With _Teryishappy_
Vytočil jsem telefonní číslo na mobilu a začal sjednávat schůzku na dnešek.
E:"Ale Martinusi...ty tu princeznu hraješ špatně"zasmála se Emma a vzala svého jednorožce..."teď pojede na bál"vzala mi panenku z ruky a posadila ji na koně"Vidíš jak je krásná ?"
T:"No jo holka...chirurgie v téhle době dokáže divy děvče"
E:"Martinusi"štěkla po mě"Chudák princezna"Zaslechl jsem Emmin naštvaný jekot a pokroutil nad tím očima.
"Dobře... tak za hodinu tam budu."
"Naschle." Ozvala se mladá žena z druhé strany telefonu a já popadl mobil a peneženku. Plus batoh, kdyby náhodou do autobusu nepovolili psa, abychom ho měl kam strčit.
Převlékl jsem se a vydal se na chodbu, kde jsem se ještě rozhlédl, abych se mohl rozloučit s Tinim.
Spatřil jsem ho s Emmou v pokoji, jak si společně hrají... Byl tak roztomilý.E:"Co tak okouníš"křikla Emma koukl jsem sena ni a ona kouklala někam za mě...otočil jsem se s spatřil Maca"Jdi teď ho mám já"
T:"To jsem jako věc?"zasmál jsem se
E:"Pro Maca asi jo"po téhle větě mi úsměv zase trochu spadl"Emmo..." špitl jsem.
"Jedu pryč... přijedu na oběd." Pousmál jsem se a radši zmizel z baráku.
Mamce jsem ani neříkal, že jdu pryč, jelikož by to dopadlo hodně špatně.
Došel jsem na zastávku a čekal opět na autobus.T:"Kam myslíš že šel Mac?"
E:"Co já vím...koupit si něco na uspokojení...třeba viagru"
T:"Ty vole Emmo kde tohle bereš"zasmál jsem se a pohlédl na ní...
E:"Bavili se o tom rodiče...Jo a prej když byl Mac malej tak to našel v poličce a myslel si že to jsou bonbóny a snědl půl krabičky než na to přišla máma"
T:"Pane bože...to snad ne"
E:"Ale jo a pak mu museli s tím pomoct"
T:"Fuj"nechci si ani představovat jak šestiletého nadrženého Maca nutí k vyvrcholení(chudáček😂😂)Autobus přijel a já nasedl. Pustil jsem si opět sluchátka a poslouchal příjemnou melodii. Hleděl jsem z okna, ale stále jsem na sobě cítil nepříjemný pohled. Po rozhlédl jsem se a spatřil kluka s brýlemi.
Chtěl jsem mu říct ať mě přestane sledovat, ale zrovna jsem dorazil na svou zastávku.
Rychle jsem vystoupil a začal pomocí mapy hledat útulek.Bylo pět a Mac se pořad nevracel...měl jsem celkem strach...ani mi neodepisoval na zprávy...a já debil si na něj ani nevzal číslo...
E:"Buď v klidu"pronesla Emma..."Určitě se jen někde toulá s klukama...max si sem tam zakouří"
T:"To mi radši ani neříkej"nechci aby Mac kouřil...škodí to jeho zdravý
E:"Neboj je to určitě lepší než když si bere Éčko"
T:"Co prosím?!"
E:"Tu drogu"
T:"Bože...ani mi už nic dalšího neříkej...A kde jsi vzala takový přehled?"
E:"Marcus o tom hodně mluví...teda mluvil...a taky říkal hodně věci mě..."
T:"To mi ani neříkej"
E:"No jo párkrát se mě i ptal jestli si nedám s ní-"
A:"Děti pojďte si dát sváču"
E:"Mňam"vykřikla Emma a odběhla z pokoje...to co se dozvídám se mi vůbec ale vůbec nelíbíDošel jsem do útulku, kde jim uteklo štěně a i hned mi skočilo do náruče.
Bylo krásně hnědé a hrozně drobounké. Dalo by se říci, že je to kříženec...
"Omlouváme se... tohle dělá všem. Je tu měsíc a nikdo si ji zatím nevzal." Přišla ke mě starší žena a hladila ji.
"To je v pořádku... Já se ji s radostí ujmu." usmál jsem se a podrbal ji mezi ouškama.
"Opravdu?" Usmála se na mě žena a já přikývl.
Společně jsme podepsali několik papíru a nechal jsem ji telefonní číslo, kdyby chtěli vědět, jak se má.
*
Dopadlo to tak jak jsem čekal. Nepustili mě se psem do autobusu, což znamená, že asi 5km půjdu pěšky.
Město, kde jsem se nacházel, bylo o drobet větší než Trofors a proto jsem zde narazil i na zlatnictví.
Štěně, které ani pomalu na vodítku neumělo mě táhlo do obchodu, na čemž jsem ho čapl do rukou a vešel dovnitř. Nikde žádná cedule, že by tam psy nesměli, nebylo psáno.
Bylo tam spousto prsténu, nahrdelníku, ale malá fenka se mi vyvlíkla z ruky a doběhla k vytrýně, s prstenem.
"To nesmíš." Chytil jsem ji, ale zahlédl se znova na ten prsten a poté se podíval na její obojek.
Hned mi došlo, co musím ještě udělat.. Jo... Martinus mě 100% zabije.
"Přejete si?"
"Ano.. Tenhle prsten, do červené krabičky." Usmál jsem seSeděl jsem na zápraží a čekal na Maca..
E:"Martinusi...pojď dovnitř"křikla Emma a já se neochotně zvedl"Mám hlad a Máma jela pryč"
T:"Chceš udělat palačinky?"
E:"Joooo"křikla Emma a odtahla mě do kuchyně...vyndal jsem si teda to co jsem potřeboval a začal něco kuchtit"Martinusi...jak to děláš že ty tvoje palačinky se otáčí ve vzduchu?"
T:"Chceš to zkusit?"
E:"Joooo"Emma si odemě vzala pánvičku a já ji tam nalil těsto...
T:"No a teď musíš trochu švihnout směrem nahoru"
E:"Jasně chápu"vyhodila svou palačinku do vzduchu a ta letěla někam za nás...než jsem se ale stihl otočit tak jsem uslyšel výkřik několika sprostých slovAhoj😱
Tady další kapča 🤫
Snad se líbila 😧
Omlouvám se za chyby 💣