"Sana basit bir soru sordum Deniz.." dedim kırk beşinci kez tekrarlayarak. "Hande ile barıştınız mı?" Yine de emin olmak zorundaydım. Emin olmadan onu yargılamaya hakkım yoktu, dinlemeden hüküm vermeyi sevmezdim ki ben."Bende sana bunu daha önce söylemiştim Beril!" dedi ciddiyetini koruyarak. "Bana güvenmeyi öğreneceksin."
Güldüm. "Yapma ya?" Aslında ona güveniyordum ama yine de ağzından çıkacak tek bir hayıra ihtiyacım vardı. Kendimi yeterince boşlukta hissediyordum.
"Daha sonradan pişman olacağın şeyler söyleme bana.. Sana değer veriyor olmam her yaptığını affedeceğim anlamına gelmez!"
Sana hiç sahip olmadım ama seni binlerce kez kaybettim.
Başımı ellerimin arasına aldım. "Ahh! Tamam sakinim."
Bir şey söylemeden önce derin bir nefes alarak elimde buruşturduğum fotoğrafı gösterdim.
"Bu ne peki?"
Kahkaha attı. "Beril cidden bu ne?"
"Sizin genel prensibiniz, soruya soruyla cevap vermek mi?" Emin olmadan hüküm vermeyeceğim mi demiştim?
"Kızım iyi misin sen ya? O fotoğraf 4 ay öncesine ait, ilk çıkmaya başladığımız zamanlara.."
"Haa.." dedim aydınlanmış gibi. Sakinliğimi yeterince koruyarak olası bir kavgayı önlemiştim.
"Hem yeni olsa ne olacak Beril. Ne yapacaksın?"
Haklıydı.
Ne yapacaktım?
Doğru tahmin. Bu fotoğrafı münasip yerlerine monteleyebilirdim. Ya da kaynar kazana falan mı atsam? Belki de o pis sarı boyalı saçlarını yolmalıyım? Aptal sarışın.
Neyse caniliklerimi sonraya saklayacağım.
"Ne yapabilirim Deniz. İki medeni insansınız sonuçta, yeniden barışabilirsiniz ve inan benim için sorun değil."
Namık Kemal'in bir sözü vardır, bilir misin? dedi iç sesim müdahale ederek.
***
0538***: Beril'den uzak durman gerektiğini söylememiş miydim?
Deniz: Bilmem söylemiş miydin?
Deniz: Bir miktar umrumda değil de ;)
0538***: İzin vermeyeceğim.
Deniz: Aldık mı?
Deniz: Haa bu arada bana çok güzel hissettiriyor.
Deniz: Ona değer veriyorum.
Deniz: Ve ne olursa olsun,
Deniz: Onu asla kaybetmeyeceğim.
0538***: Onu yakında göreceğiz, kimin kaybedip kimin kazanacağını sende çok iyi biliyorsun.
0538***: Ha bu arada
0538***: Sana yazanın kim olduğunu anlamış olmalısın..
0538***: Şaşırdığım nokta neden harekete geçmedin?
Deniz: Sabret,
Deniz: Yakında anlarsın.d
(Görüldü.)
Deniz |Çevrimdışı
• • •
Selam! Neden bölüm gelmediğiyle alakalı şunu söylemek istiyorum. Taslaklarda yeni başladığım fantastik bir kurgum var ve bölüm başı 2000-3000 kelime civarı olduğu için buraya bölüm yetiştiremiyorum.. Ama arayı çok açmamaya çalışacağım :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
00.00 |Texting
Teen Fiction[texting,] Bilinmeyen Numara: Balık yedeğimiz zaman ardından süt içince zehirleniyorsak, (23.56) Bilinmeyen Numara: Eğer denize süt dökersekte balıklar zehirlenir mi? (23.56)