39

491 49 37
                                    

With _Teryishappy_
E:"Jasně chápu"vyhodila svou palačinku do vzduchu a ta letěla někam za nás...než jsem se ale stihl otočit tak jsem uslyšel výkřik několika sprostých slov

Odnesl jsem neslyšně štěně s prstenem na postel do pokoje a doufal, že zůstane ležet.
Začal jsem hledat Tiniho, jelikož ani jeden rodič nebyl doma.
Přišel jsem do kuchyně, ale to mi na obličej dopadla placka, která ihned začala pálit.
"Kurva! Doprdele to pálí! Píčo!" ( 😂😂 přeaně já) Strhl jsem neznámkou věc z nosu a chytil se za místo, kde to pálilo.
Hned na to jsem zahlédl Emmu a Martinuse.
"Emmo... zkus říct mámě, co jsem tu řekl za slova a jseš mrtvá." Sykl jsem na ni.

T:"Panebože jsi v pořádku?"vykřikl jsem a odtáhl ho k umyvadlo a hlavu mu strčil pod kohoutek a pustil vodu...Emma se tam jen válela smíchy a já si povzdechl

"Jo..." Špitl jsem a pousmál se.
Když mě místa přestala pálit usušil jsem si obličej a zaslechl potiché kňučení.
"Ehm... Já si vezmu jenom tu palačinku ze země a za chvilku přijdu." Ani jsem jse neohlédl a sebral palačinku, ktera se válela před chvíli na mém nose a donesl jsem ji k sobě do pokoje.
"Ahoj prcku..." Když mě spatřila, přestala kňučet a já ji mohl po kousíčkách trhat palačinku.
"Uvidíš, že se mu budeš líbit." pohladil jsem ji po ouškách.

E:"Kam šel?"
T:"Já nevím...jdu se podívat"pomalu jsem se vydal po schodech nahoru až k Macovo pokoji...s někým si tam povídal tak jsem přitiskl svoje ucho na dveře abych lépe slyšel

"Tak si hodná holka." Usmál jsem se a dal ji další kousíček.
"Víš, že bych ti říkal Bella?" Pohladil jsem ji po ouškách a vstal. Otevřel jsem dveře, ale tam stál Tinus. Rychle jsem proklouznul, aby si nevšiml Belly... teda štěněte.

T:"Ech...s kým jsi to tam mluvil?"zeptal jsem se zvídavě

"Em.. S nikým." Více jsem se natiskl na dveře.

T:"To není pravda"

"S... polštářem." Plácl jsem první hloupost, co mě napadla.

T:"Jo a tomu říkáš Bella viď"

"Dobře... Vzdávám se."  S velkým nádechem jsem otevřel dveře a štěně mi proklouzlo mezi nohama.

T:"Panebože co tu děla?"koukl jsem se zaražene na Maca a klekl si k tomu štěňátku a začal ho hladit

"Ta je tvoje a mám pro tebe ještě jedno překvapení, ale to si opravdu nechám na večer." Usmál jsem se a podrbal malé štěně za ouškama.

T:"Macu ale co na ni řekne tvá mamka?"

"To vůbec neřeš." políbil jsem ho do vlasů.

T:"Tak dobře"povzdechl jsme si"jdeš si dát palačinky?"

"Ti zní nemáš radost?" Smutně jsem si povzdechl a pouze nad jeho otázkou přikývl.

T:"Samozdřejme že mám jenom si myslím že si mohla najít lepšího paníčka...nějakého co by ji vydržel"

"Postarám se o ni." Špitl jsem a přitáhl si ho do objetí.
"Jak ji budeš říkat?"

T:"Tak teda Bella"usmál jsem se a vzal tu malou do obětí k nám

Musel jsem se usmát.
"Jsem zvědav, jak dlouho to s nami vydrží." Pohladil jsem se a nahnul se k Tinimu pro polibek.

T:"To jo"zasmál jsem se a začal Maca líbat...ale to nám překazila Bella která nás začala pusunkovat na tváře

"Bello." Zamručel jsem Tinimu do polipku a snažil se ji rukou odehnat.

T:"Jen jí nech"zasmál jsem se a odtahl se od Maca"co bude jíst?"

"Eh..." Poškrábal jsem se na zátýlku.
"Zatím, co ji dáme. Zapomněl jsem ji koupit granule."

T:"Chudák "zasmál jsem se..."a ty by jsi měl taky jíst"

"Proč myslíš?" Usmál jsem a chytil ho za volnou rukou, jelikož v druhé držel Bellu.
"Prvně dáme ji. Určitě se něco v lednici najde."

T:"Tak pojď dolů"Chytl jsem Maca za ruku a táhl ho dolu...když jsme sešli dolu tak mě zasáhl silný zápach...plyn

Ahoj 😂
Tady další kapča 😱
Snad se líbila 🔜
Omlouvám se za chyby 😭

Cards🃏❤️[Marcus & Martinus](Incest)Kde žijí příběhy. Začni objevovat