Normálně - Martinus(Já)
Tučně - Marcus (_Teryishappy_ )V rukou jsem držel papír, kde mám napsána písmena od A do Z kromě CH,Q, X.. Dnes jsem si připsal jméno k B -Ben. Ano.. Jsem kurevník, ale ne žen. Jsem gay a nebojím se to přiznat, ale chováním to nelze u mě poznat. Jsem zaregistrovaný na několika seznamek, kde hledám muže, které by se semnou jen tak vyspali.
Posadil jsem se ke svému notebooku a najel na stránku z jedné seznamek. Neberu si muže hned podle Abecedy, ale nějaké písmeno vyberu a potom hledám muže. Zrovna jsem hledal kořist na jméno O, místo toho jsem našel kluka, který začínal na M... Martinus. Do obličeje mu moc vidět nebylo a když už tak, tak si ho zakrýval rukou. Vypadal celkem roztomile... Neubránil jsem se a skousl si spodní ret.
Rozklikl jsem jeho profil a ihned mu napsal.BadMac🍍💦: "Ahoj baby 💧💫"
Utekl jsem z naší snídaně v sirotčinci...je to tu strašné...jsem tu prý od svého roku a nikdo mě tu nemá rád...pořad mě tu šikanují za to že prý vypadám jako buzík...ale to není pravda...teda jako nevím protože jsem holku nikdy neměl...
Vzal jsem si do ruky svůj telefon a začal projíždět různé sociální sítě...četl jsem nenávistné komentáře k mým fotkám...sice jich tam bylo málo ale pořád mě to u srdíčka vždycky zabolí...nechápu co lidem na mě vadí...každopádně...taky bych chtěl nějaké přátele takže jsem si založil účet na jedné seznamce...je to už nějakou dobu ale stále mi nikdo nenapsal...copak je SadTini blbé jméno ?Ja myslím že ne jelikož mě vystihuje...také v popisu mám napsáno že hledám kamarády...nějak to nezabírá...klikl jsem teda na tu apku a čekal než se načte...vyskočila mi tam hned zpráva...
Omg že by se se mnou někdo chtěl kamarádit?To snad ani není možné...BadMac🍍💦: "Ahoj baby 💧💫"
SadTini🍌😢:"Ahoj"
On mi napsal! Ani nevím proč se tolik raduju, ale přišel mi strašně roztomilý. Rychle jsem napsal Oliverovi a věnoval se zase Martinusovi. I když to bude další má hračka, chtěl jsem si s ním psát.
BadMac🍍💦: "Jak se máš? 😘 A proč to jméno?"
Během dvou minut mi odepsal...je tak pěkné když někdo má zájem se s vámi bavit...
SadTini🍌😢:"Přežívat se dá...No a to jméno jelikož celý můj live je sad"
BadMac🍍💦: "Život může být i krásný 😊... Co se ti vlastně stalo? Pokud se mohu zeptat..."
SadTini🍌😢:"No tak já tu hezkou stránku neznám..."musel jsem se nad jeho zprávou pousmát jelikož je pěkné že se o mě tak zajímá..."No a ...Vlastně se mi nestalo nic jenom už prostě ze svého života nemůžu...Je tak strašně na nic"
BadMac🍍💦: "To nemáš žádné hezké zážitky ? Co tvá rodina? Máš sourozence? Omlouvám se, že se tolik vyptávám 😅"
Rychle jsem mu odepsal a sjednával si schůzku s Oliverem ještě na dnešek.
Po téhle zprávě se mi chtělo brečet...má pravdu...možná kdybych měl rodinu tak můj live tak smutný není...ne možná ale určitě...
SadTini🍌😢:"Víš...Já...Moje rodina mě odložila když jsem ještě byl malé batole takže jsem sirotek"S Oliverem jsem měl schůzi ještě teď, ale musel jsem jet do vedlenšího města. Ještě jsem se podíval na zprávu od Martinuse. Ou... Chudák.
BadMac🍍💦: "Tak to mě mrzí baby... Určitě se najde nějaká rodina, která tě bude milovat. Napíšu ještě večer.. Zatím se měj ❤"
Odepsal jsem mu rychle a běžel na autobusovou zastávku.
Přečetl jsem si zprávu a usmál se...snad si vzpomene...budu čekat...
Ahoj
Tak tady je první kapitolka a snad se líbila...
tenhle příběh budu psát ve spolupráci s _Teryishappy_
Omlouvám se za chyby (hlavně ty svoje 😂)