18

869 63 4
                                    

With _Teryishappy_

Popadl jsem své špinavé oblečení a ruku v ruce jsme se vydali do pokoje.

Došli jsme do pokoje a já si sundal tepláky a vlezl si do postele....
T:"Tak jdeš ?"usmál jsem se na nej a poklepal na místo vedle sebe

Sundal jsem si též tepláky a lehl si vedle něj.
Měl, pravdu, že jeho postel je malá. Moje je tak desetkrát větší, až mi občas přijde, že mi nestačí.
"Dobrou." Políbil jsem ho na ličko a objal ho kolem pasu.

T:"Dobrou..."šeptl jsem a hlavu si položil na jeho rameno a zavřel oči...pomalu jsem vdechoval jeho osobitou vůni a usl

Ráno jsem se probral a podíval se na mé spící štěňátko...
"Awww..." Zaskučel jsem a pohladil ho po líčku.

Probudilo mě něco na tváři a Macův hlas
T:"Děje se něco?"zamumlal jsem do Macova ramene v kterém jsem měl zabořenou hlavu...zvláštně mě pálelo v nosu...bylo to divný ale nějak jsem to neřešil a svou hlavu nechal na původním místě

"Dobré ráno... Dneska odjíždím." Šeptl jsem a za bok si ho přitáhl blíž k sobě a zamyslel se, jak to asi řeknu rodičům, že bych chtěl adoptovat Martinuse jako svého malého brášku.

T:"Dobré"zvedl jsem hlavu a usmal se...olízl jsem si rty a ucítil divnou pachuť...takovou specifickou chuť...krev...ale né zase mi teče z nosu

"Tini? Co se děje?" Rychle jsem se posadil, když jsem si všiml, jak mu teče z nosu krev.
Rychle jsem se natáhl pro kapesníky a podal mu je.
"Jak často ti teče krev z nosu?"

T:"Nevím stává se to...co já vím dvakrát do týdne"vzal jsem si od něj kapesník a snažil se to zastavit..."Promiň...ušpinil jsem tě"povzdechl jsem si a začal ho utírat

"To vůbec neřeš, hlavně musíš být v pořádku... Byl jsi už za doktorem? Třeba by věděl, co s tím." Pohladil jsem ho po ličku a na čele jsem mu zanechal ́polibek.

T:"Za doktorem jsem nebil jelikož je to normální...stává se mi to skoro pořád"řekl jsem s klidem a zacpal si nos kapesníkem..."Asi by jsi se měl jít osprchovat s já umýt obličej"

"To tak smrdím?" Začal jsem se smát.
"Ale stejnak si myslím, že by jsi měl k doktoru zajít."

T:"Já nesnáším doktory"povzdechl jsem si"bojím se jich"

"Tak tam někdy zajdeme spolu." Pohladil jsem ho po líčku.

T:"Tak dobře"

Nahnul jsem se více k němu a těšil se, až políbim jeho rty, ale zabránil mi v tom papírové kapesníky, které si držel u nosu.
"Agr.." Zavrčel jsem naštvaně.

T:"Copak ?"zasmál jsem se a dal kapesníky stranou

Přisál jsem se mu ihned na rty. Povalil jsem ho pod sebe a dravě svými rty pohyboval proti těm jeho. Na chvíli jsem se odtáhl.
"Miluju tě."

T:"Je neuvěřitelné že jsem se do tebe zamiloval během takové chvíle"usmál jsem se a koukal mu hluboko do očí

"Možná láska na první pohled existuje." Usmál jsem se a zabořil mu hlavu do krku. Nosem jsem ho jemně polechtal.

T:"Macu to lochtá"zasmál jsem se a objal ho kolem pasu nohama...

Ahoj
Tady další kapitola
Omlouvám se za chyby
Snad se líbila

❤️❤️❤️

❤️❤️❤️

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Cards🃏❤️[Marcus & Martinus](Incest)Kde žijí příběhy. Začni objevovat