2

1.2K 87 17
                                    

With _Teryishappy_

Přečetl jsem si zprávu a usmál se...snad si vzpomene...budu čekat...

Přišel jsem domů a unaveně se svalil na postel. Natáhl jsem se k nočnímu stolku a vzal papír do ruky. Připsal jsem si k písmenu O - Olivera. Pohledem jsem přejel celý abecední seznam a viděl posledních pět volných písmen. Zavřel jsem oči a prst zabodnul do papíru. Otevřel jsem oči a viděl T... Super, takže teď musím najít muže na T, což si myslíš, že nebude hrůza.
Mezitím jsem přešel k notebooku a koulal na seznamku, zda mi nikdo nepíše. Hm... Bohužel.
Rozklikl jsem projistotu zprávy a zahleděl se na konverzaci s Martinusem. Neodolal jsem a své prsty položil na klávesnici.

BadMac🍍💦: "Jsem tu "
Pobral jsem ze skříně boxerky a tepláky a vydal se do koupelny

Celý den jsem měl u sebe mobil a čekal až mi Mac napíše...zrovna sedím na lavičce na zahradě a dělám úkol z Matiky a přemýšlím nad tím jaké by to bylo tady sedět s Macem...
Z ničeho nic mi někdo z kapsy vytáhl mobil a schodil mě na zem...
(Nějaký kluk)(K):"Co Tady děláš tak sám buzíku"otočil jsem se a uviděl Kevina...Jak já ho nenávidím....z ničeho nic mi Pípala zpráva na mobilu který zrovna držel Kevin v ruce...Koukl se na mobil a začal číst"Jsem tu...ooo tak ty si už píšeš s dalšíma teploušema přes seznamku...kdy si s nim zašukáš?"zasmál se"Tak mu odepíšeme"rozklik zprávu s začal něco psát....

SadTini🍌😢:"Jdi se zabít buzerante"

Vylezl jsem ze sprchy a ihned se posadil k počítači. Přišla mi od něho zprává a já na ni nepřítomně hleděl. Celkem mě bodlo u srdce.

BadMac🍍💦: "...."

Naštvaně jsem si vložil hlavu do dlaní. Nevím proč, ale mrzelo mě to. Strašně moc to bolelo.

BadMac🍍💦:"A jak víš, že jsem buzna, když mě ani neznáš. Hledáš přátele, tak to máš napsaný v popisku, ale ani se nedivím, že se s tebou nechce nikdo bavit 🖕🏻 "

K:"Poslouchej"zasmál se a začal číst"A jak víš, že jsem buzna, když mě ani neznáš. Hledáš přátele, tak to máš napsaný v popisku, ale ani se nedivím, že se s tebou nechce nikdo bavit "

SadTini🍌😢:"S takovým buzerantem se snad někdo baví ?"

Přečetl mi nahlas ...chudák Mac co si o mě bude myslet ...

Když jsem zaslechl pípnutí, které mi upozorňovalo na nové zprávy, zahleděl jsem se na novou zprávu. Byl jsem v tu chvíli zranitelný. Naštvaně jsem praštil do stolu.

BadMac🍍💦: "Počkej, až se mi dostaneš pod ruce!"

Naštvaně jsem to odeslal a odešel za rodičema, kde jsem jim pomohl s přípravou na dnešní večeři.

K:"Uuu počkej, až se mi dostaneš pod ruce!"zasmál se a hodil po mě mobil"Já mu taky napíšu a řeknu mu kde bydlíš...Co ty na to?"zasmál se a jednu mi vrazil...jako vždy mi začala téct krev z nosu a já utekl k sobě do pokoje...nenávidím to...

SadTini🍌😢:"Maci prosím odpustí to co ti psal...ukradl mi mobil"

Zaslechl jsem nepatrné pípnutí z mého pokoje a protočil očima. Pomalu jsem dojedl a rozešel jsem se pomalými kroky do pokoje.
Po přečtení jeho zprávy jsem jen pokroutil očima a začal ho ignorovat. Hledal jsem dalšího člověka na T... Hmm.. Našel jsem Thomase a rychle mu napsal.
Po chvíli textování s Thomasem, jsem pocítil nepříjemný pocit. Podíval jsem se znovu, co mi psal a poraženě si povzdechl.

BadMac🍍💦: "Proč bych ti měl věřit? To se snad neumíš bránit?"

Hned, to co jsem mu zprávu odeslal, mi přišla zpráva od neznámého člověka...

Asi po deseti minutách mi přišla odpověď...Nevěří mi...co napadne jenom mě...vzal jsem mobil a vyfotil jsem tu ránu...třeba mi uvěří...poslal jsem fotku a šel si to umýt...

Ahoj
Tak tady další kapča a snad se líbila...
Omlouvám se za chyby(moje😂)

Omlouvám se za chyby(moje😂)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Cards🃏❤️[Marcus & Martinus](Incest)Kde žijí příběhy. Začni objevovat