22

750 67 17
                                    

With _Teryishappy_

"Tinus... On.." Rozvzlykal jsem se a sestřička se vydešeně na mě podívala.

Marcus někam odběhl a nechal mě tu... já pouze ležel a hlavou mi vlastně probíhalo že je to vlastně úplně jedno pokud umřu...stejně nikomu nebudu chybět a mě bude stejně líp...není jediného člověka kvůli kterému bych tu měl zůstat...a jediný člověk kterého miluju si teď odbehl a nechal mě tu...pouze jsem přiblbě koukal do zdi...chci umřít...teď a tady

"Co se s ním stalo?" Vyptávala se mě vyděšeně.
"Koupali jsme se a pohádaly jsme se. Z ničeho nic spadl na zem a z nosu mu teče hodně krve." Doběhli jsme do koupelny. Ihned k němu přiklekla. Hleděl do zdi... A já si před tím myslel, že už omdlel.
"Martinusi, co se děje." Začala s ním komunikovat a já se mu podíval do očí. Zadržoval jsem slzy a žena začala volat záchranku.
" prosím tě, mohl by si ho obléct? Je hrozně chladný." Špitl mým směrem a ja přikývl.

Zničeno nic přiběhla Sandra a Marcus s ní...Koukal jsem na Maca a ten zadržoval slzy...asi si o něčem povídali ale já neslyšel ani slovo...byl jsem jako hluchý...Marcus mě vzal do náruče a položil na lavičku...začal mě oblékat a já pouze ležel jako hadrová panenka...tak jak by si to Marcus přál...Koukal jsem na Sandru které něco říkala Marcusovi a já se začal smát...sice jsem se neslyšel ale byl jsem si jistý že oni to slyší...smál jsem se jako šílený...všechno mi je jedno...život je tak strašně Happy

"Tini?" Nechápě jsem se na něho podíval a žena se na něho podívala nechápavě.
"Má nejspíše záchvaty. Sanitka je tu za chvíli, vydržíš tu s ním?" Pouze jsem přikývl a oblékl mu tričko.
"Moc, moc se omlouvám. Budu s tebou, dokud se neuzdravíš." Chytil jsem ho za ruce a bříšky prstů ho hladil po hřbetu ruky. Krev se mu neustále valila z nosu, tak jsem popadl své čisté triko a snažil se mu setřít krev.
"Miluju tě a budu." Špitl jsem, i když se neustále nepřestával smát. Své rty jsem jemně položil na ty jeho.

Začal mě líbat ale mě proste nešlo spolupracovat...pouze jsem tam ležel a vůbec jsem neměl kontrolu nad svým tělem...pomalu na mě dopadala únava tak jsem zavřel oči a vyděl už jen tmu

Odtáhl jsem se, ale to už měl zavřené oči...
"Tini..." špitl jsem a znovu se rozbrečel.
Zničeho nic přišli záchranáři a mě sestřička přinesla batoh s mými i Tiniho věcmi a můj i jeho mobil. Děkovně jsem se na ni pousmál a šel se záchranářema.
Byla tu i policie, která ihned zjištovala, jak se to stalo.
"No jo... Naše buzničky si nestačili ani pořadně zašoustat." Zaslechl jsem ten odporný hlas kluka, co mě zbil a Tiniho znásilnil. Naštvaně jsem upustil vsechny věci a dal mu pěstí. Hned, jak dopadl na zem jsem si na něho sedl obkročmo a udeřil ho několikrát do nosu, než mě nikdo od něho odtáhl.
"Jste hloupý?! Oba dva?! Váš přítel leží na vozíčku, pomalu umírá a vy se tu bijete!" Vyjel ne mě jeden z policajtů a radši mě odvedl do sanitky.
"Ať se to neopakuje mladý muži." Sykl na mě starší muž a podal mi věci i s mobilama.

Ahoj
Zde další kapča
Snad se líbila
Omlouvám se za chyby
❤️❤️❤️

Ahoj Zde další kapčaSnad se líbila Omlouvám se za chyby ❤️❤️❤️

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Cards🃏❤️[Marcus & Martinus](Incest)Kde žijí příběhy. Začni objevovat