yirmi yedi

12.9K 713 133
                                    

medya; beril •

"Selam." dedim onun uzandığı çimenliklere, yanı başına otururken. "Nasılsın?"

Mavilikleri gözlerimi bulurken başını salladı.

"Ben iyiyim de, sen toparlanabildin mi?"

Güldüm.

"Sorun yok, Berkay'la biraz atıştık ama anlayış gösterdi."

"Dün geceyle alakalı konuşabilir miyiz?" dedi hafif toparlanıp sırtını ağaca yaslarken.

Bende bundan korkuyordum.

Hayır, dün geceyle alakalı hiçbir şeyi unutmamıştım. Nasıl unutabilirdim ki zaten? Ama Deniz'in tepkisini merak ettiğim için unutmuş olmaktan zarar gelmezdi değil mi?

"Ne oldu ki dün gece?" dedim flash tv oyunculuğumla başımı ovuştururken. "Ne kaçırdım? Umarım saçmalamamışımdır?"

Bana biraz daha yaklaştığı sırada sırtımın kasıldığını hissettim. Amacı neydi?

İyice eğilip kulağıma fısıldadığında hafif kıkırtısı ve kadifemsi ses tonu kulaklarımı doldurdu.

"Yok.." dedi gülerek. "Hiçte saçmalamadın. Gayet doğaldın.."

Başımı omzuna yasladım.

"Ne oldu peki, anlatacak mısın?"

"Anlatacağım." dedi yüzüne geniş gülümsemesi yayılırken. "Sırf utanınca kızaran yanaklarını görmek için anlatacağım."

Omzuna vurdum.

Böyle şeyler söylemesi kalp sağlığım için hiçte iyi olmuyordu.

"Dün gece.. Sen kendine hakim olamadın. Öpüştük." dedi nefesini tutarak. Bu halinin ne kadar tatlı olduğunu biliyor muydu acaba? "Aslında o hâlde kapıma dayanınca korktum, hiç iyi görünmüyordun ki, balım.."

Gözlerimi sıkıca yumdum.

Çenemi avuçlayıp gözlerini gözlerime çevirdiği sırada da vereceği tepkiyi bilmediğim için dudaklarım aralandı.

"Deniz ben çok özür dilerim, normalde asla böyle bir şey yapmam. Yani arkadaşımsın sonuçt-"

Güldü.

Beni kendine çekip sarıldığında sözlerimin geri kalanını dile getirmeme gerek kalmamıştı zaten.

"Beni affedebilecek misin?" dedim ne kadar
anı bozmak istemesemde bunu sormak zorundaydım. Ona haksızlık etmiştim.

Yanaklarımı avuçladı. "Sana nasıl kıyabilirim ki bal? Bu seferlik azâd ediyorum hadi.." dedi gülerek.

Ve başıma minik bir öpücük bıraktığında kollarımı çok hızlı nefes alıp vermekten inip kalkan göğsüne koydum.

Bütün günümü burada, bu şekilde geçirebilirdim.

• • •

bekletmeden atıyorum :')

00.00 |TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin