17

852 68 6
                                    

With _Teryishappy_

T:"No ano půjde to ale musíme zajít do koupelny"vzal jsem ho za ruku a odvedl ho tam

Došli jsme tam, aniž bychom někoho potkaly.
Opláchl jsem si obličej a snažil se umýt krev z nosu. Podíval jsem se na sebe do zrcadla a lekl se.
Panebože... Až mě spatří doma, tak ani nebudou věřit, že jsem jejich syn.
"Asi bych se šel vykoupat, pokud by ti to nevadilo..." Špitl jsem a zahleděl se na jeho krásnou tvář.
Nechápu, co to se mnou ten kluk dělá. Zničeho nic je ze mě milý člověk a jsem schopen i milovat, což je pro mě zázrak... Možná, kdybych rodiče přemluvil, mohly by mi Tinuse adoptovat.

T:"Jasně můžeš...tak já asi půjdu do pokoje nebo mám zůstat zde ?"zeptal jsem se Marcuse který vypadal že je slušně unavený ale přitom zamýšlený....

"A nepřinesl by si mi prosím tepláky na spaní a boxerky?" Pousmál jsem se a chtěl si sundat tričko, jenže jsem měl pocit, že se tam nacházejí modřiny.
Projistotu jsem si stáhl vlasy do drdolku a vyčkal než odejde...

T:"Dobře jdu pro ně"usmal jsem se na něj a odešel pro to co mě žádal...

Vlezl jsem si do sprchy a nechal na sebe dopadat příjemné kapky studené vody. Nahnul jsem se pro pánský sprcháč, který nejspíše patřil Tinusovi a umyl se...

Vzal jsem jeho tepláky a boxerky a vydal se zpět...cestou jsem viděl jak jde naproti mě Chris...pouze jsem rychle zalezl zpět do sprch a doufal že si mě nevšiml...
T:"Jsem tady"oznámil jsem Macovi s položil jeho věci na jednu z židlí...

"Děkuju." Špitl jsem a natáhl se pro ručník, kterým jsem se následně utřel a vylezl jsem s ním kolem pasu.
Tak nějak jsem zapomněl, že na mém těle se nachází modřiny.

T:"Marcusi,oni tě vážně zbili hodně...Kdyby jsi nejel za mnou nic by se z toho nestalo...omlouvám se...je to moje vina"koukl jsem se na něj a rozbrečel se

"Tini... Ty za nic nemůžeš. Oni si přejou, aby ta vina spadla na tebe, ale mě je šumák, že mě mlatí a podobně. Hlavně, že tobě se nic nestane." Přivinul jsem si ho do objetí, i když jsem sykl bolestí.
"Miluju tě a nikdo ti neublíží... I kdyby mě měli týrat." Pohladil jsem ho po líčku a přivlastnil si jeho rty, kterými jsem následně pohnul proti těm jeho.
Konečně jsem pocítil tu hebkost se sladkou chutí jeho rtů.

T:"Ale nemůžeš se kvůli mě nechat mlátit"objal jsem ho a brečel mu do holé hrudi..."Miluju tě"
Usmál jsme se a odtahl se od jeho hrudi"Tak se obleč a půjdeme si lehnout...jsem unavený"podal jsem mu čisté boxerky

"Jsem schopný udělat vše, aby si byl v pořádku." Políbil jsem ho ještě do vlasů a rychle se oblékl. Popadl jsem své špinavé oblečení a ruku v ruce jsme se vydali do pokoje.

Ahoj
Tady další kapitolka
Omlouvám se za chyby
Snad se bude líbit

❤️❤️❤️

❤️❤️❤️

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Cards🃏❤️[Marcus & Martinus](Incest)Kde žijí příběhy. Začni objevovat