yirmi beş

14K 736 72
                                    

multi; beril

Revirde Arda'ya pansuman yaparken bir taraftanda içimin burkulmasına engel olamamıştım. Son konuşmamızdan sonra çocuğun dağılan suratını iyice mahvetmişti.

Deniz'e aşık olmam ona koşulsuz şartsız güvenebileceğim anlamına da gelmezdi. ama içimdeki bir diğer ses Deniz'in doğru söylediğini bana anlatmaya çalışıyordu.

Normalde gözlerim kapalı inanacağım adamın son zamanlardaki halleri içler acısıydı. Artık onu tanıyamadığımı düşünmek canımı yeterince acıtıyordu. Ben her şeyden önce, ona inanmak istiyordum.

"Ahh.." dedi Arda dudağına uyguladığım baskıyla. Canını yakmış olmalıydım.

"Kusura bakma, dalmışım." dedim silkelenerek.

Başını salladı.

Belki de Arda'ya küçük bir oyun oynama vakti gelmişti?

"Nasıl yapabildi bunu?" dedim yüzündeki şişliği işaret ederek. "Çok mu acıyor canın?"

"Durup dururken saldırdı pezevenk!"

Elimdeki pamuğu fırlatarak mosmor olan çenesini kavradım. "Onun hakkında düzgün konuş! Yaptıysa da durup dururken mi yapmıştır sence?"

Acıyla inledi.

Kavradığım çenesini serbest bırakarak güldüm.

"Şimdi bana doğruyu söyle Arda!"

"Gözümün üstünde kaş var diye saldırdı diyorum Beril.. Beni bu hale getirmişken, sen gidip ona mı inanıyorsun?"

Başımı olumlu anlamda salladım. "İnanmak istiyorum. Ne yaparsa yapsın, ben ona koşulsuz inanmak istiyorum!"

Güldü.

"O herif, şizofrenin teki Beril."

Yüzüne bayık bir bakış atıp kapıyı çarparak çıktığımda Cenk'i arayıp arka bahçeye gelmesini istedim.

"Beril!" dedi elini kaldırıp gelmem için işaret ederek. Son günlerde Cenk'te çok durgundu. Daha doğrusu bir şeyler saklıyor gibi duruyordu.

"Cenk, üç gündür yüzünü göremiyorum onun. Ne durumda? Çok özledim.." dedim dişlerimi sıkarak. Dolan gözlerimi elimin tersiyle sildim. Bazen kendimi çok güçsüz hissediyordum. İçimin çekildiğini, kalbimin işlevini yitirdiğini ve sadece Deniz için attığını biliyordum.

"Ne denilir ki.. Ona inanmadığın için kendinden nefret ediyor."

"Hay aklımı sikeyim!" diye bağırdım insanların bana olan bakışlarını umursamadan.

"Sakin ol!" dedi kolumdan tutarak. "Senin hakkında öyle aptal dedikodular çıkaran o değildi Beril."

"Ben.." dedim titreyen ellerimi umursamadan. "Sevdiğim adama değilde, o şerefsize inandığım için berbat biriyim."

• • •

az aklın başına gelsin aq kızı

neyse bir sonraki bölümde patlatacağım bombayı ama o da yarın gelecek :')

00.00 |TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin