatabilecek mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
00.00 |Texting
Teen Fiction[texting,] Bilinmeyen Numara: Balık yedeğimiz zaman ardından süt içince zehirleniyorsak, (23.56) Bilinmeyen Numara: Eğer denize süt dökersekte balıklar zehirlenir mi? (23.56)