yirmi dört

13.1K 738 40
                                    


Deniz'den..

"Ya beni neden salak salak sokağın ortasında bağırttırıyorsun ki!" dedim gözlerimi devirerek. "Bir dinlesen incilerin mi dökülecek?"

O an gözlerinin alev aldığına yemin edebilirdim.

"O aptal ses tellerini yormak zorunda değilsin, beni buraya konuşacağız diye çağırdın bir saattir daha da batırıyorsun!"

Sinirle ellerimi saçlarımdan geçirdim.

Dinlese.. Fırsat bile vermiyordu ki.

"Seninde inadın ne pismiş arkadaş ya!"

"Arkadaş.." diye mırıldandı. "Bak, benden uzak durman için bir sebep daha!"

Güldüm.

"Ne yani şuan da benim senin kolunu kavradığım ve kendimi zorla dinletmeye çalıştığım sahnede miyiz?"

Gözlerini devirdi.

"Klişeleri sevmediğini biliyorum, boş yapma."

Birkaç adım atarak aramızda ki mesafeyi azalttım. Neden dinlememekte bu kadar ısrarcıydı ki?

"Sen bi uzaklaşsana, zaten hava sıcak." dedi ellerini yüzüne yelpaze yaparak.

"Hayır." dedim gülerek. "Önce bir konuşalım, sonra ikizin arızaya bağlamadan seni evine bırakayım."

Kollarını birbirine bağladı.

"Neyi anlatacaksın sen ya? Güvenimi nasıl kırdığını mı? Yoksa hakkımda düşündüğün saçmalıkları mı?" duraksadı. "Haa bir de şey vardı Arda'nın beni nasıl yatağa attığı? Bak bu da olabilir.. Hakkımda düşündüğün ve benim bilmediğim daha neler var acaba?"

Sinirle yüzümü sıvazladım. Dayak yetmemişti anlaşılan ama bu hikayede ki canımı acıtan tek şey Beril'in onun söylediklerine inanmasıydı.
O kadar kötü bir adam mıydım ben onun gözünde?

"Ben. böyle. bir. şey. söylemedim." dedim üzerine bastırıp, her bir kelimeye ayrı ayrı vurgu yaparken. "Bu saçmalıklara inanmanı gerektirecek bir şey yok ortalıkta!"

Güldü.

"Peki, Arda'yla derdin ne o zaman? Neden çocuğun yüzünü dağıttın!"

Derin bir nefes alarak gözlerimi kapattım.

"Asıl o piçin derdi benimle!"

Omuz silkti.

"Doğru dürüst bir açıklaman olduğunda tekrar konuşalım." gözlerini kırpıştırıp yanımdan uzaklaştığı sırada ayağımı yanımdaki konteynere geçirdim. Çıkardığı ses boş sokakta yankılanırken, onun gidişi ve sözcükleri de kafam da yankılanıyordu.

Doğru dürüst bir açıklaman olduğunda tekrar konuşalım.

• • •

bana kızmayın hemen barıştıramazdım şağcüşaöflwügğöw

00.00 |TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin